Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reverser & Ripcord schreef:
So...
Loudness turned to be 1st and most likely last performance for a long time
What happened?
Definitely we drank too much alcohol (especially Reverser), although it wasn't really the only reason why it was so
shitty. Apparently we had a fucked-up CDs, we didn't knew back then so that's why 1st track played twice (it cut suddenly). Plus lots of other random mistakes occurred.

Apologize if you came to see us and end up being disappointed, we hope that it didn't ruined your party.
There's absolutely no excuse. It was immature and reckless. It turned into completely messed performance and certainly
we don't want to remember it.

What happens next? We will put down hardstyle on hold for some undetermined time and then we will see what we decide,
whether it still makes sense at all to do hardstyle.
For now we decided to concentrate fully on In Stasis stuff, mostly drum'n'bass in the work, but also house/dubstep/glitch-hop.

PS Also we're no longer a part of Sys-X & Tainted Audio so we're free now and looking for new possibilities on our musical way.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn ze gelijk gekickt door 2 labels tegelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ze het hier brengen met 'P.S.' lijkt me dat ze het er niet graag over hebben, zal dus wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 12:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vooral het deel waarin ze zeggen dat ze voor Loudness nog nooit met CDs gemixed hadden is leuk. Belachelijk dat dat kan eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Vooral het deel waarin ze zeggen dat ze voor Loudness nog nooit met CDs gemixed hadden is leuk. Belachelijk dat dat kan eigenlijk.

Prima dat je altijd met usb draait, maar doe dat dan ook op Loudness. Neem aan dat ze daar ook wel cd spelers hadden staan die dat ondersteunen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Zijn ze gelijk gekickt door 2 labels tegelijk?

Vallen beide onder Cardiac, dus zo gek zou dat nog niet zijn :P maar vooral bij Sys-X was er kritiek op het release beleid, dus dat zal er ook wel wat mee te maken hebben

Darycka schreef:
Vooral het deel waarin ze zeggen dat ze voor Loudness nog nooit met CDs gemixed hadden is leuk. Belachelijk dat dat kan eigenlijk.

Volgens mij was het punt eerder dat ze nog nooit als Reverser & Ripcord op hadden getreden, wel als In Stasis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Reverser & Ripcord schreef:
We mixed on turntables before the party, so we had some very cursory idea what to do. But yeah, not with cd-players. A bit different it is.


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Reverser & Ripcord schreef:
We mixed on turntables before the party, so we had some very cursory idea what to do. But yeah, not with cd-players. A bit different it is.


>.<

Aha :P dat deel heb ik niet gelezen. Vage shit iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Darycka schreef:
Reverser & Ripcord schreef:
We mixed on turntables before the party, so we had some very cursory idea what to do. But yeah, not with cd-players. A bit different it is.


>.<

Aha :P dat deel heb ik niet gelezen. Vage shit iig


wat the hell, dat dit tegenwoordig nog kan? Zelfs de Soundpurfect0rzzz die af en toe een livesetje online gooien hebben het voor elkaar gekregen om het trucje (wat het tegenwoordig gewoon is) onder de knie te krijgen,

het lijkt me niet dat ze pas 2 weken geleden wisten dat ze moesten draaien

tenzij... korsakoff :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Reverser & Ripcord schreef:
We mixed on turntables before the party, so we had some very cursory idea what to do. But yeah, not with cd-players. A bit different it is.


>.<

:lol:
Wat een helden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te lezen genoeg andere genres die ze leuk vinden waar ze het misschien wel in gaan maken, qua produceren. Volgens mij waren ze ook bezopen toen ze hun Hardstyle tracks produceerden. Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:54 
 

Die jongens kun je niets kwalijk nemen, want ik vind dat B2S hier verantwoordelijk voor is. Zij regelen het feest en moeten kunnen garanderen dat de avond met muziek gevuld wordt in plaats van met onzin. Ze hadden die jongens niet moeten kiezen en voor mensen gaan die wel perspectief zien in hardstyle. Ik vind wel dat ze laconiek reageren en daaruit blijkt dat ze er nog lang niet klaar voor zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 14:20 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Die jongens kun je niets kwalijk nemen, want ik vind dat B2S hier verantwoordelijk voor is. Zij regelen het feest en moeten kunnen garanderen dat de avond met muziek gevuld wordt in plaats van met onzin. Ze hadden die jongens niet moeten kiezen en voor mensen gaan die wel perspectief zien in hardstyle. Ik vind wel dat ze laconiek reageren en daaruit blijkt dat ze er nog lang niet klaar voor zijn.



True dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Die jongens kun je niets kwalijk nemen, want ik vind dat B2S hier verantwoordelijk voor is. Zij regelen het feest en moeten kunnen garanderen dat de avond met muziek gevuld wordt in plaats van met onzin. Ze hadden die jongens niet moeten kiezen en voor mensen gaan die wel perspectief zien in hardstyle. Ik vind wel dat ze laconiek reageren en daaruit blijkt dat ze er nog lang niet klaar voor zijn.

Hou toch op man :P B2S neemt inderdaad wel een risico door deze heren te boeken, maar als organisatie(en ook als publiek) verwacht je dan toch gewoon dat deze mannen hun stinkende best gaan doen om iets vets neer te zetten? B2S is wel verantwoordelijk, maar ik neem ze NIETS kwalijk. Die Polen waren gewoon knettergek :P Kon er alleen maar om lachen. Ik zag ze achteraf nog wegdraven met zo'n 10-in-1-cd-supermarkt-pakket :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 14:33 
 

Ja maar je gaat toch wel de achtergrond na van die jongens. Als dat was gedaan had je dit waarschijnlijk wel geweten. Neem je dan het risico moet je ook de schuld krijgen vind ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slaat nergens op vind ik, als het aan mij ligt draaien ze nooit meer op Loudness, stelletje sukkels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Polen

Dan weet je voorop al dat het een zuipfestijn gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ja maar je gaat toch wel de achtergrond na van die jongens. Als dat was gedaan had je dit waarschijnlijk wel geweten. Neem je dan het risico moet je ook de schuld krijgen vind ik :P

Op wat baseer je dit?
Misschien hebben ze hier voor wel goed op kleinere feestjes gedraaid met usb en zonder problemen.
Dat alcohol probleem betekend ook niet dat ze dat elk feest doen, misschien was dit zelfs wel de eerste keer dat ze zo naar de klote zijn gegaan voor hun set.

B-ram schreef:
Fuzzylogic schreef:
Polen



Dan weet je voorop al dat het een zuipfestijn gaat worden

Jah en daarom gaan we er maar standaard van uit dat ook deze jongens zo zijn want alle polen zijn zo.
Soms moet je mensen een kans geven heeft B2S gedaan en dat hebben ze zelf verneukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was een grapje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Polen zijn gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ja maar je gaat toch wel de achtergrond na van die jongens. Als dat was gedaan had je dit waarschijnlijk wel geweten. Neem je dan het risico moet je ook de schuld krijgen vind ik :P

Ga jij me maar is vertellen hoe je een grondige background check wilt gaan uitvoeren op dj/producers :P B2S is de FBI niet en daarnaast blijf ik erbij dat een organisatie wel wat professionaliteit mag verwachten van artiesten. Zeker als je onder een bekend label draaiden. Ik snap helemaal dat beide labels ze direct geloosd hebben. PAPEN. Klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ja maar je gaat toch wel de achtergrond na van die jongens. Als dat was gedaan had je dit waarschijnlijk wel geweten. Neem je dan het risico moet je ook de schuld krijgen vind ik :P

Ga jij me maar is vertellen hoe je een grondige background check wilt gaan uitvoeren op dj/producers :P B2S is de FBI niet en daarnaast blijf ik erbij dat een organisatie wel wat professionaliteit mag verwachten van artiesten. Zeker als je onder een bekend label draait. Ik snap helemaal dat beide labels ze direct geloosd hebben. PAPEN. Klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 18:59 
 
Hardtraxx Elite

Haha one love
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:05 
 

b-ram schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ja maar je gaat toch wel de achtergrond na van die jongens. Als dat was gedaan had je dit waarschijnlijk wel geweten. Neem je dan het risico moet je ook de schuld krijgen vind ik :P

Ga jij me maar is vertellen hoe je een grondige background check wilt gaan uitvoeren op dj/producers :P B2S is de FBI niet en daarnaast blijf ik erbij dat een organisatie wel wat professionaliteit mag verwachten van artiesten. Zeker als je onder een bekend label draaiden. Ik snap helemaal dat beide labels ze direct geloosd hebben. PAPEN. Klaar.

Ik neem aan dat er iemand aangesteld is bij B2S om te kijken wie ze gaan boeken en op basis van wat. Loudness is een kwaliteitsfeest waarin het beste van raw hardstyle tentoongesteld gaat worden. Het is denk ik niet de bedoeling om te experimenteren met DJ's als daar geen goede reden voor is (voor B2S blijkbaar wel volgens sommigen hier). Natuurlijk heeft B2S wel connecties om aan informatie over artiesten te komen. Zelfs ik zou al feesten op kunnen zoeken waar die twee speelden en gaan rondbellen naar organisaties/locaties of ze er iets van gebakken hadden. Lijkt me sterk dat B2S mensen aanstelt op basis van niets.

Als dit de eerste keer is dat ze de fout in gingen is dat pech en moet B2S voorzichtiger zijn met talenten een podium geven. Maargoed ik ben het eens dat niet alles voorzien kan worden dior een organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Hey Mick, word jij ook compleet nagetrokken wanneer je voor een andere pizzaria gaat werken? Nee inderdaad niet nee.

Maar bedankt, je hebt m'n dag weer gemaakt met je vervormde wereldbeeld. :)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten