Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:17 

Hardtraxx Addict

Er was een tijd dat ik het heerlijk vond dat crypsis afsloot.. Maajaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tijden veranderen blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:18 

ik ben benieuwd wie dan in zaal 2 afsluit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:36 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Als het maar niet RR is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

Voor de mensen die nog vervoer zoeken ^^

feesten/carpoolservice-kiss-ride-t23202-75.html#p926188
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:10 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Voor de mensen die nog vervoer zoeken ^^

feesten/carpoolservice-kiss-ride-t23202-75.html#p926188

Heb al vervoer, maar toch bedankt :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:48 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Henk-Jan schreef:
Chris Two schreef:
Hopen dat Phrantic/Solutio & The I's/Prefix & Density area 2 dan doet... die kunnen me ook lekkere setjes neerzetten!

:drool: :drool:

sorry HJ, tis al 3 tegen 1.. u lose this time :D

tjonge jonge man, wat mankeert jou xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:51 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:

Zal iig niet to 7-en zijn lijkt me.. dus word sws voor iedereen afsluiten @ Crypsis, of lekker om 6 naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:57 

Hardtraxx Crew

Jurheinen schreef:
stefaneke schreef:

Die staat ook in zaal 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
stefaneke schreef:

Die staat ook in zaal 1

Owh, dan heb ik niks gezegd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

Ik gok Solutio & The I's :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 20:34 

Hardtraxx Crew

Denk dat ik grotendeels in zaal 2 te vinden ben. En degene die tegelijk staat met B-Front heeft pech :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 20:54 

Hardtraxx Veteran

Hoop dat zaal 2 mooi met hardstyle afsluit en niet met afgezaagde hardcore nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 20:59 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Hoop dat zaal 2 mooi met hardstyle afsluit en niet met afgezaagde hardcore nummers.
:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 21:32 

Donateur

Crypsis vind ik altijd net wat te kort komen om zo'n feest af te sluiten. Heb m nu al een paar keer zien afsluiten op een feest maar vond het keer op keer net wat te kort komen. Zeker als je daarvoor al mensen als B-Front of Theracords-DJ's hebt gehad.

Die 2e zaal zal denk ik niet tot 7 uur gaan. Je zit dus sowieso met hem opgescheept. Tenzij je vroeg naar huis wil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 21:35 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er weer veel zin in :). Vorige editie super vermaakt, totaal geen last gehad van alle minpunten toen. En zoals het er nu naar uit ziet zijn we weer met een mega groep wat ook geweldig was vorige keer. Ook is het nu ongeveer 3 kwart zo weinig reizen, ook niet onbelangrijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:08 

Donateur

PierrePruuk schreef:
Ik heb er weer veel zin in :). Vorige editie super vermaakt, totaal geen last gehad van alle minpunten toen. En zoals het er nu naar uit ziet zijn we weer met een mega groep wat ook geweldig was vorige keer. Ook is het nu ongeveer 3 kwart zo weinig reizen, ook niet onbelangrijk

En deze keer sla je godverdomme niet weer mn pils uit mn klauwen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:09 

Hardtraxx Addict

Ik hoop echt op B-Front als afsluitert in zaaltje 1.

Wel super dat het nu al bijna over een weekje is, volgens mij is Loudness echt HET feest waas de meeste HT'ers komen en meetings plaatsvinden als ik dat zo van vorige edities hoor :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:10 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:

Wel super dat het nu al bijna over een weekje is, volgens mij is Loudness echt HET feest waas de meeste HT'ers komen en meetings plaatsvinden als ik dat zo van vorige edities hoor :P ?

Crypsis sluit af, staat al op deze hele pagina zowat :P
Maar de vorige keer waren er veel HTers ja, komt natuurlijk omdat het een hard en rauw feestje is he :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:10 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Crypsis vind ik altijd net wat te kort komen om zo'n feest af te sluiten. Heb m nu al een paar keer zien afsluiten op een feest maar vond het keer op keer net wat te kort komen. Zeker als je daarvoor al mensen als B-Front of Theracords-DJ's hebt gehad.

Die 2e zaal zal denk ik niet tot 7 uur gaan. Je zit dus sowieso met hem opgescheept. Tenzij je vroeg naar huis wil :P

Op Q-Base in IQ sloot die af als een eindbaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:12 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
PierrePruuk schreef:

En deze keer sla je godverdomme niet weer mn pils uit mn klauwen :mad:

Nee ik wacht dit keer tot je zo'n kartonnetje met 6 pilskes hebt en dan sla ik dat uit je klauwen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:13 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Ritsurt schreef:

Crypsis sluit af, staat al op deze hele pagina zowat :P
Maar de vorige keer waren er veel HTers ja, komt natuurlijk omdat het een hard en rauw feestje is he :cool:

Ow falend actie van mij :')

Heb er kapot veel zin in, zelden zoveel zin gehad in een feest, en dat terwijl ik met totaal nieuwe mensen ga en er niemand van m'n vaste vriendengroep heengaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:31 

Donateur

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:

Das alweer bijna 2 jaar geleden zowat. Bij Crypsis is ook veel veranderd sinds die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:33 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:

Das alweer bijna 2 jaar geleden zowat. Bij Crypsis is ook veel veranderd sinds die tijd.

Maar je had het over altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:41 

Donateur

Q-base was ik niet bij en IQ stond ik lekker te sitdownen bij de Noisecontrollers :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:59 

Ach boeiend wie er afsluit.. laten we gewoon lol hebben en LOSgaan!
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten