Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:02 

Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
flevoboys schreef:
Waarom dit overal hier spammen bij een ander feest? :x

Het gaat toch over loudness :P

Die post waar die het overheeft is weggehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:26 

Hardtraxxer

Ben nog nooit naar Loudness geweest.., is het meer een gezelligheids feestje of half show en lekkere sfeer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:29 

MitchellLuijks schreef:
Ben nog nooit naar Loudness geweest.., is het meer een gezelligheids feestje of half show en lekkere sfeer?

Mag ik eerst vragen waar je wel bent geweest?

Dit feest is meer voor de dagjesmensen die een keer een feestje mee willen pakken, beetje filmen en lasers kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:33 

Donateur

De show is altijd wel echt goed trouwens dus op zich kun je dit prima doen als je gewoon lekker wil spacen en genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:19 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
MitchellLuijks schreef:

Mag ik eerst vragen waar je wel bent geweest?

Dit feest is meer voor de dagjesmensen die een keer een feestje mee willen pakken, beetje filmen en lasers kijken

Reverze
Intents
DayDream
Last World
aankomende zomer: decibel, mysteryland & intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:28 

Tja, hoe de sfeer is kan ik niet van te voren zeggen.. Over het algemeen is het bij Loudness altijd wel goed wat ik gehoord heb, de rawfans zijn een grote familie. Word meer de nadruk gelegd op de muziek ipv show
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:35 

Hardtraxx Veteran

Sfeer op de december 2010 editie was het best, daarna werd het minder per editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:38 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Tja, hoe de sfeer is kan ik niet van te voren zeggen.. Over het algemeen is het bij Loudness altijd wel goed wat ik gehoord heb, de rawfans zijn een grote familie. Word meer de nadruk gelegd op de muziek ipv show

aah oke, dat is wel fijn te horen.. toch nadenken om misschien met een paar man te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:23 

Hardtraxx Veteran

Loudness CD
Voor deze editie van Loudness wordt er een dubbel CD uitgebracht, gemixt door niemand minder dan B-Front en Thera. Wat kunnen we verwachten?

B-Front;
“Mijn mix zal Raw zijn maar met gevoel. Ik hoop dat ik alle energie die ik erin stop op je kan overbrengen. Al de nieuwe en mijn favoriete tracks zijn erin verwerkt. Ik hoop dat iedereen het vet vindt! Dit is Loudness!!!”

Thera;
“Definitief een must voor iedereen die van de meest Raw en extreme Hardstyle houdt! Met mijn mix voor de Loudness CD wil ik laten zien dat hoe divers, verassend, origineel en volgroeid dit geweldige genre kan zijn. Met maar één regel: it must be experienced extremely LOUD!”

In de week voorafgaand aan Loudness zal de dubbel CD exclusief te bestellen zijn in de b2s merchandise store, daarnaast is de dubbelaar natuurlijk ook op het evenement zelf verkrijgbaar.

b2s television
Loudness is al regelmatig aan bod gekomen in de laatste episodes van b2s television en ook de komende weken mag je het niet missen. Houd op donderdag 29 maart en donderdag 12 april b2s TV extra goed in de gaten, want dan komen er interviews met Loudness artiesten voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:31 

Donateur

Almighty schreef:
Over het algemeen is het bij Loudness altijd wel goed wat ik gehoord heb, de rawfans zijn een grote familie.

In 2010 wel, toen het net nieuw was. Toen was Loudness ook nog een totaal ander feest. Daarna werd het per Loudness en per ander feest steeds minder...

Intussen is die hele raw-stroming zo groot geworden dat daarvan totaal geen sprake meer is. Enkel bij iets met een Theracords-area ofzo krijg ik dat gevoel nog wel eens. Bij Loudness al lang niet meer, en zeker niet bij deze editie waar meer dan 5000 man binnen gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:34 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Intussen is die hele raw-stroming zo groot geworden dat daarvan totaal geen sprake meer is.

Het anthem bewijst dat maar weer 's. Heb je zoooooveeel dj's in de line-up die een super raw anthem kunnen maken, en dan kiezen ze 1 van de weinig dj's die niet zo raw zijn :P

Maar deze line-up is wel raw genoeg dat ik dat liefhebbers sfeertje wel ga proeven hoor, helemaal in de 2e zaal! December 2010 was idd wel epic, met die locatie, geluid en sfeer! 1 van de mooiste feestjes ooit was dat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:51 

Hardtraxx Addict

Ik ga me echt heel rauw gedragen hier. dat past in de sfeer hier :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:26 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Almighty schreef:
Over het algemeen is het bij Loudness altijd wel goed wat ik gehoord heb, de rawfans zijn een grote familie.

In 2010 wel, toen het net nieuw was. Toen was Loudness ook nog een totaal ander feest. Daarna werd het per Loudness en per ander feest steeds minder...

Intussen is die hele raw-stroming zo groot geworden dat daarvan totaal geen sprake meer is. Enkel bij iets met een Theracords-area ofzo krijg ik dat gevoel nog wel eens. Bij Loudness al lang niet meer, en zeker niet bij deze editie waar meer dan 5000 man binnen gaan komen.

Ja true, maar helaas is er anders weinig beters. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Loudness CD
Voor deze editie van Loudness wordt er een dubbel CD uitgebracht, gemixt door niemand minder dan B-Front en Thera. Wat kunnen we verwachten?

B-Front;
“Mijn mix zal Raw zijn maar met gevoel. Ik hoop dat ik alle energie die ik erin stop op je kan overbrengen. Al de nieuwe en mijn favoriete tracks zijn erin verwerkt. Ik hoop dat iedereen het vet vindt! Dit is Loudness!!!”

Thera;
“Definitief een must voor iedereen die van de meest Raw en extreme Hardstyle houdt! Met mijn mix voor de Loudness CD wil ik laten zien dat hoe divers, verassend, origineel en volgroeid dit geweldige genre kan zijn. Met maar één regel: it must be experienced extremely LOUD!”

In de week voorafgaand aan Loudness zal de dubbel CD exclusief te bestellen zijn in de b2s merchandise store, daarnaast is de dubbelaar natuurlijk ook op het evenement zelf verkrijgbaar.

b2s television
Loudness is al regelmatig aan bod gekomen in de laatste episodes van b2s television en ook de komende weken mag je het niet missen. Houd op donderdag 29 maart en donderdag 12 april b2s TV extra goed in de gaten, want dan komen er interviews met Loudness artiesten voorbij.

Pieter zegt wat ik wil horen. :) B-Front dekt zich al weer in voor het geval dat het zo'n half slappe CD wordt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:07 

Hardtraxx Veteran

B-Front CDtje gaat waarschijnlijk wel een beetje rustiger worden.
Verwacht wel wat softere Fusion tracks in combinatie met wat A2 spul & wat eigen tracks.

Ik hoop in ieder geval op gruwelijk veel promo's, anders heb je d'r geen fuck aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:57 

Hardtraxx Veteran

Die van Pieter wordt sowieso dik, weet zeker dat er een paar dikke promo's in zijn mix zitten. Die van B-Front geen idee, maar ik ben bang dat het niet zo bijzonder wordt. Our Curse / Symphonic Sound of zo sowieso niet en verder heeft ie niet veel nieuw unreleased spul. Misschien die TBA, maar denk ik niet. Gok op Virus, Bitch, dat soort plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht minstens 10 promo's. Anders koop ik hem waarschijnlijk niet eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:02 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog nooit een CD gekocht. :P Als ie heel dik is is het misschien wel een vet idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:13 

Hardtraxx Veteran

Promo's is niet alles mensen! Zou wel vet zijn d'r een ouder plaatje op te gooien, zoals Donkey Rollers - Ruff :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:15 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Promo's is niet alles mensen! Zou wel vet zijn d'r een ouder plaatje op te gooien, zoals Donkey Rollers - Ruff :P

Denk eigenlijk niet dat je dat kan maken als je een CD moet maken voor zo'n feest. Wij als liefhebbers zouden het vet vinden, maar de meerderheid zal denken; Wtf, dat nummer is 3 jaar oud.. Denk ook niet dat de organisatie dat tof vind. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

Oei de opening van Bob toen met Ruff, kippenvel :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 06:58 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Hij opende toch met Southstylers - Wraow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 07:21 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Kepro schreef:

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 08:24 

Hardtraxx Veteran

Hij opende idd met Ruff, had het toen nog gefilmd :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:14 

Donateur

G1LL schreef:
Kepro schreef:

Nee dat was Chris One ;)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten