wrote:We raggen zo hard dat we een krater in de maas rammen jonge
Gok dat de line-up over een maandje bekend word gemaakt aangezien B2S altijd vroeg zijn met info.
Hoop persoonlijk op Donkey Rollers, B-Front en Ran-D.
wrote:We raggen zo hard dat we een krater in de maas rammen jonge
Heldwrote:Hmm even denken, Black op 10minuten van thuis... Of 4u reizen voor Loudness...
LOUDNESS Natuurlijk!!!!
Het is het waarschijnlijk waard! Ik wacht trouwens wel nog even af met de line-up. Als die slechter is dan die van BLACK dan ga ik misschien toch wel voor BLACK. Denk alleen niet dat de line-up slecht word.wrote:Hmm even denken, Black op 10minuten van thuis... Of 4u reizen voor Loudness...
LOUDNESS Natuurlijk!!!!
Loudness lineup word zowiezo beter als die van Blackwrote:Het is het waarschijnlijk waard! Ik wacht trouwens wel nog even af met de line-up. Als die slechter is dan die van BLACK dan ga ik misschien toch wel voor BLACK. Denk alleen niet dat de line-up slecht word.
Haha wat een vraag! Tuurlijk hou ik van het beukwerk.wrote:Loudness lineup word zowiezo beter als die van Blackwrote:Het is het waarschijnlijk waard! Ik wacht trouwens wel nog even af met de line-up. Als die slechter is dan die van BLACK dan ga ik misschien toch wel voor BLACK. Denk alleen niet dat de line-up slecht word.Tenminste als je van het wat betere beukwerk houd. Misschien krijgen we dit keer ook wel eens een liveact erbij ofzo na het succes van de eerste editie
wrote:Beun De Beukhaas komt helaas niet op Heartbeat, dus zie wel kansen dat ie op Loudness komt.
Wie is Beun de Beukhaas deze keer?wrote:wrote:Beun De Beukhaas komt helaas niet op Heartbeat, dus zie wel kansen dat ie op Loudness komt.
Beun De Beukhaas is een zekerheidje in elke onzin line-upwrote:Wie is Beun de Beukhaas deze keer?