Ja anders nou daar ook nog heen dus reken op 20 uur 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
hihi ik hoef maar 15 minuutjes te rijden met de auto 
Wij gaan denk ik rond 8uur richting amersfoort, trein rond half 9 pakken, kwart voor 10 op rotterdam centraal, en dan naar de maassilo 
Ik normaal ook, maar moet wat gasten ophalen uit omgeving Leiden dus nu half uurtje ofzo.. wel relaxtwrote:hihi ik hoef maar 15 minuutjes te rijden met de auto
Ik ga samen met een vriend met de auto. Dus moeten nog even kijken hoelaat we weggaan
.
Al die luxe met jullie auto's.
Tijd dat ze hier eens een auto gaan halen, klote openbaar vervoer.
Het heenreizen gaat nog wel, is vaak wel gezellig en door het reizen met de trein enz. krijg ik pas echt zin in het feest, maar de terugweg is vaak heel wat minder. 
jezus ik krijg hier steeds meer zin in

Reizen er nog mensen via Utrecht Centraal 
Ik kom er langs iigwrote:Reizen er nog mensen via Utrecht Centraal
Ja ikwrote:Reizen er nog mensen via Utrecht Centraal
Maar ik vertrek vandaag al met Robertje
Ik ga ook lekker met de auto, ik probeer het liever niet met het ov met m'n knietje 
Wielrennen gaat niet door. yes!
ipv daarvan wel training in zmeer en omstreken, maarja dat is 100x minder zwaar dan in belgie.
Morgen
Ik hoor iedereen over kut ov terug maar richting amsterdam valt het volgens mij wel mee. Rijden gwn treinen vanaf half 7 of ns site houd me voor de gek? :p
Ik hoor iedereen over kut ov terug maar richting amsterdam valt het volgens mij wel mee. Rijden gwn treinen vanaf half 7 of ns site houd me voor de gek? :p
Sick mate, well done! That's gonna be a very hard first hour tomorrow@Kodex_DJ RT @RdclRedemption: @TitaMagicShow You've got mail!
Gelijk de toon zettenwrote:
Sick mate, well done! That's gonna be a very hard first hour tomorrow@Kodex_DJ RT @RdclRedemption: @TitaMagicShow You've got mail!
Pass anders je nummer ff via PBwrote:Ik kom er langs iigwrote:Reizen er nog mensen via Utrecht CentraalWe pakken de trein om 20:24 vanuit Amersfoort dus we zullen wel iets van 20:40-20:45 in Utrecht zijn
Dan sms ik je morgen wel over hoe en wat
Intercity van 20:47 dan in Utrecht?
youve got mailwrote:Pass anders je nummer ff via PBwrote:Ik kom er langs iigwrote:Reizen er nog mensen via Utrecht CentraalWe pakken de trein om 20:24 vanuit Amersfoort dus we zullen wel iets van 20:40-20:45 in Utrecht zijn
![]()
Dan sms ik je morgen wel over hoe en wat
Intercity van 20:47 dan in Utrecht?
Lijkt me dat niemand hier via Antwerpen Centraal gaat, of misschien wat belgen toevallig, Darkbeatz (?) 
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
-
G
wrote:Toch aanwezig morgen
-
G
wrote:Ik verkoop het volgende:
1 x ticket voor Loudness
Verkoopprijs: 15 euro
Bieden toegestaan: Nee
Betaling: Overschrijving / Contant
Verzending: Email / Ophalen
Reden van verkoop:
Gisteren voor de 6de keer m'n knie uit de kom dus ik ben helaas fysiek niet in staat tot feesten.
jammer man, had je wel eens tekeer willen zien gaan daar!
sta je toevallig nog @ unity fzo?