Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangt heel erg af van de line-up. Afgelopen editie in het Klokgebouw bijvoorbeeld was echt ontzettend genieten omdat er veel artiesten op de line-up stonden die het snapten (B-Front, Thera, Chris One, Clockartz, The Purge en Rooler ook wel). Met een gunstige timetable zal het deze editie ook wel in de buurt komen denk ik! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 16:04 
 
Hardtraxx Newbie

Byron schreef:
PEPii schreef:

Nog nooit Maassilo geweest dus geen idee hoe ik er kom, kun je dit ook vinden op 9292? Of is het handiger om jullie tips te volgen? ;) En hoelang is het ongeveer vanaf Rotterdam CS naar locatie?


Kan je uiterraard via 9292 vinden, maar lastig is het zeker niet. Vanaf Rdam CS, Metro D of tram (metro is sneller) pakken richting De Akkers en dan uitstappen bij maashaven of rijnhaven.

Maashaven is om de hoek (1 minuut) en rijnhaven is 5 minuten loop afstand van maassilo.

Er zijn ook trams die naar maashaven rijden maar dat duurt veel langer en weet niet zo snel welke trams dat zijn.


Tram 2 maar die komt niet bij CS. en tram 20 is geloof ik 15-20 minuten lopen.

Beste is gewoon tram 21/24/23/25 te pakken en bij beurs/wilhelminaplein over te stappen.

Er staan geloof ik ook van die RET stewards bij rotterdam CS die je aanwijzingen kunnen geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Er zijn wel metro werkzaamheden volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiffler schreef:
Er staan geloof ik ook van die RET stewards bij rotterdam CS die je aanwijzingen kunnen geven


Er staan echt overal van die gigantische borden met opties wat je moet doen, en er staan idd ook RET medewerkers die je helpen. Moet dus goed komen.

En zo niet, kan je altijd nog stukkie lopen van centraal naar beurs, zit je zo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog iets meer dan een weekje, we hopen dat we veel van jullie gaan zien tijdens onze set in Area 2!

We kunnen jullie al wel verzekeren dat er een mooie hoeveelheid 'Loudness-waardige' klassiekers langs gaan komen! Echte bucketlist boeking dit! Enorm hyped :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bevestiging van Area 1 line-up incl. Clockartz & Chris One;

B-Front: Inner Choice | Clockartz & Chris One | D-Sturb | Degos & Re-Done vs MYST | Delete | Regain & Killshot | Rejecta | RVAGE | Hosted by Livid

Zeer benieuwd naar de timetable inmiddels.

*edit; waar zijn Rooler en Rebelion gebleven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is zo eigenlijk best tof, denk dat ik me hier goed ga vermaken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 18:10 
 
Hardtraxx Addict

Stoux schreef:
waar zijn Rooler en Rebelion gebleven?


Kaarten zijn binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 18:11 
 
Hardtraxx Newbie

Ik twijfel zeer erg. het is maar 10 minuten fietsen en die line up is goed.

Heb alleen de dag erna een wedstrijd om 11:30 tegen de koploper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiffler schreef:
Ik twijfel zeer erg. het is maar 10 minuten fietsen en die line up is goed.

Heb alleen de dag erna een wedstrijd om 11:30 tegen de koploper.

Als het maar 10 minuten fietsen is ga je dat qua tijd wel halen, toch? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Stiffler schreef:
Ik twijfel zeer erg. het is maar 10 minuten fietsen en die line up is goed.

Heb alleen de dag erna een wedstrijd om 11:30 tegen de koploper.

Als het maar 10 minuten fietsen is ga je dat qua tijd wel halen, toch? :whistle:

Heb 1x een wedstrijd direct na een feest gespeeld en gaf in de eerste 5 min al een assist, is wel een aanrader haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toevallig vrij de zondag, dus aanwezig! Hopelijk zit de TT een beetje mee. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Heb 1x een wedstrijd direct na een feest gespeeld en gaf in de eerste 5 min al een assist, is wel een aanrader haha.

Haha, ik ook. Maar wel aan de tegenstander. 5-0 achter met rust, uiteindelijk nog 5-3. Was niet m'n beste pot, goed te zien dat ik in de rust gewisseld werd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Toevallig vrij de maandag, dus aanwezig! Hopelijk zit de TT een beetje mee. :)

en

Stoux schreef:
waar zijn Rooler en Rebelion gebleven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 16:45 
 
Hardtraxx Newbie

corneelwr schreef:
Remi schreef:
Stiffler schreef:
Ik twijfel zeer erg. het is maar 10 minuten fietsen en die line up is goed.

Heb alleen de dag erna een wedstrijd om 11:30 tegen de koploper.

Als het maar 10 minuten fietsen is ga je dat qua tijd wel halen, toch? :whistle:

Heb 1x een wedstrijd direct na een feest gespeeld en gaf in de eerste 5 min al een assist, is wel een aanrader haha.



Ik heb 3x direct na een feest gespeeld
1x een hattrick en 2 assits in een 8-1 gewonnen wedstrijd
1x bagger gespeeld in een 5-0 wedstrijd zelfde tegenstander als de 8-1
1x bagger gespeeld in een 1-1 gelijkspel.

Ben onvermoeibaar alleen mijn reactievermogen en handelingssnelheid is is een stuk lager dan als ik gewoon een goede nachtrust heb.

Maar afhankelijk van de timetable kijk ik wel of ik tot een uur of 4 ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raar inderdaad. Rebelion mag lekker opbokken maar Rooler is wel lachen opzich. Benieuwd hoe de vork in de steel zit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt een stuk interessanter zonder die namen, maarja geen geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Raar inderdaad. Rebelion mag lekker opbokken maar Rooler is wel lachen opzich. Benieuwd hoe de vork in de steel zit. :P


Volgens mij heeft de social media afdeling van B2S gewoon een beetje gefaald, want die post met de indeling van Area 1 is ook verwijderd als ik het goed zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wordt een stuk interessanter zonder die namen, maarja geen geld.

Joooos ben je nou weer bij het leger eruit getrapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Indy schreef:
Raar inderdaad. Rebelion mag lekker opbokken maar Rooler is wel lachen opzich. Benieuwd hoe de vork in de steel zit. :P


Volgens mij heeft de social media afdeling van B2S gewoon een beetje gefaald, want die post met de indeling van Area 1 is ook verwijderd als ik het goed zie.


Staat inmiddels een nieuwe update op Facebook mbt indeling Area 1; Rebelion staat er weer bij, Rooler nog steeds verdwenen.

B-Front: Inner Choice | Clockartz & Chris One | D-Sturb | Degos & Re-Done vs MYST | Delete | Rebelion | Regain & Killshot | Rejecta | RVAGE | Hosted by Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Stoux schreef:
Indy schreef:
Raar inderdaad. Rebelion mag lekker opbokken maar Rooler is wel lachen opzich. Benieuwd hoe de vork in de steel zit. :P


Volgens mij heeft de social media afdeling van B2S gewoon een beetje gefaald, want die post met de indeling van Area 1 is ook verwijderd als ik het goed zie.


Staat inmiddels een nieuwe update op Facebook mbt indeling Area 1; Rebelion staat er weer bij, Rooler nog steeds verdwenen.

B-Front: Inner Choice | Clockartz & Chris One | D-Sturb | Degos & Re-Done vs MYST | Delete | Rebelion | Regain & Killshot | Rejecta | RVAGE | Hosted by Livid


Hadden ze beter andersom kunnen doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Heb 1x een wedstrijd direct na een feest gespeeld en gaf in de eerste 5 min al een assist, is wel een aanrader haha.


Hier ook, was toen mijn beste match van het seizoen, +-20 punten gemaakt (basketbal) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 21:41 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
corneelwr schreef:
Heb 1x een wedstrijd direct na een feest gespeeld en gaf in de eerste 5 min al een assist, is wel een aanrader haha.


Hier ook, was toen mijn beste match van het seizoen, +-20 punten gemaakt (basketbal) :lol:


Is maar weer eens bewezen dat een stevige en lange warm up wonderen doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Time table... :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Time table... :list: :list:

Idd, even de time table afwachten. Normaal gezien wel aanwezig tenzij alle leuke namen overlappen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten