Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Loudness stelt nooit teleur :thumbsup: Het is wel eens drukker geweest in de Maassilo, hierdoor overal lekker de ruimte gehad.

Degos & Re-done vs MYST was echt een ideale binnenkomer, heerlijke set. Vervolgens genoten bij Apexx, Thera, Reaperz en bovenal Delete :worship: Geluid in alle 3 de zalen ook dik in orde :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Twee keer Stash? In R.E.M. Coma zit dan wel een bewerkte Stash kick, maar dat maakt die twee tracks nog niet hetzelfde. Ik denk als je op basis van het feit dat ergens een zelfde soort kick in zit tracks hetzelfde vindt, je bij extreem veel artiesten zou moeten klagen dat ze dezelfde tracks draaien. :P


Ten eerste was het geen klacht, maar vond ik het opmerkelijk. Zeker in dit geval, omdat (voor mij) het nummer voor een heel groot gedeelte om de (dikke) kick draait en die kick Stash ook uniek maakt. Het (voor mij) minimale verschil tussen de climaxen van Stash en R.E.M. Coma maakte het voor mij een opmerkelijke keuze. Was verder geen aanval.

Citaat:
Betreft het opbouwen van een set en eindigen met een bepaald tempo, na mij komt een nieuwe Dj, er is een aan en afkondiging, een ander publiek, dat wisselt per set af namelijk. Elke dj doet eigenlijk gewoon een complete showcase en ik breng dus graag een extreme diversiteit in mijn showcase.


Blijf het kut vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Indy schreef:
Tering wat was dit een bizar dik feest zeg! Hulde voor 2Faced, B-Front, Thera & Spoontechnicians!

Dit + Reaperz, ook een prima set :) Vet dat 'ie Digital Abuse - WTF en Hardstyle Matters remix erbij pakte

Hij opende met This Mind als ik me niet vergis? Dan ben je al een held als je daarmee opent op je eerste optreden als lid van Spoontech. Hoe draaide hij verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
corneelwr schreef:
Indy schreef:
Tering wat was dit een bizar dik feest zeg! Hulde voor 2Faced, B-Front, Thera & Spoontechnicians!

Dit + Reaperz, ook een prima set :) Vet dat 'ie Digital Abuse - WTF en Hardstyle Matters remix erbij pakte

Hij opende met This Mind als ik me niet vergis? Dan ben je al een held als je daarmee opent op je eerste optreden als lid van Spoontech. Hoe draaide hij verder?

Prima voor een eerste set, op een enkel mixfoutje na gewoon nette overgangen en teases. Hij opende inderdaad met This Mind, vette plaat ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Hoe draaide hij verder?


Tracklist:

01. Degos & Re-Done - This Mind
02. Digital Abuse - WTF
03. Catatonic Overload - Goddamn
04. Deetox - Here I Come
05. Vazard & Delete - Lets Get Weird
06. Delete - Fast Lane
07. Reaperz - Killerbee
08. Deetox & Delete - Android
09. Sasha F - Hardstyle Matters (Delete Remix)
10. Warface - Schizophrenics
11. Vazard & Delete vs Main Concern - Absolute Terror
12. Reaperz - Filthy World
13. Delete - Formula (2012 edit)
14. Genox - Make You Fly
15. Reaperz - Enemiez
16. The Purge - Whats That Sound
17. Warface - Catalyst
18. Reaperz - Loudness 2018 Tool
19. Reaperz - Face It
20. Main Concern - Busta Beat
21. The Purge - Bonecrusher
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een baas zeg, die Reaperz! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck, gemist... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, Reaperz mogen ze nu wel meer gaan boeken!
Zwaar genoten van die set :bomb:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten