Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Toen Dark Pact Welcome The Darkness draaide, had ik net m'n rondje door de foodcorner afgemaakt... Ik helemaal schreeuwen en beuken, maarja was aan de zijkant van de zaal, werd me toch raar aangekeken xd.


Wij liepen op weg naar de foodcorner door zaal 2 precies toen de climax van Midnight gedraaid werd. Stuiterend door de zaal heen, wat ook tot veel verbaasde gezichten leidde xd. Werd trouwens bij Exit Mind ook nog door een gast aangetikt die vroeg of hij Loudness Tool al gedraaid had, toevallig iemand van hier? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:52 
 
Hardtraxxer

1e keer maassilo, 2e keer loudness voor mij. Voornamelijk heel de avond in zaal 1 gestaan. Ik had de 1e zaal groter verwacht, uitgaand van foto's. Kan het zijn dat andere edities in de maassilo in andere ruimtes heeft plaatsgevonden?

Uiteindelijk heeft dit de pret niet hoeven drukken en heb ik een geweldige avond beleefd met wat plus en minpuntjes.

+Locatie
+++++ Thera die losgaat achter dj booth, wat een held
+water 1,5 munt ipv 2
+ geen drukte bij barren
+snel binnen

- geluid, volume was wel oke op de plaatsen waar ik heb gestaan, maar het was heel rommelig
- licht in zaal 1: de 4 spots die achter de dj stonden waren constant recht in het publiek aan het schijnen, heel irritant
- lasers zaal 1: die hebben volgens mij vanaf B-front ofzo constant aangestaan tot het einde van t feest, wauw effect was er dus heel snel af
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
1e keer maassilo, 2e keer loudness voor mij. Voornamelijk heel de avond in zaal 1 gestaan. Ik had de 1e zaal groter verwacht, uitgaand van foto's. Kan het zijn dat andere edities in de maassilo in andere ruimtes heeft plaatsgevonden?


Alleen een editie in 2010 in de factory010 (wat nog kleiner is dan zaal 2).
De andere edities waren gewoon deze zalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me hier goed vermaakt, eerlijk gezegd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het was wel een leuk feest, maar geen echt wauw gevoel nadien :). Miste een hoop sfeer op de plaatsen waar wij stonden. De verkeerde dus :P. Bijna de hele avond in zaal 3 gestaan in de hoop op verrassende sets en niet zo'n drukke & leuke sfeer.

Exit Mind was heeel vet :). The strangerz was ook wel ruig maar Solutio & The I's & Degos & Re-Done hebben me ietwat teleurgesteld. Ik dacht D&R sluiten snoeihard deze zaal af, En dat begon allemaal heel vet met Unlocked, wat een opener :worship:. Ik dacht dit word anderhalf uur snoeien, nog een hoop vette platen zoals outside the box enz. Maar toen om half 6 kwamen platen zoals Shiverz, Pattern 2... Die paste gewoon niet meer in het plaatje wat ik gehoopt hadg een paar platen die me niet echt bevielen om dat uur.

Achja, een mens moet altijd wat zeuren :). Al bij al een leuk feest gehad. En misschien maar eens de editie in het klokgebouw meepakken in de hoop op dik geluid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
En misschien maar eens de editie in het klokgebouw meepakken in de hoop op dik geluid :D


Reken daar maar wel op ja! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo krijgen D&R alleen maar lof voor openen met Unlocked terwijl ze daarna Motion draaide? Minstens zo vet IMO >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Hoezo krijgen D&R alleen maar lof voor openen met Unlocked terwijl ze daarna Motion draaide? Minstens zo vet IMO >.<

Dat is sowieso een dikke combo, volgens mij eerder gehoord van ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Maar toen om half 6 kwamen platen zoals Shiverz, Pattern 2... Die paste gewoon niet meer in het plaatje wat ik gehoopt hadg een paar platen die me niet echt bevielen om dat uur.D

Volgens mij was dat na 6 uur? Want ze draaiden volgens mij een half uur langer omdat zaal 2 gesloten was. Dus waarschijnlijk beetje improvisatie van de heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 10:33 
 
Hardtraxx Addict

mikeee schreef:
Begin van de avond maar 3 euro betaald met de rede doe toch altijd water vullen, gaat er wel uit.
Niet dus wc 1 stond dat wijf naast kon wel vullen en op drinken maar als ik naar buite wilde moest ik leeg gooie,
wc 2 geprobeerd staat er een bewaker jah wat heb je daar, je hebt geluk als een andere collega stond had hij je naar buiten gegooid..
Wc 3 als laatste geweest hier gelukkig wel gelukt helemaal op einde.

Pattern 2 door Titan was ook briljant, met zijn 4e vol gass (ik, Patrickjeb, maat van hem en Bas).
Staat er zo'n wijf ons echt aan te kijken wtf is daar aan de hand :lol:


Episch haha. Met Titan was ik naar de auto gegaan, ik was helemaal kapot haha.

Maar was gezellig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 10:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste en laatste keer Maassilo, wat een kutgeluid. Klokgebouw is echt in ieder opzicht beter. Paar leuke sets gehoord met als uitschieter die van B-Front, maar het was echt steeds zoeken naar een hotspot. Keek op het eind nog wel stiekem een beetje uit naar Reverser & Ripcord maar die waren echt straalbezopen volgens mij. :P Het geluid viel drie keer uit, toen werd de break van Code Black - F.E.A.R. ingezet en voordat de climax er in kwam stopten ze er maar helemaal mee, haha wtf.

Kort samengevat:
+B-Front.
------- Geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die pleuris lampen mogen ze volgende keer ook wel wat hoger hangen... ben nu nog blind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Pattern 2 door Titan was ook briljant, met zijn 4e vol gass (ik, Patrickjeb, maat van hem en Bas).
Staat er zo'n wijf ons echt aan te kijken wtf is daar aan de hand :lol:

Bedoel je ipv Bas niet Berenburg? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
mikeee schreef:
Pattern 2 door Titan was ook briljant, met zijn 4e vol gass (ik, Patrickjeb, maat van hem en Bas).
Staat er zo'n wijf ons echt aan te kijken wtf is daar aan de hand :lol:

Bedoel je ipv Bas niet Berenburg? :P

Nee die stond achter me, zei nog tegen hem zal je die meid kijken. Hij had er mooi zicht op.
Kan zijn dat we maar met zijn 3e waren, ging er van uit dat Bas er toen nog bij was
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 13:40 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben helemaal niet bij Titan geweest? :P

mikeee schreef:
patrickjeb schreef:
mikeee schreef:
Pattern 2 door Titan was ook briljant, met zijn 4e vol gass (ik, Patrickjeb, maat van hem en Bas).
Staat er zo'n wijf ons echt aan te kijken wtf is daar aan de hand :lol:

Bedoel je ipv Bas niet Berenburg? :P

Nee die stond achter me, zei nog tegen hem zal je die meid kijken. Hij had er mooi zicht op.
Kan zijn dat we maar met zijn 3e waren, ging er van uit dat Bas er toen nog bij was


Nee ik had de knollen op :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele grote hulde aan iemand van B2S die een vriend van me toch binnen liet terwijl zijn ticket al gescand was. (Opgelicht via Ticketswap) Zoiets zie je toch niet vaak, mensen kunnen nog goed van vertrouwen zijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Hele grote hulde aan iemand van B2S die een vriend van me toch binnen liet terwijl zijn ticket al gescand was. (Opgelicht via Ticketswap) Zoiets zie je toch niet vaak, mensen kunnen nog goed van vertrouwen zijn! :)

Laf gedrag zeg, tering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Hele grote hulde aan iemand van B2S die een vriend van me toch binnen liet terwijl zijn ticket al gescand was. (Opgelicht via Ticketswap) Zoiets zie je toch niet vaak, mensen kunnen nog goed van vertrouwen zijn! :)

Nette actie inderdaad, moet je geluk mee hebben wie je er mee treft. Wel laf van die verkoper. Volgens mij helpt Ticketswap wel met aangifte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
93Wesley93 schreef:
Hele grote hulde aan iemand van B2S die een vriend van me toch binnen liet terwijl zijn ticket al gescand was. (Opgelicht via Ticketswap) Zoiets zie je toch niet vaak, mensen kunnen nog goed van vertrouwen zijn! :)

Nette actie inderdaad, moet je geluk mee hebben wie je er mee treft. Wel laf van die verkoper. Volgens mij helpt Ticketswap wel met aangifte.

Ja inderdaad, over het algemeen heb ik best positieve ervaringen met ticketswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Armin Only werd ook iemand opgelicht, die mocht ook nog naar binnen nadat die een donatie aan giro 555 deed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 15:38 
 
Hardtraxx Newbie

mikeee schreef:
Begin van de avond maar 3 euro betaald met de rede doe toch altijd water vullen, gaat er wel uit.
Niet dus wc 1 stond dat wijf naast kon wel vullen en op drinken maar als ik naar buite wilde moest ik leeg gooie,
wc 2 geprobeerd staat er een bewaker jah wat heb je daar, je hebt geluk als een andere collega stond had hij je naar buiten gegooid..
Wc 3 als laatste geweest hier gelukkig wel gelukt helemaal op einde.

Pattern 2 door Titan was ook briljant, met zijn 4e vol gass (ik, Patrickjeb, maat van hem en Bas).
Staat er zo'n wijf ons echt aan te kijken wtf is daar aan de hand :lol:


Ik heb altijd als ik naar de wc loop het flesje water in de kontbroekzak, ben er nog nooit mee gspakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb maar 30 euro muntjes gehaald, waarvan er 15 euro op is gegaan aan ijsjes. Flesjes waren ook maar 1,5 muntje :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Hoezo krijgen D&R alleen maar lof voor openen met Unlocked terwijl ze daarna Motion draaide? Minstens zo vet IMO >.<

Dat was idd heel vet, alleen het geluid was beetje jammer waardoor heel veel kicks niet echt mooi doorkwamen.
Dit had een heeeeel brute set geweest op een dik geluidsysteem. Al ik de tracklist van hun kijk herhinner ik me al wat meer. Zoals bv. Sasha F - Hardstyle Matters, ik werd gek als ik deze hoorde. Een van mijn grote favorieten met een van de lekkerste kicks ooit gemaakt (Persoonlijk). Maar op een of andere reden kwam dit gewoon niet tot hun recht daar in zaal 3. Hetzelfde voor al die Crypsis tracks die hun draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
patrickjeb schreef:
mikeee schreef:
Pattern 2 door Titan was ook briljant, met zijn 4e vol gass (ik, Patrickjeb, maat van hem en Bas).
Staat er zo'n wijf ons echt aan te kijken wtf is daar aan de hand :lol:

Bedoel je ipv Bas niet Berenburg? :P

Nee die stond achter me, zei nog tegen hem zal je die meid kijken. Hij had er mooi zicht op.
Kan zijn dat we maar met zijn 3e waren, ging er van uit dat Bas er toen nog bij was

Klopt ik was er nog wel maar mijn benen waren helemaal op. Volgens mij waren jullie met jullie drieën zo bezig en zij keek in inderdaad goed raar. Al was ze niet de enige die zo naar jullie keek. :P
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten