Het correcte antwoord staat in je vraag 
Okewrote:Het correcte antwoord staat in je vraag
Okewrote:Het correcte antwoord staat in je vraag
Ik had de vorige keer een paar mandarijnen mee, smaakten goedwrote:Als er iets is wat ik graag naar binnen zou willen nemen is het brood, kaas en boter. Man, wat ging ik kapot de vorige keer van de honger
Die zijn er jawrote:Ik had de vorige keer een paar mandarijnen mee, smaakten goedwrote:Als er iets is wat ik graag naar binnen zou willen nemen is het brood, kaas en boter. Man, wat ging ik kapot de vorige keer van de hongerDeze keer zullen er wel eetkramen zijn.
Water 3,75 geloof ik, iig in de factorywrote:?wrote:hoe is het met de prijzen hier, gewoon bier 2,50 en water 5,00?
Zelfde eigenaar denk ik, want ze gebruiken beide dezelfde sitewrote: Fouillering in de Factory010 was niks nee, ben benieuwd hoe dat bij de Maassilo is, want is dat ook van een hele andere eigenaar? Wat wil je met een fles Spa trouwens?
Inderdaadwrote:Wat wel top was aan die security was dat ze mensen zonder shirt ff op de vingers tikte, mogen ze zaterdag ook wel weer doen.
Inderdaad, liep daar ook zonder shirt. Want me shirt was echt niet normaal doorweektwrote:Kan me jullie reactie voorstellen; maar op KO kan ik me ook voorstellen datje zonder shirt gaat lopen hoor. Sauna.
w-w-w-waaromwrote:Pff ik moet deze editie toch skippen...
Kaartje te koop
Heb nog 20 euro voor de rest vd week.... heb ergens een kleine miscalculatie gemaakt....wrote:w-w-w-waaromwrote:Pff ik moet deze editie toch skippen...
Kaartje te koop
papa of mama lief aankijken?wrote:Heb nog 20 euro voor de rest vd week.... heb ergens een kleine miscalculatie gemaakt....wrote:w-w-w-waaromwrote:Pff ik moet deze editie toch skippen...
Kaartje te koop
Vakantie geboekt en betaald
Daar komen die overgebleven 20 euro al vandaanwrote:papa of mama lief aankijken?
Prijs omlaagwrote:success met je ticket verkopen, want ik raak em ook niet kwijt
Mooi toch, meteen de juiste muziek ipv de DBSTF/HHZ hitjeswrote:Haha een kerel van me school gaat ook naar Loudness, dit is z'n 2e feestje en hij luistert eigenlijk bijna nooit hardstyle
Idd hahawrote:Mooi toch, meteen de juiste muziek ipv de DBSTF/HHZ hitjeswrote:Haha een kerel van me school gaat ook naar Loudness, dit is z'n 2e feestje en hij luistert eigenlijk bijna nooit hardstyle