Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Loudness

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Nu maar wachten tot dat ie alles weer terug neemt wat ie zegt :thumbsup:
N
Hoe weet jij mijn voornaam chicken?

En ik zeg ook niet 'compleet natrekken'. Ik zeg dat je ten minste moet kijken wat ze hebben gepresteerd. Dat is toch niet zo gek? Daaruit kun je opmaken hoe iemand gaat presteren. En via via is er natuurlijk nog veel meer informatie beschikbaar. Zo kun je makkelijk te weten komen of ze ieder weekend helemaal naar de kloten zijn.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
NSA praktijken hier >.<
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Even inhakende op het gesprek. Mijn allereerste boeking was Loudness in de Maassilo vorig jaar en ik heb altijd alleen maar positieve reacties gehad daarop. B2s wist dat ik nooit ergens had opgetreden en boekte mij alsnog.
Ik vind het juist mooi dat b2s mensen de kans geeft te performen op zo'n mooi podium, dat je dan als artiest die kans laat glippen staat los van de organisatie als je het mij vraagt. :)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Nerazzurro93 wrote:Hoe weet jij mijn voornaam chicken?

En ik zeg ook niet 'compleet natrekken'. Ik zeg dat je ten minste moet kijken wat ze hebben gepresteerd. Dat is toch niet zo gek? Daaruit kun je opmaken hoe iemand gaat presteren. En via via is er natuurlijk nog veel meer informatie beschikbaar. Zo kun je makkelijk te weten komen of ze ieder weekend helemaal naar de kloten zijn.
Wij kunnen jouw idiote reacties op facebook er zo tussenuit pikken.
N
Oh ja? Geef eens voorbeelden. Waarom voeg je me niet toe dan?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Waarom zou iemand je direct als vriend toevoegen :lol:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
b-ram wrote:PAPEN. Klaar.
Wat is er met katholieken?
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Nerazzurro93 wrote:Waarom voeg je me niet toe dan?
Alsof ook maar iemand daar zin in heeft :lol:
N
Firetrap wrote:
Dat weet ik ook wel. Ik wilde alleen kijken hoe hij erop zou reageren. Niet dus. Ik zal je alleen zeggen dat ik veel aardiger ben dan jullie denken :whistle:
E
Nerazzurro93 wrote:
Firetrap wrote:
Dat weet ik ook wel. Ik wilde alleen kijken hoe hij erop zou reageren. Niet dus. Ik zal je alleen zeggen dat ik veel aardiger ben dan jullie denken :whistle:
dat kan ik beamen. mick is echt een toffe gast :D
:beer:
N
:loving: Jaa dat zijn al 2 mensen op hardtraxx. xd
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Delt-A wrote:
b-ram wrote:PAPEN. Klaar.
Wat is er met katholieken?
:P
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
hihi
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
SchizeQ wrote:
stefan_helmond wrote:Polen zijn gewoon kut.
Don't generalize, or in other words:
Coone - Words From The Gang (D-Block & S-te-Fan Remix) wrote:would you please fuck off

That was weak as hell with no doubts but you can't blame whole polish scene for this.
:yawn:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
En-er-gy wrote:
Nerazzurro93 wrote:Ik zal je alleen zeggen dat ik veel aardiger ben dan jullie denken :whistle:
Ik weet genoeg
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 16 days ago
Dark Pact wrote:Even inhakende op het gesprek. Mijn allereerste boeking was Loudness in de Maassilo vorig jaar en ik heb altijd alleen maar positieve reacties gehad daarop. B2s wist dat ik nooit ergens had opgetreden en boekte mij alsnog.
Ik vind het juist mooi dat b2s mensen de kans geeft te performen op zo'n mooi podium, dat je dan als artiest die kans laat glippen staat los van de organisatie als je het mij vraagt. :)
dit. en Exit Mind stond er dit jaar die ook nog geen draai ervaring had qua boekingen. dus het kan ook wel goed gaan ^^
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Daveytl wrote:
En-er-gy wrote:
Nerazzurro93 wrote:Ik zal je alleen zeggen dat ik veel aardiger ben dan jullie denken :whistle:
Ik weet genoeg
Precies wat ik dacht :lol:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Ik lees juist uit het verhaal dat ze wel eerder met 'turntables' als in vinyl hebben gedraaid, maar nog nooit met cdj's.

Waar halen jullie 'wel USDB, maar geen CD's' vandaan? Dat heb ik dan gemist. :D
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
stefan_helmond wrote:
SchizeQ wrote:
Coone - Words From The Gang (D-Block & S-te-Fan Remix) wrote:would you please fuck off

That was weak as hell with no doubts but you can't blame whole polish scene for this.
:yawn:
Natuurlijk ken jij genoeg polen persoonlijk om te kunnen stellen dat ze allemaal dronkelappen zijn en niets kunnen? :)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
Bij mijn vorige werk, werkte er geen een fatsoenlijke pool :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
SchizeQ wrote:

Apart from the fact that you're right, you know what surprises me most? That you specifically went out of your while to quote the remix, while the original has the same line xd
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Distinctive wrote:
Dark Pact wrote:Even inhakende op het gesprek. Mijn allereerste boeking was Loudness in de Maassilo vorig jaar en ik heb altijd alleen maar positieve reacties gehad daarop. B2s wist dat ik nooit ergens had opgetreden en boekte mij alsnog.
dit. en Exit Mind stond er dit jaar die ook nog geen draai ervaring had qua boekingen. dus het kan ook wel goed gaan ^^
Ik vind het prima dat Exit Mind de kans heeft gekregen. Maar om het nou 'Goed' te noemen.. Nee. Vind wel dat mensen er rekening mee kunnen houden dat het z'n 1e keer is. Waarschijnlijk zenuwachtig + bijna geen ervaring. Als je als producer te horen krijgt dat op je Loudness mag draaien ga je natuurlijk ook niet zeggen van ; Hey B2S , ik kan eigenlijk nog niet zo goed draaien , boek maar iemand anders . Dan pak je natuurlijk gewoon je kans. Weet zeker dat ie als ie er volgend jaar weer staat , dat het gewoon een prima set is.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
stefan_helmond wrote:Bij mijn vorige werk, werkte er geen een fatsoenlijke pool :lol:
En één bedrijf is natuurlijk een fatsoenlijk referentiekader om zulke conclusies te kunnen trekken. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
chicken wrote:
stefan_helmond wrote:Bij mijn vorige werk, werkte er geen een fatsoenlijke pool :lol:
En één bedrijf is natuurlijk een fatsoenlijk referentiekader om zulke conclusies te kunnen trekken. :)
Nou....ik ken anders maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig polen die zich niet lam zuipen. Zal hij een van de weinige zijn dan.