Gewoon afsluiten met Ik haat trance en Smoking Blunt Noisekick-remix 
wrote:Gewoon afsluiten met Ik haat trance en Smoking Blunt Noisekick-remix
wrote:Gewoon afsluiten met Ik haat trance en Smoking Blunt Noisekick-remix
hmm,,, doe dan rondjes lopen, is wat toepasselijker .wrote:wrote:Gewoon afsluiten met Ik haat trance en Smoking Blunt Noisekick-remix![]()
wrote:Of met DJ Dirkjan- Pak een Punt...... oh wacht daar sloot Chris One vorig jaar al mee af![]()
Anders hier wel. Nu komt het echt pas echt dichtbij.wrote:Het kriebelt
Nog 1 vrije dag en dan de dag van Loudnesswrote:Anders hier wel. Nu komt het echt pas echt dichtbij.wrote:Het kriebelt
tsja en dan is het weer 1 groot zwart gat :')wrote:Voor je het weet is het weer voorbij
daar ben je dan zelf verantwoordelijk voor.wrote:tsja en dan is het weer 1 groot zwart gat :')wrote:Voor je het weet is het weer voorbij
Van Hardbass vind ik het ergerwrote:daar ben je dan zelf verantwoordelijk voor.wrote:tsja en dan is het weer 1 groot zwart gat :')wrote:Voor je het weet is het weer voorbijbij een feest als Loudness zou dat wel erg jammer zijn natuurlijk!
Dat is idd wel ernstigwrote:Geen zin hier in?
Ik heb sinds Hardbass al geen feestje meer gehad, dus begon toch wel flink te kriebelen![]()
Ik heb hier vreselijk veel zin in
Wij moeten ook 2 uur met auto, maar zal vast in het niet vallen met wat jij moet afleggenwrote:Nooit echt zin in et feest tot dat ik er ben, komt door de afstand die ik eerst moet afleggen
Sneek > Zwijndrecht > Maasilo Rotterdam... 5,5 uurwrote:Wij moeten ook 2 uur met auto, maar zal vast in het niet vallen met wat jij moet afleggenwrote:Nooit echt zin in et feest tot dat ik er ben, komt door de afstand die ik eerst moet afleggen