The I's schreef:
Nazale schreef:
Volgens mij komt ie uit omgeving Oss. Hij was er ook op Addicted...
Pauper lineup, kodex lijkt me niks,
chain reaction is zo voorspelbaar als de pest! Die gaat al zijn eigen nummertjes draaien + Nackt / Strike / Torture ofzo.. Tatanka is wel vet, Ran-D kan wel draaien maar vind ik net buiten het concept vallen, thera.. tja dat zal wel raggen worden!

B-front is natuurlijk altijd goed. Alpha twins, wat een knakkers, Beholder is ook echt geen zak aan...
Oh jij maakt toch wel weer even een dikke glimlach voor het slapen gaan!

Als je dan al iemand gaat afkraken, heb dan tenminste ergens verstand van en ga geen tracks van andere artiesten noemen

En dan ook Ran-D buiten het concept vindt vallen enzo...
ik reageer normaal nooit negatief op iemand maar vind dit toch wel erg grappig om niet serieus te nemen!

Als je dan al iemand gaat afkraken, leer dan eerst even begrijpend lezen en ga geen andere woorden in mijn mond leggen.
Ten eerste, weet je uberhaupt wat een "+" betekent? In dit geval bedoelde ik dus dat hij zijn eigen nummers PLUS die andere gaat draaien. ERBIJ. ERNAAST. Hoe dan ook. Ik snap ook wel dat ik crypsis nummers aan t opnoemen was.
Ten tweede, ik vind Ran-D niet heel erg rauw. De sounds die hij heeft zijn geen ontzettend rauwe sounds. De schreech van hem (van IFTK/ SFE bv) vind ik niet heel scherp en het maximale eruit halen. Ik wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind, maarrrr niet echt 100% in het concept van loudness vallen!