We hebben de lijst aangepast! 
Especially for Loudness we updated our spotify playlist to get in the right mood
Enjoy it and see ya guys at Loudness!
View on Spotify
Everything Starts staat er dubbel in.wrote:We hebben de lijst aangepast!
Was ook het idee volgens mijwrote:Dan maak je er gewoon direct het OST van beide edities in 2018 van:P
Onwijs benieuwd naar die set van Chris One en Clockartz. Dat kan alleen maar onwijs dik worden. Helaas deze avond bij Rebekah all Night. Maar hoop dat deze set wel opgenomen wordtwrote:verhaal
Hoop dat er ook wat plek is in de set voor oudere klapperswrote:Onwijs benieuwd naar die set van Chris One en Clockartz. Dat kan alleen maar onwijs dik worden. Helaas deze avond bij Rebekah all Night. Maar hoop dat deze set wel opgenomen wordtwrote:verhaal
Tip: zou als je vanaf CS komt de tram pakken. Trams 20/25/23 stoppen op Beurs en vanaf daar metro D of E pakken (uitstappen halte Maashaven).wrote:https://www.ad.nl/dossier-asbest-in-metrostation-stadhuis/metro-s-rijden-twee-weken-niet-tijdens-opruimen-asbest~a2c377df/
Voor mensen die met het OV naar Loudness willen, iets om rekening mee te houden
Die tram komt langs Beurs kun je beter daar de metro pakken ipv bij Wilhelminahaven.wrote:Tip: zou als je vanaf CS komt de tram pakken. Trams 20/25/23 stoppen op Wilhelminaplein, daar uitstappen en optie 1: lopend (~15 minuten) of optie 2: de metro (twee haltes, uitstappen halte Maashaven)wrote:https://www.ad.nl/dossier-asbest-in-metrostation-stadhuis/metro-s-rijden-twee-weken-niet-tijdens-opruimen-asbest~a2c377df/
Zin an! Gelukkig kan ik lekker op het fietsje
Fair enough, heb je een punt punt. Is wel sneller maar de Erasmusbrug is zo mooi 's avondswrote: Die tram komt langs Beurs kun je beter daar de metro pakken ipv bij Wilhelminahaven.
Dan moet je 4 haltes met de metro maar dit is veel sneller dan met de tram
Nog nooit Maassilo geweest dus geen idee hoe ik er kom, kun je dit ook vinden op 9292? Of is het handiger om jullie tips te volgen?wrote:Die tram komt langs Beurs kun je beter daar de metro pakken ipv bij Wilhelminahaven.wrote:Tip: zou als je vanaf CS komt de tram pakken. Trams 20/25/23 stoppen op Wilhelminaplein, daar uitstappen en optie 1: lopend (~15 minuten) of optie 2: de metro (twee haltes, uitstappen halte Maashaven)wrote:https://www.ad.nl/dossier-asbest-in-metrostation-stadhuis/metro-s-rijden-twee-weken-niet-tijdens-opruimen-asbest~a2c377df/
Zin an! Gelukkig kan ik lekker op het fietsje
Dan moet je 4 haltes met de metro maar dit is veel sneller dan met de tram
Kan je uiterraard via 9292 vinden, maar lastig is het zeker niet. Vanaf Rdam CS, Metro D of tram (metro is sneller) pakken richting De Akkers en dan uitstappen bij maashaven of rijnhaven.wrote:
Nog nooit Maassilo geweest dus geen idee hoe ik er kom, kun je dit ook vinden op 9292? Of is het handiger om jullie tips te volgen?En hoelang is het ongeveer vanaf Rotterdam CS naar locatie?
Alleen kun je de komende twee weken vanaf CS niet de metro pakken ivm de asbest op station Stadhuis. Dus mijn tip zou zijn:wrote:Kan je uiterraard via 9292 vinden, maar lastig is het zeker niet. Vanaf Rdam CS, Metro D of tram (metro is sneller) pakken richting De Akkers en dan uitstappen bij maashaven of rijnhaven.wrote:
Nog nooit Maassilo geweest dus geen idee hoe ik er kom, kun je dit ook vinden op 9292? Of is het handiger om jullie tips te volgen?En hoelang is het ongeveer vanaf Rotterdam CS naar locatie?