Hangt heel erg af van de line-up. Afgelopen editie in het Klokgebouw bijvoorbeeld was echt ontzettend genieten omdat er veel artiesten op de line-up stonden die het snapten (B-Front, Thera, Chris One, Clockartz, The Purge en Rooler ook wel). Met een gunstige timetable zal het deze editie ook wel in de buurt komen denk ik! 
Tram 2 maar die komt niet bij CS. en tram 20 is geloof ik 15-20 minuten lopen.wrote:Kan je uiterraard via 9292 vinden, maar lastig is het zeker niet. Vanaf Rdam CS, Metro D of tram (metro is sneller) pakken richting De Akkers en dan uitstappen bij maashaven of rijnhaven.wrote:
Nog nooit Maassilo geweest dus geen idee hoe ik er kom, kun je dit ook vinden op 9292? Of is het handiger om jullie tips te volgen?En hoelang is het ongeveer vanaf Rotterdam CS naar locatie?
Maashaven is om de hoek (1 minuut) en rijnhaven is 5 minuten loop afstand van maassilo.
Er zijn ook trams die naar maashaven rijden maar dat duurt veel langer en weet niet zo snel welke trams dat zijn.
Beste is gewoon tram 21/24/23/25 te pakken en bij beurs/wilhelminaplein over te stappen.
Er staan geloof ik ook van die RET stewards bij rotterdam CS die je aanwijzingen kunnen geven