Waarom van die kut afkortingen gebruiken? Ik kan er maar niet uit komen wat SFE iswrote:SFE ben ik wel beetje zat nu, vooral de intro en de break.
Edit: Ohja, Struggle for Existence lol
Waarom van die kut afkortingen gebruiken? Ik kan er maar niet uit komen wat SFE iswrote:SFE ben ik wel beetje zat nu, vooral de intro en de break.
Gewoon vol gas los gaan op Kodex en dan een uurtje pauze houden.wrote:Lekkere timetable. Heerlijk dat Chain Reaction zo laat staat, dat wordt Nackt/Pattern 2/Let's Get Dirty en nog wat MiM-stuff op 160 bpm![]()
Nu nog even kijken hoe laat wij er heen gaan, heb namelijk he-le-maal geen zin in Tatanka.
Maar wel FUCKING veel zin in Kodex
160, geloof je het zelf.wrote:Lekkere timetable. Heerlijk dat Chain Reaction zo laat staat, dat wordt Nackt/Pattern 2/Let's Get Dirty en nog wat MiM-stuff op 160 bpm![]()
Nu nog even kijken hoe laat wij er heen gaan, heb namelijk he-le-maal geen zin in Tatanka.
Maar wel FUCKING veel zin in Kodex
Ik ga echt keihard janken als ik Gangsta hoor :')wrote:Gewoon vol gas los gaan op Kodex en dan een uurtje pauze houden.wrote:Lekkere timetable. Heerlijk dat Chain Reaction zo laat staat, dat wordt Nackt/Pattern 2/Let's Get Dirty en nog wat MiM-stuff op 160 bpm![]()
Maar wel FUCKING veel zin in KodexHoop dat ie Proud To Be Loud, Scary Track, Skleroxxx etc. draait, maar ik reken er niet op. Weet bijna 100% zeker dat die kerel shit als Kickin' Ass gaat draaien. Hard Bass Anthem zal ook wel voorbij komen. Hoop dat Chain Reaction idd Pattern 2 en Let's Get Durty draait, maar denk het niet.
75 minuten te langwrote:1 uur en 15 minuten tatanka![]()
Nee perfect, ran d draait te lang.wrote:75 minuten te langwrote:1 uur en 15 minuten tatanka![]()
Echt he. Had ik liever Chain Reaction 75 min. gezien.wrote:75 minuten te langwrote:1 uur en 15 minuten tatanka![]()
Ik verwacht nergens meer iets van, des te vetter is alleswrote:Na maar verwacht er niet zoveel van
True .. Maar ik reis wel bijna 18 uur, mag je toch wel wat verwachtenwrote:Ik verwacht nergens meer iets van, des te vetter is alleswrote:Na maar verwacht er niet zoveel vanWel geleerd na fusion TNL
Ik ga niet snoepen op Loudness, is het het feest niet voor. Ik ga in ieder geval proberen om een fles Spa naar binnen te smokkelen. In de Factory keken ze ook niet eens in m'n taswrote:doe je toch niet, je gaat toch los. Let maar op... :')
aangezien jij niet door hebt welk nummer er wordt gedraaid, enigste wat erin jou kop rond gaat is: snoepe snoepe stampe stampe lope lope lope (repeat)
Omdat je los gaat, geen melodieuze nummertjes hebt. Met X zit je meer in jezelf, ben je meer met jezelf bezig dan met de muziek, waardoor je meer geniet, maar minder los gaatwrote:Neem gewoon een dopje meeen hoezo het feest niet voor?
Ah oke, wel een goede instellingwrote:Omdat je los gaat, geen melodieuze nummertjes hebt. Met X zit je meer in jezelf, ben je meer met jezelf bezig dan met de muziek, waardoor je meer geniet, maar minder los gaatwrote:Neem gewoon een dopje meeen hoezo het feest niet voor?
Yup, sowieso is X al lang niet meer mijn favo op indoorfeestjes, misschien bij een festivalletje weer eens, lekker in de zonwrote:Ah oke, wel een goede instellingwrote:Omdat je los gaat, geen melodieuze nummertjes hebt. Met X zit je meer in jezelf, ben je meer met jezelf bezig dan met de muziek, waardoor je meer geniet, maar minder los gaatwrote:Neem gewoon een dopje meeen hoezo het feest niet voor?
Fouillering in de Factory010 was niks nee, ben benieuwd hoe dat bij de Maassilo is, want is dat ook van een hele andere eigenaar? Wat wil je met een fles Spa trouwens?wrote:Ik ga niet snoepen op Loudness, is het het feest niet voor. Ik ga in ieder geval proberen om een fles Spa naar binnen te smokkelen. In de Factory keken ze ook niet eens in m'n taswrote:doe je toch niet, je gaat toch los. Let maar op... :')
aangezien jij niet door hebt welk nummer er wordt gedraaid, enigste wat erin jou kop rond gaat is: snoepe snoepe stampe stampe lope lope lope (repeat)