Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Loudness

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
p-stylez wrote:SFE ben ik wel beetje zat nu, vooral de intro en de break.
Waarom van die kut afkortingen gebruiken? Ik kan er maar niet uit komen wat SFE is >.<

Edit: Ohja, Struggle for Existence lol
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Lekkere timetable. Heerlijk dat Chain Reaction zo laat staat, dat wordt Nackt/Pattern 2/Let's Get Dirty en nog wat MiM-stuff op 160 bpm :yay:
Nu nog even kijken hoe laat wij er heen gaan, heb namelijk he-le-maal geen zin in Tatanka.
Maar wel FUCKING veel zin in Kodex :worship:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
jammer dat B-Front live is... maar een halfuurtje :cry: hoop maar dat ran-d en a² hard gaan draaien ^^
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Daveytl wrote:Lekkere timetable. Heerlijk dat Chain Reaction zo laat staat, dat wordt Nackt/Pattern 2/Let's Get Dirty en nog wat MiM-stuff op 160 bpm :yay:
Nu nog even kijken hoe laat wij er heen gaan, heb namelijk he-le-maal geen zin in Tatanka.
Gewoon vol gas los gaan op Kodex en dan een uurtje pauze houden. :P Hoop dat ie Proud To Be Loud, Scary Track, Skleroxxx etc. draait, maar ik reken er niet op. Weet bijna 100% zeker dat die kerel shit als Kickin' Ass gaat draaien. Hard Bass Anthem zal ook wel voorbij komen. Hoop dat Chain Reaction idd Pattern 2 en Let's Get Durty draait, maar denk het niet.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Daveytl wrote:Lekkere timetable. Heerlijk dat Chain Reaction zo laat staat, dat wordt Nackt/Pattern 2/Let's Get Dirty en nog wat MiM-stuff op 160 bpm :yay:
160, geloof je het zelf.

Als B-Front LIVE wordt waar ik op hoop kan ik niet meer lopen daarna. Al die klappers van hem aan elkaargeritst liveact style. :worship: Hoop op het Emporium Anthem.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ran-D en The Beholder hadden mogen ruilen, voor de rest heerlijke TT! :yay:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Nando wrote:
Gewoon vol gas los gaan op Kodex en dan een uurtje pauze houden. :P Hoop dat ie Proud To Be Loud, Scary Track, Skleroxxx etc. draait, maar ik reken er niet op. Weet bijna 100% zeker dat die kerel shit als Kickin' Ass gaat draaien. Hard Bass Anthem zal ook wel voorbij komen. Hoop dat Chain Reaction idd Pattern 2 en Let's Get Durty draait, maar denk het niet.
Ik ga echt keihard janken als ik Gangsta hoor :')
Donateur
last seen Sep 2014
doe je toch niet, je gaat toch los. Let maar op... :') :lol:

aangezien jij niet door hebt welk nummer er wordt gedraaid, enigste wat erin jou kop rond gaat is: snoepe snoepe stampe stampe lope lope lope (repeat)
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
1 uur en 15 minuten tatanka :love: :love:
Donateur
last seen Sep 2014
Kepro wrote:1 uur en 15 minuten tatanka :love: :love:
75 minuten te lang >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
roberttt wrote:
75 minuten te lang >.<
Nee perfect, ran d draait te lang. ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
roberttt wrote:
75 minuten te lang >.<
Echt he. Had ik liever Chain Reaction 75 min. gezien.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Italiaanse haters :mad:
Donateur
last seen Sep 2014
Na maar verwacht er niet zoveel van
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 15 days ago
roberttt wrote:Na maar verwacht er niet zoveel van
Ik verwacht nergens meer iets van, des te vetter is alles :P Wel geleerd na fusion TNL
Donateur
last seen Sep 2014
modernization wrote:
roberttt wrote:Na maar verwacht er niet zoveel van
Ik verwacht nergens meer iets van, des te vetter is alles :P Wel geleerd na fusion TNL
True .. Maar ik reis wel bijna 18 uur, mag je toch wel wat verwachten :cool:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Opzich wel lekkere TL, en van Ran-D heb ik al paar keer gehoord dat ie wel het tempo er in kan houden (al was dat best vaak in combinatie met B-Front). Ik wacht wel af wat iedere DJ er van maakt ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:doe je toch niet, je gaat toch los. Let maar op... :') :lol:

aangezien jij niet door hebt welk nummer er wordt gedraaid, enigste wat erin jou kop rond gaat is: snoepe snoepe stampe stampe lope lope lope (repeat)
Ik ga niet snoepen op Loudness, is het het feest niet voor. Ik ga in ieder geval proberen om een fles Spa naar binnen te smokkelen. In de Factory keken ze ook niet eens in m'n tas :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Neem gewoon een dopje mee ^^ en hoezo het feest niet voor?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kepro wrote:Neem gewoon een dopje mee ^^ en hoezo het feest niet voor?
Omdat je los gaat, geen melodieuze nummertjes hebt. Met X zit je meer in jezelf, ben je meer met jezelf bezig dan met de muziek, waardoor je meer geniet, maar minder los gaat ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Chukkels wrote:
Omdat je los gaat, geen melodieuze nummertjes hebt. Met X zit je meer in jezelf, ben je meer met jezelf bezig dan met de muziek, waardoor je meer geniet, maar minder los gaat ;)
Ah oke, wel een goede instelling :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kepro wrote:
Chukkels wrote:
Ah oke, wel een goede instelling :thumbup:
Yup, sowieso is X al lang niet meer mijn favo op indoorfeestjes, misschien bij een festivalletje weer eens, lekker in de zon :cool: . Maar daar is dit niet het juiste topic voor ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Ik geniet anders net zoveel van Under Attack dan van een melodieuze track, alleen het wegdromen is misschien wat minder bij dat soort tracks :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Ik heb ook echt geleerd dat ik geen X meer ga doen op feesten die me werkelijk boeien qua line-up etc. Maar daar is dit idd het topic niet voor. :) Kijk wel echt naar dit feest uit zeg! :D
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Zojuist te horen gekregen dat ik hier toch wel heen ga :innocent:
Chukkels wrote:
roberttt wrote:doe je toch niet, je gaat toch los. Let maar op... :') :lol:

Ik ga niet snoepen op Loudness, is het het feest niet voor. Ik ga in ieder geval proberen om een fles Spa naar binnen te smokkelen. In de Factory keken ze ook niet eens in m'n tas :P
Fouillering in de Factory010 was niks nee, ben benieuwd hoe dat bij de Maassilo is, want is dat ook van een hele andere eigenaar? Wat wil je met een fles Spa trouwens?