Chain Reaction, Thera of Kodex opent denk ik.
Thera?wrote:Chain Reaction, Thera of Kodex opent denk ik.
Ik mag het niet hopen voor de andere dj's
Thera?wrote:Chain Reaction, Thera of Kodex opent denk ik.
ja zaterdag om 00:01,wrote:Laat ik morgen maar eerst is mijn kaartje maar snel gaan bemachtigen.![]()
Hoelaat start de verkoop precies? 0.00?
Als je dan al iemand gaat afkraken, leer dan eerst even begrijpend lezen en ga geen andere woorden in mijn mond leggen.wrote:Oh jij maakt toch wel weer even een dikke glimlach voor het slapen gaan!wrote:Volgens mij komt ie uit omgeving Oss. Hij was er ook op Addicted...
Pauper lineup, kodex lijkt me niks, chain reaction is zo voorspelbaar als de pest! Die gaat al zijn eigen nummertjes draaien + Nackt / Strike / Torture ofzo.. Tatanka is wel vet, Ran-D kan wel draaien maar vind ik net buiten het concept vallen, thera.. tja dat zal wel raggen worden!B-front is natuurlijk altijd goed. Alpha twins, wat een knakkers, Beholder is ook echt geen zak aan...
Als je dan al iemand gaat afkraken, heb dan tenminste ergens verstand van en ga geen tracks van andere artiesten noemen
En dan ook Ran-D buiten het concept vindt vallen enzo...
ik reageer normaal nooit negatief op iemand maar vind dit toch wel erg grappig om niet serieus te nemen!
Precies, gewoon lekker vroeg in de avond!wrote:Ik vind ran-d ook niet helemaal bij het loudness idee passen, maar z'n laatste tracks gaan toch de wat hardere kant op![]()
Hij past hier prima in de opbouw van de avond
wrote:En hopelijk een afsluiting van The Beholder presents Mean Machine!!
Ik moet er waarschijnlijk ook alleen heen, maar met een hoop HTers moet dat wel goed komen. Dus dat is geen excuus om niet te gaanwrote:Kan er nog steeds van balen dat ik hier niet bij zal zijnDe rest van de mensen zitten bijna allemaal met de centen in de problemen... helaas helaas
wrote:zou het [snel] uitverkocht raken?
Het advies is om tijdig een ticket aan te schaffen daar vorige editie in twee weken uitverkocht.
dan ga ik ze zeker snel kopen!wrote:wrote:zou het [snel] uitverkocht raken?Het advies is om tijdig een ticket aan te schaffen daar vorige editie in twee weken uitverkocht.
Ben nog nieuw op HT dus zoveel ken ik er (nog) niet héwrote:Ik moet er waarschijnlijk ook alleen heen, maar met een hoop HTers moet dat wel goed komen. Dus dat is geen excuus om niet te gaanwrote:Kan er nog steeds van balen dat ik hier niet bij zal zijnDe rest van de mensen zitten bijna allemaal met de centen in de problemen... helaas helaas
Daar is een meeting ook voorwrote:Ben nog nieuw op HT dus zoveel ken ik er (nog) niet héwrote:Ik moet er waarschijnlijk ook alleen heen, maar met een hoop HTers moet dat wel goed komen. Dus dat is geen excuus om niet te gaanwrote:Kan er nog steeds van balen dat ik hier niet bij zal zijnDe rest van de mensen zitten bijna allemaal met de centen in de problemen... helaas helaas
20 pleuro manwrote:heb geen geld :')
Jaa klopt!wrote:Daar is een meeting ook voorwrote:Ben nog nieuw op HT dus zoveel ken ik er (nog) niet héwrote:
Ik moet er waarschijnlijk ook alleen heen, maar met een hoop HTers moet dat wel goed komen. Dus dat is geen excuus om niet te gaan
Dat heb ik dus niet, ben blut.wrote:20 pleuro manwrote:heb geen geld :')en dan krijg je van mij wel drankje daar
Okee: "Help roberttt naar Loudness toe, Giro ??? "wrote:Dat heb ik dus niet, ben blut.wrote:20 pleuro manwrote:heb geen geld :')en dan krijg je van mij wel drankje daar
3 euro op rekening ..
Ga effe werken dan, 20 euro heb je zo bij elkaarwrote:Dat heb ik dus niet, ben blut.wrote:20 pleuro manwrote:heb geen geld :')en dan krijg je van mij wel drankje daar
3 euro op rekening ..