Anders kan je toch altijd nog alleen gaanwrote:Ben waarschijnlijk wel aanwezig, vriend van me belt zaterdag of hij dan op tijd thuis kan zijn ivm werk. Dan koop ik op het laatste moment nog wel 2 kaartjes online
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zolang die maar los gaat is alles prima!wrote:Haha een kerel van me school gaat ook naar Loudness, dit is z'n 2e feestje en hij luistert eigenlijk bijna nooit hardstyle
Bij mij gaat er ook iemand uit me klas mee, wat zijn eerste feestje wordt. Ben echt benieuwd wat het wordt met hem.
Hij vind de muziek wel vet om te luisteren dus dat zit wel goed. 
Ik wil Maximum nog overhalen om mee te gaan, maar volgens mij gaat dat niet lukken
Kom op Max, GA MEE
Kom op Max, GA MEE
Aanwezig vanaf het begin met Kodex en Maximize 
Ik heb hier zo ontzettend, vreselijk, gruwelijk, keiharde zin in ! 
Loudness almost sold out!! Get your ticket at http://tickets.b2s.nl
Super nieuws, weten we tenminste dat het volgende keer niet terug naar de zaal moeten.wrote:Loudness almost sold out!! Get your ticket at http://tickets.b2s.nl
+1, een overvolle maassilo is klotewrote:Kutnieuws
Ik vertrouw b2s er op dat ze het niet volstampen, dat hebben ze in de factory010 ook niet gedaanwrote:+1, een overvolle maassilo is klotewrote:Kutnieuws
Hard Bass was anders ook niet rustig. 
Hardbass vond k wel te doen, ze hadden sowieso veel minder kaarten verkocht dan Qlimax.. maar Knockout was echt doodgaan.
Klopt.. Als je de intentie had om kei hard los te gaan, was je gewoon verplicht om op plekken te staan waar het geluid overbeduidend minder was.. Ik heb zeker 25% van me tijd op zon verhoging gestaan aan de zijkant en 50% op de bovenste ring
Achjah als heel HT bij elkaar staat krijg je vanzelf wel ruimte 
-
G
de rest meppen we gewoon neer!wrote:Achjah als heel HT bij elkaar staat krijg je vanzelf wel ruimte
wrote:Aanwezig vanaf het begin met Kodex en Maximize
Eindelijk een feestje waar ik weer naar harte lust kan knallen en niet steeds stil hoef te staan op slappe breaks..
teh fuckwrote:Hardbass vond k wel te doen.
ben je er ook voorgaande jaren geweest ?
de typhus zeg.. awt een drukte.. ik kom er i.i.g nooit meer (totdat ik die lineups weer zie
eerste 2 waren goed.. de 3e was veels te druk in het gelredome imo
Klopt idd, hoewel het wel teringdruk was omdat iedereen vooraan ging staan. Gelukkig is de zaal beneden lekker breed en heb je overal even goed (of even slecht) geluid.wrote:Ik vertrouw b2s er op dat ze het niet volstampen, dat hebben ze in de factory010 ook niet gedaanwrote:+1, een overvolle maassilo is klotewrote:Kutnieuws
We zullen zien. Achteraan is altijd wel ruimte meestal
Is er al wat bekend, wanneer die setjes van vorige editie uitgezonden worden? Zou toch wel ergens deze week online moeten komen.. 
-
G
dan wil ik jou wel eens hard zien losgaan!wrote:Eindelijk een feestje waar ik weer naar harte lust kan knallen en niet steeds stil hoef te staan op slappe breaks..