Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 13:02 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
SFE ben ik wel beetje zat nu, vooral de intro en de break.

Waarom van die kut afkortingen gebruiken? Ik kan er maar niet uit komen wat SFE is >.<

Edit: Ohja, Struggle for Existence lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

Lekkere timetable. Heerlijk dat Chain Reaction zo laat staat, dat wordt Nackt/Pattern 2/Let's Get Dirty en nog wat MiM-stuff op 160 bpm :yay:
Nu nog even kijken hoe laat wij er heen gaan, heb namelijk he-le-maal geen zin in Tatanka.
Maar wel FUCKING veel zin in Kodex :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:21 

Donateur

jammer dat B-Front live is... maar een halfuurtje :cry: hoop maar dat ran-d en a² hard gaan draaien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Lekkere timetable. Heerlijk dat Chain Reaction zo laat staat, dat wordt Nackt/Pattern 2/Let's Get Dirty en nog wat MiM-stuff op 160 bpm :yay:
Nu nog even kijken hoe laat wij er heen gaan, heb namelijk he-le-maal geen zin in Tatanka.

Gewoon vol gas los gaan op Kodex en dan een uurtje pauze houden. :P Hoop dat ie Proud To Be Loud, Scary Track, Skleroxxx etc. draait, maar ik reken er niet op. Weet bijna 100% zeker dat die kerel shit als Kickin' Ass gaat draaien. Hard Bass Anthem zal ook wel voorbij komen. Hoop dat Chain Reaction idd Pattern 2 en Let's Get Durty draait, maar denk het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:26 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

160, geloof je het zelf.

Als B-Front LIVE wordt waar ik op hoop kan ik niet meer lopen daarna. Al die klappers van hem aan elkaargeritst liveact style. :worship: Hoop op het Emporium Anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:28 

Donateur

Ran-D en The Beholder hadden mogen ruilen, voor de rest heerlijke TT! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Daveytl schreef:

Gewoon vol gas los gaan op Kodex en dan een uurtje pauze houden. :P Hoop dat ie Proud To Be Loud, Scary Track, Skleroxxx etc. draait, maar ik reken er niet op. Weet bijna 100% zeker dat die kerel shit als Kickin' Ass gaat draaien. Hard Bass Anthem zal ook wel voorbij komen. Hoop dat Chain Reaction idd Pattern 2 en Let's Get Durty draait, maar denk het niet.

Ik ga echt keihard janken als ik Gangsta hoor :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:40 

Donateur

doe je toch niet, je gaat toch los. Let maar op... :') :lol:

aangezien jij niet door hebt welk nummer er wordt gedraaid, enigste wat erin jou kop rond gaat is: snoepe snoepe stampe stampe lope lope lope (repeat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:45 

Hardtraxx Veteran

1 uur en 15 minuten tatanka :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:46 

Donateur

Kepro schreef:

75 minuten te lang >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:04 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kepro schreef:

75 minuten te lang >.<

Nee perfect, ran d draait te lang. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kepro schreef:

75 minuten te lang >.<

Echt he. Had ik liever Chain Reaction 75 min. gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:06 

Hardtraxx Veteran

Italiaanse haters :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:26 

Donateur

Na maar verwacht er niet zoveel van
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:31 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Ik verwacht nergens meer iets van, des te vetter is alles :P Wel geleerd na fusion TNL
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:36 

Donateur

modernization schreef:
roberttt schreef:

Ik verwacht nergens meer iets van, des te vetter is alles :P Wel geleerd na fusion TNL

True .. Maar ik reis wel bijna 18 uur, mag je toch wel wat verwachten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:38 

Hardtraxx Crew

Opzich wel lekkere TL, en van Ran-D heb ik al paar keer gehoord dat ie wel het tempo er in kan houden (al was dat best vaak in combinatie met B-Front). Ik wacht wel af wat iedere DJ er van maakt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

aangezien jij niet door hebt welk nummer er wordt gedraaid, enigste wat erin jou kop rond gaat is: snoepe snoepe stampe stampe lope lope lope (repeat)

Ik ga niet snoepen op Loudness, is het het feest niet voor. Ik ga in ieder geval proberen om een fles Spa naar binnen te smokkelen. In de Factory keken ze ook niet eens in m'n tas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:44 

Hardtraxx Veteran

Neem gewoon een dopje mee ^^ en hoezo het feest niet voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:47 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Omdat je los gaat, geen melodieuze nummertjes hebt. Met X zit je meer in jezelf, ben je meer met jezelf bezig dan met de muziek, waardoor je meer geniet, maar minder los gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:47 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Kepro schreef:

Omdat je los gaat, geen melodieuze nummertjes hebt. Met X zit je meer in jezelf, ben je meer met jezelf bezig dan met de muziek, waardoor je meer geniet, maar minder los gaat ;)

Ah oke, wel een goede instelling :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Chukkels schreef:
Kepro schreef:

Ah oke, wel een goede instelling :thumbup:

Yup, sowieso is X al lang niet meer mijn favo op indoorfeestjes, misschien bij een festivalletje weer eens, lekker in de zon :cool: . Maar daar is dit niet het juiste topic voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:50 

Bierkoning

Ik geniet anders net zoveel van Under Attack dan van een melodieuze track, alleen het wegdromen is misschien wat minder bij dat soort tracks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:56 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook echt geleerd dat ik geen X meer ga doen op feesten die me werkelijk boeien qua line-up etc. Maar daar is dit idd het topic niet voor. :) Kijk wel echt naar dit feest uit zeg! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:13 

Hardtraxxer

Zojuist te horen gekregen dat ik hier toch wel heen ga :innocent:

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Ik ga niet snoepen op Loudness, is het het feest niet voor. Ik ga in ieder geval proberen om een fles Spa naar binnen te smokkelen. In de Factory keken ze ook niet eens in m'n tas :P

Fouillering in de Factory010 was niks nee, ben benieuwd hoe dat bij de Maassilo is, want is dat ook van een hele andere eigenaar? Wat wil je met een fles Spa trouwens?
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten