Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahah, ik jou nu ook wel is :woot: nog 5 dagen dan komt me studie financiering :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tickets binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 01:18 
 
Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
tickets binnen ^^

hier ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
tickets binnen ^^

Thanks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 01:23 
 
Hardtraxxer

Zojuist kaartjes voor Modernization en mezelf aangeschaft :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 01:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig for da hometown!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten gekocht voor Pete, Janus en mezelf :yay:
Weekendje tennis afzeggen voor dit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 03:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net een kaartje gekocht :D voor zover ga ik in mn eentje! Dus ik ga wel lekker meeten daar en ga ik lekker met de HT members een partij stampen daar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 04:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 kaartjes gehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 05:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ticket binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 tickets binnen. Ga met m'n vriendin. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
tickets binnen ^^


hier ook! :D zin an!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
2 tickets binnen. Ga met m'n vriendin. :worship:


Is je vriendin net zon fan/liefhebber als jij :)?

Kaartje binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2tickets binnen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook kaartje binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticket binnen :D hopelijk is de rest van mijn vriendengroep niet te laat met bestellen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 13:52 
 
Hardtraxxer

al updates over het shirt? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen, hoppa :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom heb ik geen geld :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 15:01 
 

ook hier 2 tickets binnen ^^

Fr4ns schreef:
al updates over het shirt? :innocent:

ehm nee sorry, heb er nog eventjes geen tijd voor gehad, maar no worries: tijd zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Dakpan schreef:
2 tickets binnen. Ga met m'n vriendin. :worship:


Is je vriendin net zon fan/liefhebber als jij :)?

Kaartje binnen.


Nee af en toe luistert ze verplicht mee in de auto, maar Zatox vindt ze altijd wel goed haha. :P

Gooi dr gelijk in het diepe met Loudness als eerste feest. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Sainen schreef:
Dakpan schreef:
2 tickets binnen. Ga met m'n vriendin. :worship:


Is je vriendin net zon fan/liefhebber als jij :)?

Kaartje binnen.


Nee af en toe luistert ze verplicht mee in de auto, maar Zatox vindt ze altijd wel goed haha. :P

Gooi dr gelijk in het diepe met Loudness als eerste feest. :innocent:

Heeft ze ook van die glimmende schoentjes ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, voor een goede opvoeding had je geen beter feestje kunnen uitzoeken :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen om 00:10 :yay: Op naar 3e keer Loudness :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fr4ns schreef:
Zojuist kaartjes voor Modernization en mezelf aangeschaft :thumbsup:

Lekker Franssieeee!
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten