Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 10:41 

Hardtraxx Elite

Had graag gezien dat Kodex en Tatanka waren omgewisseld, voor de rest wel tevreden met de tt :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 10:54 

Donateur

Sainen schreef:
Had graag gezien dat Kodex en Tatanka waren omgewisseld, voor de rest wel tevreden met de tt :) .

Ran-D had van mij wel wat eerder gemogen eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 10:57 

Hardtraxx Veteran

Verdomme! Kodex :( Aan de ene kant wil ik heel graag Kodex zien, maar aan de andere kant verwacht ik totaal niets van Tatanka.. en heeft een maat van mij ook nog eerst een dj contest van 10 tot half 11 waar ik bij wil zijn. Dus ik ga nog even twijfelen. Gok dat kodex toch eerst wat rustigere plaatjes gaat draaien (cold earth, weekend etc). Tatanka eerder dan Kodex had voor he mzelf denk ook wel beter uitgekomen, aangezien Tatanka ook op Black staat nog geen 2 uur later.

Beholder vroeg is trouwens wel logisch, die moet daarna natuurlijk gelijk door naar Black voor alias Neophyte
Ran-D zo laat is ook logisch, die staat eerst op Loudness. Nouja we gaan er het beste van maken.. ik had alleen liever Tatanka eerder gezien, thats all.. Ik geloof dat Thera het feestje wel gruwelijk hard gaat afsluiten :drool:

Ik hoop wel Midnight Freaks te horen, maar geen idee wie die zou kunnen draaien :P Aangezien B-Front Live is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:09 

Hardtraxx Veteran

Tatanka mocht omgeruild worden met Kodex, voor de rest prima tijdtafel. :thumbup:

Chain Reaction mag er eens flink wat Minus is More plaatjes opgooien. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:10 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Sainen schreef:

Ran-D had van mij wel wat eerder gemogen eigenlijk

Mooi rust momentje voor thera :).

@ p-stylez. Hoop en denk niet dat Kodex tracks als weekend gaat draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:11 

Donateur

p-stylez schreef:
Verdomme! Kodex :( Aan de ene kant wil ik heel graag Kodex zien, maar aan de andere kant verwacht ik totaal niets van Tatanka.. en heeft een maat van mij ook nog eerst een dj contest van 10 tot half 11 waar ik bij wil zijn. Dus ik ga nog even twijfelen. Gok dat kodex toch eerst wat rustigere plaatjes gaat draaien (cold earth, weekend etc). Tatanka eerder dan Kodex had voor he mzelf denk ook wel beter uitgekomen, aangezien Tatanka ook op Black staat nog geen 2 uur later.

Beholder vroeg is trouwens wel logisch, die moet daarna natuurlijk gelijk door naar Black voor alias Neophyte
Ran-D zo laat is ook logisch, die staat eerst op Loudness. Nouja we gaan er het beste van maken.. ik had alleen liever Tatanka eerder gezien, thats all.. Ik geloof dat Thera het feestje wel gruwelijk hard gaat afsluiten :drool:

Ik hoop wel Midnight Freaks te horen, maar geen idee wie die zou kunnen draaien :P Aangezien B-Front Live is.

:P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:12 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
p-stylez schreef:

:P ?
Black natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:33 

Bierkoning

Aardige timetable, had Kodex liever iets later gezien maar goed.
Chain Reaction zo laat vind ik ook vrij onverwacht, maar als ie wat MiM platen erop knalt is dat alleen maar goed :D
En lekker afsluiten met Thera!

Gaat mooi worden denk ik zo! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:35 

Hardtraxx Veteran

Ach, ik m perfect gevonden als ran-d met beholder was geruild. : :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:36 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat Kodex zo vroeg staat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:38 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat kodex en the beholder zo vroeg staan. B-Front had ook wel wat later gemogen, maar het maakt allemaal niet uit want:

THERA AFSLUITER :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:42 

Hardtraxx Elite

Kodex gaat echt geen Weekend enzo draaien ;) hij gaat gewoon de toon zetten voor de rest van de avond. Dus is alleen maar goed dat hij opent :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:49 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht ook zeker niet dat ie z'n vrolijke plaatjes gaat draaien, het is en blijft Loudness. Ben voor de rest ben ik zeker tevreden met de timetable. Tatanka heerlijk vroeg. Beholder had iets later gemogen maar ja. Weet verder zeker dat
Chain Reaction zal gaan beuken, deed ie laatst op Reset namelijk ook (hoop echt dat ie iets van Radical Redemption draait). Ran-D als één na laatste betekent dus een set van hem waarbij die zich niet zal inhouden hopelijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:55 

Donateur

Nando schreef:
Ran-D als één na laatste betekent dus een set van hem waarbij die zich niet zal inhouden hopelijk. :)

Jaa hoop dat ie niet zo veel eigen tracks gaat draaien, heb eigenlijk rond die tijd niet zo trek in ze vocal nummertjes. maar Haunter of the dark/Under attack heb ik geen problemen mee. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:58 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Nando schreef:
Ran-D als één na laatste betekent dus een set van hem waarbij die zich niet zal inhouden hopelijk. :)

Jaa hoop dat ie niet zo veel eigen tracks gaat draaien, heb eigenlijk rond die tijd niet zo trek in ze vocal nummertjes. maar Haunter of the dark/Under attack heb ik geen problemen mee. :$

Denk echt niet dat ie blije plaatjes gaat draaien na 5 uur. Hoopte eerst op Rebirth, maar daar is het dan ook een beetje te laat voor. :P Maar The New Shit, Under Attack, Haunter Of The Dark, In For The Kill etc. kunnen prima rond die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:01 

Donateur

Nando schreef:
Kevin-Raw schreef:
Nando schreef:

Denk echt niet dat ie blije plaatjes gaat draaien na 5 uur. Hoopte eerst op Rebirth, maar daar is het dan ook een beetje te laat voor. :P Maar The New Shit, Under Attack, Haunter Of The Dark, In For The Kill etc. kunnen prima rond die tijd.

Rebirth kan ook prima hoor , halverwege de set :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:03 

Hardtraxx Veteran

Lekker hoor Pieter, zo zie je maar dat hard werken wordt beloond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:12 

Hardtraxx Addict

Opzich wel lkkre TT, jammer indd dat Kodex moet openenen, maar denk dat hij 't feeste wel goed gaande gaat krijgen =)
B-front live :love: :drool: :drool: :love:

Nog maar paar daagjes mensen! xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

Zo goed als zeker aanwezig :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:18 

Bierkoning

Kevin-Raw schreef:
Nando schreef:

Ik hoor Under Attack liever om half 5 dan om half 1 dus kvin het niet zo erg :love:
Feel my Fire blijft ook gewoon een ultiem partynummer, en de 2 tracks van Adaro gaan ook behoorlijk hard, Son Of Torture & The New Shitt ook, dus dat kom allemaal wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:30 

Hardtraxx Veteran

Ach als Ran-D dit lijstje draait ben ik helemaal blij :P

openen met Gangsters Dont Dance en daarna (niet in deze volgorde)

- The New Shit
- Son of Torture
- Hit You With that Bang Shit
- G-Force
- Rebirth
- Under Attack
- Midnight Freaks
- Haunter of the Dark
- Dead of the Night
- Feel My Fire
- Brutality
- Evolved
- Inner Child
- D-Pression
- Crossroads

dan hoor je mij niet klagen hoor.

Tuurlijk was Pulse Protraction, Midnight, Annahilating, Who Wants This.. enzo lekkerder geweest, maarja. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:34 

Bierkoning

Inner Child reken ik helaas niet op, maar misschien Fanatics ofzo :)
Oja en Struggle For Existence kan ook altijd nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:38 

Hardtraxx Veteran

SFE ben ik wel beetje zat nu, vooral de intro en de break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:49 

Donateur

En A2 dan, hoop op wat oude plaatjes, zoals THE darkside. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:54 

Hardtraxx Veteran

Of drop the beats out :love:
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten