Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Chain Reaction, Thera of Kodex opent denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Chain Reaction, Thera of Kodex opent denk ik.


Thera? :/

Ik mag het niet hopen voor de andere dj's :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lol dat kan echt :lol: chain reaction opend denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ik morgen maar eerst is mijn kaartje maar snel gaan bemachtigen. :yay:

Hoelaat start de verkoop precies? 0.00?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan die nolz beetje mc'en
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:19 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Laat ik morgen maar eerst is mijn kaartje maar snel gaan bemachtigen. :yay:

Hoelaat start de verkoop precies? 0.00?


ja zaterdag om 00:01,
dus iid vannacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 15:47 
 

The I's schreef:
Nazale schreef:
Volgens mij komt ie uit omgeving Oss. Hij was er ook op Addicted...

Pauper lineup, kodex lijkt me niks, chain reaction is zo voorspelbaar als de pest! Die gaat al zijn eigen nummertjes draaien + Nackt / Strike / Torture ofzo.. Tatanka is wel vet, Ran-D kan wel draaien maar vind ik net buiten het concept vallen, thera.. tja dat zal wel raggen worden! :) B-front is natuurlijk altijd goed. Alpha twins, wat een knakkers, Beholder is ook echt geen zak aan...


Oh jij maakt toch wel weer even een dikke glimlach voor het slapen gaan! :D
Als je dan al iemand gaat afkraken, heb dan tenminste ergens verstand van en ga geen tracks van andere artiesten noemen ;)

En dan ook Ran-D buiten het concept vindt vallen enzo...

ik reageer normaal nooit negatief op iemand maar vind dit toch wel erg grappig om niet serieus te nemen! :D

Als je dan al iemand gaat afkraken, leer dan eerst even begrijpend lezen en ga geen andere woorden in mijn mond leggen.

Ten eerste, weet je uberhaupt wat een "+" betekent? In dit geval bedoelde ik dus dat hij zijn eigen nummers PLUS die andere gaat draaien. ERBIJ. ERNAAST. Hoe dan ook. Ik snap ook wel dat ik crypsis nummers aan t opnoemen was.

Ten tweede, ik vind Ran-D niet heel erg rauw. De sounds die hij heeft zijn geen ontzettend rauwe sounds. De schreech van hem (van IFTK/ SFE bv) vind ik niet heel scherp en het maximale eruit halen. Ik wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind, maarrrr niet echt 100% in het concept van loudness vallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ran-d ook niet helemaal bij het loudness idee passen, maar z'n laatste tracks gaan toch de wat hardere kant op :thumbsup:

Hij past hier prima in de opbouw van de avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ik vind ran-d ook niet helemaal bij het loudness idee passen, maar z'n laatste tracks gaan toch de wat hardere kant op :thumbsup:

Hij past hier prima in de opbouw van de avond :)


Precies, gewoon lekker vroeg in de avond! :thumbsup: Beetje mee schreeuwen met die gruwelijke zieke vocals!! :yay:

En hopelijk een afsluiting van The Beholder presents Mean Machine!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
En hopelijk een afsluiting van The Beholder presents Mean Machine!! :bomb:

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan er nog steeds van balen dat ik hier niet bij zal zijn :( De rest van de mensen zitten bijna allemaal met de centen in de problemen... helaas helaas :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Kan er nog steeds van balen dat ik hier niet bij zal zijn :( De rest van de mensen zitten bijna allemaal met de centen in de problemen... helaas helaas :cry:


Ik moet er waarschijnlijk ook alleen heen, maar met een hoop HTers moet dat wel goed komen. Dus dat is geen excuus om niet te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga dit keern iet met Axe & Anim0l, die willen niet, ga met mensen die nog nooit op een hardstyle feest zijn geweest (zijn net 18) xd Leuke binnenkomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:46 
 

zou het [snel] uitverkocht raken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
zou het [snel] uitverkocht raken?


Citaat:
Het advies is om tijdig een ticket aan te schaffen daar vorige editie in twee weken uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:57 
 

wootum schreef:
KSwoosh schreef:
zou het [snel] uitverkocht raken?


Citaat:
Het advies is om tijdig een ticket aan te schaffen daar vorige editie in twee weken uitverkocht.

dan ga ik ze zeker snel kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heb geen geld :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Squirrie schreef:
Kan er nog steeds van balen dat ik hier niet bij zal zijn :( De rest van de mensen zitten bijna allemaal met de centen in de problemen... helaas helaas :cry:


Ik moet er waarschijnlijk ook alleen heen, maar met een hoop HTers moet dat wel goed komen. Dus dat is geen excuus om niet te gaan :P


Ben nog nieuw op HT dus zoveel ken ik er (nog) niet hé :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:14 
 
Hardtraxxer

Ik kon ook niemand van Hardtraxx,
nu nog steeds eigenlijk niet maar spreek er wel eens eentje op een feest.
Ik was ook bij de HT-Meeting op Q-Base alleen ik was niet echt nuchter meer. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
wootum schreef:
Squirrie schreef:
Kan er nog steeds van balen dat ik hier niet bij zal zijn :( De rest van de mensen zitten bijna allemaal met de centen in de problemen... helaas helaas :cry:


Ik moet er waarschijnlijk ook alleen heen, maar met een hoop HTers moet dat wel goed komen. Dus dat is geen excuus om niet te gaan :P


Ben nog nieuw op HT dus zoveel ken ik er (nog) niet hé :D


Daar is een meeting ook voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
heb geen geld :')

20 pleuro man :P en dan krijg je van mij wel drankje daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Squirrie schreef:
wootum schreef:

Ik moet er waarschijnlijk ook alleen heen, maar met een hoop HTers moet dat wel goed komen. Dus dat is geen excuus om niet te gaan :P


Ben nog nieuw op HT dus zoveel ken ik er (nog) niet hé :D


Daar is een meeting ook voor :)


Jaa klopt! :D Ik zal sowieso nu bij elk feest waar ik kom opletten waar de meeting plaats gaat vinden en hoe laat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
roberttt schreef:
heb geen geld :')

20 pleuro man :P en dan krijg je van mij wel drankje daar :P

Dat heb ik dus niet, ben blut. :cry: 3 euro op rekening ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
p-stylez schreef:
roberttt schreef:
heb geen geld :')

20 pleuro man :P en dan krijg je van mij wel drankje daar :P

Dat heb ik dus niet, ben blut. :cry: 3 euro op rekening ..


Okee: "Help roberttt naar Loudness toe, Giro ??? " :P Vul maar in :D

Ook nog treinkaartje nodig? Haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
p-stylez schreef:
roberttt schreef:
heb geen geld :')

20 pleuro man :P en dan krijg je van mij wel drankje daar :P

Dat heb ik dus niet, ben blut. :cry: 3 euro op rekening ..

Ga effe werken dan, 20 euro heb je zo bij elkaar :P
Ik wil je nou wel is meeten he, en op loudness is dat het makkelijkste :P
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten