Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Omdat in deze zaal een aantal robuuste pilaren zijn verwijderd, zijn er optimale zichtlijnen op een podium.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 03:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Omdat in deze zaal een aantal robuuste pilaren zijn verwijderd, zijn er optimale zichtlijnen op een podium.

Hmm, de palen waar ik zo een 50 keer op die avond bijna overheen struikelde volgens mij dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 10:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat het toch maar loudness word, ik wou graag naar nightmare maar hoor dat het nogal kut is in ahoy..
En maassilo is sowieso nice dus gooaaaaan! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten het feit dat ze Decibel WEER tijdens Lowlands hebben neergezet is b2s echt heldig bezig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hsrobin schreef:
Denk dat het toch maar loudness word, ik wou graag naar nightmare maar hoor dat het nogal kut is in ahoy..
En maassilo is sowieso nice dus gooaaaaan! :cool:

Zou gewoon naar Loudness gaan. Ahoy is een schijtlocatie en de gemeente doet er alles aan om dit feest naar de zeik te helpen. Aboutaleb ziet het feest het liefst zo snel mogelijk verdwijnen.
De organisatie daar is ook beroerd trouwens. Ik weet het wel hoor :)

Wel ontzettend tof dat er bij mij om de hoek ineens zoveel fucking geniale feesten komen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Solutio & The I's, Degos & Redone.
Zulke namen mogen er ook wel eens bij komen!

Maar sowieso aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

leuk leuk, word een duur maandje in april xd
Loudness, defqon kaarten en dan wil ik eigenlijk nog graag naar knockout, masters en daydream festival :P
maar loudness gaat voor :), dan maar niet naar black, ook al is loudness 3 uur langer reizen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even de lineup nog afwachten maar als het net zo is als de vorige dan wordt dit weer een leuk avondje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke optie toch wel, maar ik ben bang dat ik toch voor knock out ga. Mn budget is net even minder dan vorig jaar helaas :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff tegelijk met Black, wordt hem dus niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sowieso :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zekerheidje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NandoHS schreef:
Wie versta jij onder onbekendere artiesten als ik vragen mag? :P

Idd, namen als Degos & Re-Done, Solutio & The I's, Sasha F, CO2 enz.

Heb zeg maar liever dat die er bij komen, dan dat er artiesten in de categorie Zatox, Ran-D, Frontliner en Psyko Punkz bij komen, die (in mijn ogen verkeerd) soms als hard bestempelt worden.

Waarschijnlijk wordt het feest nu groter. Ik bedoel te zeggen, als er dan ook meer artiesten komen, heb ik liever dat ze meer trekken naar onbekende artiesten (zoals The Machine & Chris One nu) ipv meer naar de standaard (hardere) mainstream namen, zoals er nu Zatox & Frontliner stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop trouwens ook niet dat het nu overhyped wordt, zodat er alsnog veel publiek op af komt die helemaal niet van de Raw Hardstyle houd.

Die sfeer in die kleine hal was juist wat voor mij de avond maakte, iedereen ging los.

Als het nu massaler wordt, en meer mensen komen die minder van Raw Hardstyle houden ben ik bang dat dat ten koste van de sfeer gaat.


Maarja, ik verwacht sowieso wel weer dat het een topfeest wordt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D niet hard ?
Hij wisselt wel veel.
Maar platen als Under Attack, Struggle for Existence, Feel my Fire en Crossroads zijn moeilijk niet hard te noemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat maakt het uit hoe hard zijn eigen platen zijn? Van AVIO en Frontliner verwachtte bijna niemand wat op Loudness maar ik heb hier heel positieve dingen over gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ja, kijk naar de set van Ran-D @ The Magic Show, daar zie ik ook veel hard spul tussen staan :whistle:
En meestal draait ie wel harde setjes hoor. Zoek bij LSDB maar eens bij setjes van Ran-D, daar zie je weinig setjes in die niet hard zijn.

Ik verwachtte bij Loudness juist veel van Frontliner, volgens mij als 1 van de enigen, en ik vond hem ook de 1-na-beste set draaien (B-Front op 1)
Wat AVIO betreft, ik vond de eerste 45 minuten niet geweldig, maar de laatste 15 minuten, godnondejus!!! :yay:
Under Attack was echt geweldig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 21:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Hoop trouwens ook niet dat het nu overhyped wordt, zodat er alsnog veel publiek op af komt die helemaal niet van de Raw Hardstyle houd.

Die sfeer in die kleine hal was juist wat voor mij de avond maakte, iedereen ging los.

Als het nu massaler wordt, en meer mensen komen die minder van Raw Hardstyle houden ben ik bang dat dat ten koste van de sfeer gaat.


Maarja, ik verwacht sowieso wel weer dat het een topfeest wordt :D

Zou me daar weinig zorgen over maken. Het is nog steeds betrekkelijk klein en als je zag hoe snel het uitverkocht was zullen er ongetwijfeld nog genoeg liefhebbers over zijn die de zaal kunnen vullen ;)

Boven was leuk, maar beneden is het tig keer fijner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
NandoHS schreef:
Wie versta jij onder onbekendere artiesten als ik vragen mag? :P

Idd, namen als Degos & Re-Done, Solutio & The I's, Sasha F, CO2 enz.

Heb zeg maar liever dat die er bij komen, dan dat er artiesten in de categorie Zatox, Ran-D, Frontliner en Psyko Punkz bij komen, die (in mijn ogen verkeerd) soms als hard bestempelt worden.

Waarschijnlijk wordt het feest nu groter. Ik bedoel te zeggen, als er dan ook meer artiesten komen, heb ik liever dat ze meer trekken naar onbekende artiesten (zoals The Machine & Chris One nu) ipv meer naar de standaard (hardere) mainstream namen, zoals er nu Zatox & Frontliner stonden.

Ik denk dat Solutio & The I's nog een beetje te onbekend zijn voor een feest als Loudness, no offence hoor.
Degos & Re-Done en Sasha F zou ik wel kunnen waarderen. Kodex bv zou ook zeker niet verkeerd zijn!
Zelf heb ik het liefst van beide wat, paar bekende en een paar wat onbekendere. Gun het hun ook wel.
Ran-D, Psyko Punkz of Zatox heb ik ook geen problemen mee, lekker om mee op te bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NandoHS schreef:
Rik schreef:
NandoHS schreef:
Wie versta jij onder onbekendere artiesten als ik vragen mag? :P

Idd, namen als Degos & Re-Done, Solutio & The I's, Sasha F, CO2 enz.

Heb zeg maar liever dat die er bij komen, dan dat er artiesten in de categorie Zatox, Ran-D, Frontliner en Psyko Punkz bij komen, die (in mijn ogen verkeerd) soms als hard bestempelt worden.

Waarschijnlijk wordt het feest nu groter. Ik bedoel te zeggen, als er dan ook meer artiesten komen, heb ik liever dat ze meer trekken naar onbekende artiesten (zoals The Machine & Chris One nu) ipv meer naar de standaard (hardere) mainstream namen, zoals er nu Zatox & Frontliner stonden.

Ik denk dat Solutio & The I's nog een beetje te onbekend zijn voor een feest als Loudness, no offence hoor.
Degos & Re-Done en Sasha F zou ik wel kunnen waarderen. Kodex bv zou ook zeker niet verkeerd zijn!
Zelf heb ik het liefst van beide wat, paar bekende en een paar wat onbekendere. Gun het hun ook wel.
Ran-D, Psyko Punkz of Zatox heb ik ook geen problemen mee, lekker om mee op te bouwen.


Wat hebben de Psyko Punkz in Kerstmansnaam te zoeken op Loudness? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet veel eigenlijk. :P Maar het lijkt mij wij wel een goede vervanger voor bv Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb 100x liever Frontliner dan de PP... Headhunterz past nog beter op Loudness...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Psyko Punkz passen er net zo als Frontliner, AVIO of Zatox inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Psyko Punkz passen er net zo als Frontliner, AVIO of Zatox inderdaad.

Jij begrijpt het. :P NC zou ook kunnen, helemaal als ze een set draaien met Samara, Sanctus, Night After Night. :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten