Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 48 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Loudness

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Had graag gezien dat Kodex en Tatanka waren omgewisseld, voor de rest wel tevreden met de tt :) .
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Sainen wrote:Had graag gezien dat Kodex en Tatanka waren omgewisseld, voor de rest wel tevreden met de tt :) .
Ran-D had van mij wel wat eerder gemogen eigenlijk
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Verdomme! Kodex :( Aan de ene kant wil ik heel graag Kodex zien, maar aan de andere kant verwacht ik totaal niets van Tatanka.. en heeft een maat van mij ook nog eerst een dj contest van 10 tot half 11 waar ik bij wil zijn. Dus ik ga nog even twijfelen. Gok dat kodex toch eerst wat rustigere plaatjes gaat draaien (cold earth, weekend etc). Tatanka eerder dan Kodex had voor he mzelf denk ook wel beter uitgekomen, aangezien Tatanka ook op Black staat nog geen 2 uur later.

Beholder vroeg is trouwens wel logisch, die moet daarna natuurlijk gelijk door naar Black voor alias Neophyte
Ran-D zo laat is ook logisch, die staat eerst op Loudness. Nouja we gaan er het beste van maken.. ik had alleen liever Tatanka eerder gezien, thats all.. Ik geloof dat Thera het feestje wel gruwelijk hard gaat afsluiten :drool:

Ik hoop wel Midnight Freaks te horen, maar geen idee wie die zou kunnen draaien :P Aangezien B-Front Live is.
Last edited by Soulless on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Tatanka mocht omgeruild worden met Kodex, voor de rest prima tijdtafel. :thumbup:

Chain Reaction mag er eens flink wat Minus is More plaatjes opgooien. :woot:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Kevin-Raw wrote:
Sainen wrote:Had graag gezien dat Kodex en Tatanka waren omgewisseld, voor de rest wel tevreden met de tt :) .
Ran-D had van mij wel wat eerder gemogen eigenlijk
Mooi rust momentje voor thera :).

@ p-stylez. Hoop en denk niet dat Kodex tracks als weekend gaat draaien..
Donateur
last seen Oct 2023
p-stylez wrote:Verdomme! Kodex :( Aan de ene kant wil ik heel graag Kodex zien, maar aan de andere kant verwacht ik totaal niets van Tatanka.. en heeft een maat van mij ook nog eerst een dj contest van 10 tot half 11 waar ik bij wil zijn. Dus ik ga nog even twijfelen. Gok dat kodex toch eerst wat rustigere plaatjes gaat draaien (cold earth, weekend etc). Tatanka eerder dan Kodex had voor he mzelf denk ook wel beter uitgekomen, aangezien Tatanka ook op Black staat nog geen 2 uur later.

Beholder vroeg is trouwens wel logisch, die moet daarna natuurlijk gelijk door naar Black voor alias Neophyte
Ran-D zo laat is ook logisch, die staat eerst op Loudness. Nouja we gaan er het beste van maken.. ik had alleen liever Tatanka eerder gezien, thats all.. Ik geloof dat Thera het feestje wel gruwelijk hard gaat afsluiten :drool:

Ik hoop wel Midnight Freaks te horen, maar geen idee wie die zou kunnen draaien :P Aangezien B-Front Live is.
:P ?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Kevin-Raw wrote:
p-stylez wrote:Verdomme! Kodex :( Aan de ene kant wil ik heel graag Kodex zien, maar aan de andere kant verwacht ik totaal niets van Tatanka.. en heeft een maat van mij ook nog eerst een dj contest van 10 tot half 11 waar ik bij wil zijn. Dus ik ga nog even twijfelen. Gok dat kodex toch eerst wat rustigere plaatjes gaat draaien (cold earth, weekend etc). Tatanka eerder dan Kodex had voor he mzelf denk ook wel beter uitgekomen, aangezien Tatanka ook op Black staat nog geen 2 uur later.

:P ?
Black natuurlijk :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Aardige timetable, had Kodex liever iets later gezien maar goed.
Chain Reaction zo laat vind ik ook vrij onverwacht, maar als ie wat MiM platen erop knalt is dat alleen maar goed :D
En lekker afsluiten met Thera!

Gaat mooi worden denk ik zo! :woot:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ach, ik m perfect gevonden als ran-d met beholder was geruild. : :)
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Jammer dat Kodex zo vroeg staat :(
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Jammer dat kodex en the beholder zo vroeg staan. B-Front had ook wel wat later gemogen, maar het maakt allemaal niet uit want:

THERA AFSLUITER :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Kodex gaat echt geen Weekend enzo draaien ;) hij gaat gewoon de toon zetten voor de rest van de avond. Dus is alleen maar goed dat hij opent :)
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ik verwacht ook zeker niet dat ie z'n vrolijke plaatjes gaat draaien, het is en blijft Loudness. Ben voor de rest ben ik zeker tevreden met de timetable. Tatanka heerlijk vroeg. Beholder had iets later gemogen maar ja. Weet verder zeker dat
Chain Reaction zal gaan beuken, deed ie laatst op Reset namelijk ook (hoop echt dat ie iets van Radical Redemption draait). Ran-D als één na laatste betekent dus een set van hem waarbij die zich niet zal inhouden hopelijk. :)
Donateur
last seen Oct 2023
Nando wrote: Ran-D als één na laatste betekent dus een set van hem waarbij die zich niet zal inhouden hopelijk. :)
Jaa hoop dat ie niet zo veel eigen tracks gaat draaien, heb eigenlijk rond die tijd niet zo trek in ze vocal nummertjes. maar Haunter of the dark/Under attack heb ik geen problemen mee. :$
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Kevin-Raw wrote:
Nando wrote: Ran-D als één na laatste betekent dus een set van hem waarbij die zich niet zal inhouden hopelijk. :)
Jaa hoop dat ie niet zo veel eigen tracks gaat draaien, heb eigenlijk rond die tijd niet zo trek in ze vocal nummertjes. maar Haunter of the dark/Under attack heb ik geen problemen mee. :$
Denk echt niet dat ie blije plaatjes gaat draaien na 5 uur. Hoopte eerst op Rebirth, maar daar is het dan ook een beetje te laat voor. :P Maar The New Shit, Under Attack, Haunter Of The Dark, In For The Kill etc. kunnen prima rond die tijd.
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Nando wrote:
Kevin-Raw wrote:
Denk echt niet dat ie blije plaatjes gaat draaien na 5 uur. Hoopte eerst op Rebirth, maar daar is het dan ook een beetje te laat voor. :P Maar The New Shit, Under Attack, Haunter Of The Dark, In For The Kill etc. kunnen prima rond die tijd.
Rebirth kan ook prima hoor , halverwege de set :thumbup:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Lekker hoor Pieter, zo zie je maar dat hard werken wordt beloond.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Opzich wel lkkre TT, jammer indd dat Kodex moet openenen, maar denk dat hij 't feeste wel goed gaande gaat krijgen =)
B-front live :love: :drool: :drool: :love:

Nog maar paar daagjes mensen! xD
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Zo goed als zeker aanwezig :) .
Bierkoning
last seen 29 days ago
Kevin-Raw wrote:
Ik hoor Under Attack liever om half 5 dan om half 1 dus kvin het niet zo erg :love:
Feel my Fire blijft ook gewoon een ultiem partynummer, en de 2 tracks van Adaro gaan ook behoorlijk hard, Son Of Torture & The New Shitt ook, dus dat kom allemaal wel goed :D
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Ach als Ran-D dit lijstje draait ben ik helemaal blij :P

openen met Gangsters Dont Dance en daarna (niet in deze volgorde)

- The New Shit
- Son of Torture
- Hit You With that Bang Shit
- G-Force
- Rebirth
- Under Attack
- Midnight Freaks
- Haunter of the Dark
- Dead of the Night
- Feel My Fire
- Brutality
- Evolved
- Inner Child
- D-Pression
- Crossroads

dan hoor je mij niet klagen hoor.

Tuurlijk was Pulse Protraction, Midnight, Annahilating, Who Wants This.. enzo lekkerder geweest, maarja. :(
Last edited by Soulless on , edited 1 time in total.
Bierkoning
last seen 29 days ago
Inner Child reken ik helaas niet op, maar misschien Fanatics ofzo :)
Oja en Struggle For Existence kan ook altijd nog
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
SFE ben ik wel beetje zat nu, vooral de intro en de break.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
En A2 dan, hoop op wat oude plaatjes, zoals THE darkside. :evil:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Of drop the beats out :love: