Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
mikeee schreef:
SL8492 schreef:
Godver, er werd tot mn grote verbazing om legitimatie gevraagd. Ik kwam er niet in, heb echt van alles geprobeerd. Maar ja eigen schuld dikke bult. Gelukkig nog dankzij Bas nog net de laatste trein naar huis kunnen pakken.

Veel plezier iedereen :)

Was idd heel zuur, wel goede terug reis gehad?

Met de terugreis viel alles mee :) vanavond leg ik alles wel uit.

Ik wacht met smart op je verhaal eigenlijk, maar ik heb hier niks gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
SL8492 schreef:
mikeee schreef:
Was idd heel zuur, wel goede terug reis gehad?

Met de terugreis viel alles mee :) vanavond leg ik alles wel uit.

Ik wacht met smart op je verhaal eigenlijk, maar ik heb hier niks gezien!

Oh vergeten, sorry xd

Maar bij deze:

Ik ging dus met een groep van 6 man (op 1 na geen HT'ers) met de trein hiernaartoe, heel gezellige heenreis gehad, en vanaf Dordrecht reisde ook Bosskabouter mee, toffe kerel :) In Rotterdam-Zuid uitgestapt en naar de Maassilo toegelopen, onderweg werd mij door een van de jongens nog aangeboden voor zijn ID te lenen, maar dat heb ik niet gedaan, maar dat had ik achteraf wel beter kunnen doen dus.
Ik kwam daar, toen hoorde ik de bewakers al steeds zeggen 'legitimatie graag', toen zakte alle moed al door mn schoenen. Toch in de rij gestaan van wie weet maakt hij wel een uitzondering of ziet hij het verkeerd, maar nee. Ik was aan de beurt en liet mn eigen ID zien (ook dom, had net zo goed mij eruit kunnen lullen en zeggen dat ik hem vergeten was) ik mocht er niet in van de bewaker, ik raakte behoorlijk in paniek en probeerde iemand van mn groep, die al binnen was, te bellen. Hij kon al niet meer terug en wilde nog wel iets regelen, maar ik kreeg later al een berichtje dat het niet meer kon. Ondertussen heb ik buiten echt heel lang staan smeken bij de Marokkaanse bewaker of hij mij niet binnen kon laten, ik wist namelijk echt niet wat ik moest doen. Gelukkig kwamen Bas en Patrickjeb aan waardoor ik niet meer alleen was. En ook nog ff Daveytl en Firetrap gezien.
Wat ik wel heeeeel slecht vond van de bewaker, ik bleef maar vriendelijk vragen of ik niet naar binnen mocht en heel erg smeken, behoorlijk in paniek. Op een gegeven moment raakte hij geïrriteerd en duwde hij mij hard aan de kant waardoor ik bijna tegen het hek aanviel, daarna wilde hij mij nog een flinke stomp geven ook :') heb die gelukkig nog net kunnen ontwijken. Maarja dat heb je met sommige marokkanen. Na ongeveer een halfuur daar gestaan te hebben heb ik het maar opgegeven en ben ik met Bas naar zn auto gegaan, daar heb ik mn pa gebeld, die was eigenlijk helemaal niet zo boos, was echt een opluchting :P Bas heeft me naar het station gebracht en ik heb nog net de laatste trein naar Horst kunnen halen, alleen had geen kaartje meer kunnen kopen. Dus ik zat in de trein, kwam de conducteur aan, ik dacht: kut, daar ging mn geld. Maar ik alles uitleggen dat ik in een andere trein zat dan had gemoeten en dat ik minder had betaald voor het kaartje dan dat ik ind eze trein zou moeten betalen. Hij zei alleen van: oke dan maken we daar toch gewoon 16-11 ipv 17-11. HIj had niet eens in de gaten dat ik 40% minder had betaald terwijl ik geen OV had xd. Ondertussen kreeg ik nog te horen dat mn kaartje verkocht was voor 30 euro. Uiteindelijk 30 euro kwijtgeraakt aan de treinreis en 5 euro aan beltegoed vanwege al dat bellen en sms'en in paniek. Dus dat valt goed mee eigenlijk.
Heb wel behoorlijk gebaald natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Wat ik wel heeeeel slecht vond van de bewaker, ik bleef maar vriendelijk vragen of ik niet naar binnen mocht en heel erg smeken, behoorlijk in paniek. Op een gegeven moment raakte hij geïrriteerd en duwde hij mij hard aan de kant waardoor ik bijna tegen het hek aanviel, daarna wilde hij mij nog een flinke stomp geven ook :') heb die gelukkig nog net kunnen ontwijken. Maarja dat heb je met sommige marokkanen.

Ik snap wel dat die gast geïrriteerd raakt hoor. Als je er niet in komt is dat toch echt je eigen schuld en je kunt wel blijven zeuren maar die gast staat ook maar gewoon zijn werk te doen en dat belemmer jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik snap wel dat die gast geïrriteerd raakt hoor. Als je er niet in komt is dat toch echt je eigen schuld en je kunt wel blijven zeuren maar die gast staat ook maar gewoon zijn werk te doen en dat belemmer jij.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Wat ik wel heeeeel slecht vond van de bewaker, ik bleef maar vriendelijk vragen of ik niet naar binnen mocht en heel erg smeken, behoorlijk in paniek. Op een gegeven moment raakte hij geïrriteerd en duwde hij mij hard aan de kant waardoor ik bijna tegen het hek aanviel, daarna wilde hij mij nog een flinke stomp geven ook :').

Tja, dat is zeg maar wel gewoon hun werk he, mensen controleren en indien ze niet binnen mogen zorgen dat ze aan de kant gaan. Dat gesmeek van jou is eigenlijk veel slechter dan die duw van die bewaker. Hij is niet degene die fout zit he :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
SL8492 schreef:
Wat ik wel heeeeel slecht vond van de bewaker, ik bleef maar vriendelijk vragen of ik niet naar binnen mocht en heel erg smeken, behoorlijk in paniek. Op een gegeven moment raakte hij geïrriteerd en duwde hij mij hard aan de kant waardoor ik bijna tegen het hek aanviel, daarna wilde hij mij nog een flinke stomp geven ook :') heb die gelukkig nog net kunnen ontwijken. Maarja dat heb je met sommige marokkanen.

Ik snap wel dat die gast geïrriteerd raakt hoor. Als je er niet in komt is dat toch echt je eigen schuld en je kunt wel blijven zeuren maar die gast staat ook maar gewoon zijn werk te doen en dat belemmer jij.

Ik snap het ook wel dat ie geïrriteerd raakte, want ik wilde gewoon heeeeel graag naar binnen, dat hebben de mensen die om me heen stonden ook wel gemerkt :P, maar is dit niet wat overdreven? Als hij gewoon vraagt of ik aan de kant wil of hij pakt me vast en zet mij even aan de kant, had ik dat veeel beter geaccepteerd dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Fuzzylogic schreef:
SL8492 schreef:
Wat ik wel heeeeel slecht vond van de bewaker, ik bleef maar vriendelijk vragen of ik niet naar binnen mocht en heel erg smeken, behoorlijk in paniek. Op een gegeven moment raakte hij geïrriteerd en duwde hij mij hard aan de kant waardoor ik bijna tegen het hek aanviel, daarna wilde hij mij nog een flinke stomp geven ook :') heb die gelukkig nog net kunnen ontwijken. Maarja dat heb je met sommige marokkanen.

Ik snap wel dat die gast geïrriteerd raakt hoor. Als je er niet in komt is dat toch echt je eigen schuld en je kunt wel blijven zeuren maar die gast staat ook maar gewoon zijn werk te doen en dat belemmer jij.

Ik snap het ook wel dat ie geïrriteerd raakte, want ik wilde gewoon heeeeel graag naar binnen, dat hebben de mensen die om me heen stonden ook wel gemerkt :P, maar is dit niet wat overdreven? Als hij gewoon vraagt of ik aan de kant wil of hij pakt me vast en zet mij even aan de kant, had ik dat veeel beter geaccepteerd dan dit.

Een Marokkaanse bewaker die ook nog eens aardig is? Wat denk je zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook 17, en toen ik hoorde in de rij dat er gecontroleerd werd, raakte ik ook echt in paniek :O maar ik liet mn kaartje zien en liep gewoon langs de bewaker, en hij riep me niet terug. Meisje wat ik kende (24) werd om ID gevraagd en had deze niet bij zich, en kwam zonder ook echt niet binnen. Voor de eerste keer dat ik zoiets meemaak trouwens.

Verder een heel leuke avond gehad!

+++ Setjes
++ locatie (vindt t wel wat hebben, zo die machines etc)
- Geluid in het algemeen. Er waren plaatsen waar t redelijk te doen was, maarja
--- De bewakers die aan het einde voor geld staan te bedelen.

Voor het eerst ook iemand van hier ontmoet: Urbandesigner, zeker aardige kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik snap wel dat die gast geïrriteerd raakt hoor. Als je er niet in komt is dat toch echt je eigen schuld en je kunt wel blijven zeuren maar die gast staat ook maar gewoon zijn werk te doen en dat belemmer jij.

Dit dus.
De enige taak die zo'n bewaker heeft is om mensen te fouilleren en te controleren of ze wel 18+ zijn.


Jij bent geen 18, en dit staat ook op je ID. Hij staat dus volledig in zijn recht om je niet door te laten, waarna hij gewoon door kan met de volgende gast te controleren.
Als jij vervolgens gaat lopen drammen of hij je toch binnen wil laten belemmer je hem inderdaad, niets meer en niets minder.
Bovendien vraag je hem daarmee gewoon om iets NIET te doen waarvoor hij juist betaald wordt, mensen onder de 18 jaar buiten houden.
Marokkaan of niet.. Vind je het gek dat hij dan zo reageert? Ik vind het niet meer dan normaal, zo zou ik ook gereageerd hebben in zijn plaats denk ik zelfs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
daar heb ik mn pa gebeld, die was eigenlijk helemaal niet zo boos, was echt een opluchting :P

Waarom zou hij boos zijn? Wist ie niet dat je daarheen ging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Een Marokkaanse bewaker die ook nog eens aardig is? Wat denk je zelf?

Ja het is de schuld van de Islam. xd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
SL8492 schreef:
daar heb ik mn pa gebeld, die was eigenlijk helemaal niet zo boos, was echt een opluchting :P

Waarom zou hij boos zijn? Wist ie niet dat je daarheen ging?

Dat vroeg ik me ook af :P Hoezo zou je pa boos zijn als je bij een feest niet binnen komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent inderdaad niet zo slim geweest Sander, je ID laten zien en geen gebruikmaken van een ander ID. Maargoed, weet je het in ieder geval voor de volgende keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Op een gegeven moment raakte hij geïrriteerd en duwde hij mij hard aan de kant waardoor ik bijna tegen het hek aanviel, daarna wilde hij mij nog een flinke stomp geven ook :') heb die gelukkig nog net kunnen ontwijken. Maarja dat heb je met sommige marokkanen. Na ongeveer een halfuur daar gestaan te hebben


SL8492 schreef:
Als hij gewoon vraagt of ik aan de kant wil of hij pakt me vast en zet mij even aan de kant, had ik dat veeel beter geaccepteerd dan dit.


Jij wilt dus beweren dat die bewaker helemaal niks heeft gezegd in deze 30 min? En dat hij je toen, na geen een keer gevraagd te hebben of je niet weg kon gaan,in een keer weg duwde? Dit lijkt me toch heel sterk Sander, correct me if I'm wrong ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoelaat was je er eigenlijk ongeveer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Hoelaat was je er eigenlijk ongeveer?

Kwart over 10 stond ik er en toen was hij al praten met Patrick. Wij zijn denk kwart voor 11 naar binnen gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
stefan_helmond schreef:
Hoelaat was je er eigenlijk ongeveer?

Kwart over 10 stond ik er en toen was hij al praten met Patrick. Wij zijn denk kwart voor 11 naar binnen gegaan.

Oh ik was een stuk later, zag jouw nog bij de kluisjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
mikeee schreef:
stefan_helmond schreef:
Hoelaat was je er eigenlijk ongeveer?

Kwart over 10 stond ik er en toen was hij al praten met Patrick. Wij zijn denk kwart voor 11 naar binnen gegaan.

Oh ik was een stuk later, zag jouw nog bij de kluisjes.

Klopt toen waren we wachten oo Bas die Sander net naar de trein had gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Lap Tekst


Echt het oninteressantste verhaal ooit gelezen.. Natuurlijk is het logisch dat je als 17e jarige niet binnenkomt als er gecontroleerd wordt. Gelukkig is volgende week Radstake 16+ :lol: (wel je ID meenemen!) Wel vet dat je Firetrap en DaveyTL hebt gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
SL8492 schreef:
Lap Tekst

Wel vet dat je Firetrap en DaveyTL hebt gezien!

Ik herinner mij ook nog de eerste keer dat ik Daveytl zag. Wat was dat gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik herinner me het ook nog zo goed dat ik hem voor het eerst zag. Op slag verliefd natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens moet dit nou :lol:

STAN- schreef:
Qz. schreef:
SL8492 schreef:
daar heb ik mn pa gebeld, die was eigenlijk helemaal niet zo boos, was echt een opluchting :P

Waarom zou hij boos zijn? Wist ie niet dat je daarheen ging?

Dat vroeg ik me ook af :P Hoezo zou je pa boos zijn als je bij een feest niet binnen komt?

Hij wist niet dat het 18+ was en het heeft heeeeel lang geduurd totdat ik hem over had kunnen halen :P

stefan_helmond schreef:
Je bent inderdaad niet zo slim geweest Sander, je ID laten zien en geen gebruikmaken van een ander ID. Maargoed, weet je het in ieder geval voor de volgende keer.

Jep.

HardstyleForEvah schreef:
SL8492 schreef:
Op een gegeven moment raakte hij geïrriteerd en duwde hij mij hard aan de kant waardoor ik bijna tegen het hek aanviel, daarna wilde hij mij nog een flinke stomp geven ook :') heb die gelukkig nog net kunnen ontwijken. Maarja dat heb je met sommige marokkanen. Na ongeveer een halfuur daar gestaan te hebben


SL8492 schreef:
Als hij gewoon vraagt of ik aan de kant wil of hij pakt me vast en zet mij even aan de kant, had ik dat veeel beter geaccepteerd dan dit.


Jij wilt dus beweren dat die bewaker helemaal niks heeft gezegd in deze 30 min? En dat hij je toen, na geen een keer gevraagd te hebben of je niet weg kon gaan,in een keer weg duwde? Dit lijkt me toch heel sterk Sander, correct me if I'm wrong ;)

Ik heb niet 30 minuten lang daar bij hem voor de neus gestaan, tussendoor nog andere dingen geprobeerd te regelen en ondertussen aardig in paniek raken en een stuk of 10 keer struikelen over een poot van dat hek wat daar stond xd

Pete schreef:
SL8492 schreef:
Lap Tekst


Echt het oninteressantste verhaal ooit gelezen.. Natuurlijk is het logisch dat je als 17e jarige niet binnenkomt als er gecontroleerd wordt. Gelukkig is volgende week Radstake 16+ :lol: (wel je ID meenemen!) Wel vet dat je Firetrap en DaveyTL hebt gezien!

Oke bedankt he.

Daveytl schreef:
Ik herinner me het ook nog zo goed dat ik hem voor het eerst zag. Op slag verliefd natuurlijk.

Ik ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Daveytl schreef:
Ik herinner me het ook nog zo goed dat ik hem voor het eerst zag. Op slag verliefd natuurlijk.

:loving:


Davey bedoelde zichzelf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
SL8492 schreef:
Daveytl schreef:
Ik herinner me het ook nog zo goed dat ik hem voor het eerst zag. Op slag verliefd natuurlijk.

:loving:


Davey bedoelde zichzelf xd

Jeeeezus ik ben echt niet goed bezig vandaag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
SL8492 schreef:
Lap Tekst


Echt het oninteressantste verhaal ooit gelezen.. Natuurlijk is het logisch dat je als 17e jarige niet binnenkomt als er gecontroleerd wordt. Gelukkig is volgende week Radstake 16+ :lol: (wel je ID meenemen!) Wel vet dat je Firetrap en DaveyTL hebt gezien!


:lol:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten