Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:43 

Hardtraxx Addict

Was maar een heel klein balkon en echt alleen voor mensen die backstage mochten komen. Stonden gemiddeld maar 4 mensen ofzo. Zoals Ben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:46 

Hardtraxx Veteran

De stage leek tijdens Thera net op een zonsondergang, met de lampen en het publiek als golvende zee haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:58 

Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
--- die stalen trappen daar, vriendin van me is er over uitgegleden en moest een half uur bij de EHBO zitten omdat het zo hard gegaan was. gelukkig verder niks aan de hand maar toch weer een half uur verpest. Prima geholpen door de security op dat moment btw

die trappen zijn echt drama ja.
Zat zelf even beneden in de gang bij de trap naar zaal 2 toen daar plots ook iemand af stuiterde keihard met zn hoofd op de grond. Dat was ik denk tegen kwart over 5. ben wel benieuwd hoe het met hem is nu. zelf lopen lukte in ieder geval niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:42 

Hardtraxx Addict

++++ goed vermaakt!

- - - voor de bewakers

- - - 50 cent moeten betalen om naar de wc te mogen? AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding Je betaald toch niet voor niks voor een ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:49 

Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
++++ goed vermaakt!

- - - voor de bewakers

- - - 50 cent moeten betalen om naar de wc te mogen? AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding Je betaald toch niet voor niks voor een ticket.

Heb aan het begin drie euro betaald, en kon alleen op het einde pissen haha :') .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:52 

Hardtraxx Addict

Was dat op het begin van de avond duurder ja? Hele avond niet geweest en moest vlak voor het eind, zegt zo'n meid ja dat is 50 cent. Normaal ben ik de moeilijkste niet, maar om dan 50 cent te gaan betalen terwijl je al voor een ticket betaald hebt, flikker dan maar op.

Toen maar gewoon naar buiten gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:53 

Hardtraxx Veteran

Een min voor de bewakers die hun werk goed doen? Of heb je het nu niet over de kwestie SLduizend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:54 

Hardtraxx Veteran

En nee 3 euro was voor de hele avond naar de wc kunnen met een stempel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:55 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Bas schreef:
++++ goed vermaakt!

- - - voor de bewakers

Heb aan het begin drie euro betaald, en kon alleen op het einde pissen haha :') .

Haha ik ook, 5x gegaan ofzo en 1x gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:00 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Een min voor de bewakers die hun werk goed doen? Of heb je het nu niet over de kwestie SLduizend?

Nee, ik mocht niet langs de 1e bewaking heen toen ik SL weggebracht had. Omdat ik al "eerder binnen geweest was" volgens hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:08 

Donateur

Firetrap schreef:

Bewakers waren TE aanwezig (tuurlijk doen ze gewoon hun werk, maar overdrijven kan ook wel weer), zochtte echt overdreven naar overtredingen, gingen bedelen bij de uitgang
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:31 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Firetrap schreef:

Bewakers waren TE aanwezig (tuurlijk doen ze gewoon hun werk, maar overdrijven kan ook wel weer), zochtte echt overdreven naar overtredingen, gingen bedelen bij de uitgang

Ik gaf een maat van mij een muntje komen ze meteen kijken met een zaklamp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:33 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Firetrap schreef:

Ik had het puur over een voorval waar ik zelf toeschouwer van was en waarbij hij in zekere zin bij betrokken was, dus vandaar die vraag ;) Ik had het niet zozeer over hun algemene gedrag.

@ Bas: Ah oké, dat moeilijke gedoe altijd daarmee inderdaad :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:41 

Heb speciaal gelet op het vragen naar een fooi nadat ik dat een paar keer gelezen had hier. Maar het is me niet opgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:42 

Hardtraxx Elite

Toen ik eruit liep stond er wel een security gozer met een paar euro te rammelen in de hoop meer te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:25 

Hardtraxx Elite

Degos & Re-Done wat een dikke set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:27 

Hardtraxx Veteran

Ja bij mij ook, die gast die bij de rechter deur stond, stond heletijd met een paar muntjes te spelen. Veel mensen gehoord die zeiden: ik wilde wel geven, maar als die zo gaat doen dan laat maar. Genietmomentje ^^ .

Ze mogen daar iig wel wat gaan doen aan de gladheid bij aflopende gedeeltes, niet alleen de trappen waren super glad maar ook de aflopende 'drempels' waren super glad. Een hoop mensen (bijna) uit zien glijden. Kan de maassilo daar eigenlijk voor aanklaagt worden als iemand daar een flinke blessure door oploopt?

En ja, degos en re-done zeker een dikke set! Wilde er eigenlijk helemaal niet naar toe vanwege geluid, maar toen we helemaal vooraan stonden was het super goed te doen en ook nog genoeg ruimte om los te gaan. Werden echt heerlijke platen op gegooid. Hebben die gasten eigenlijk een afspraak dat de ene er telkens een D&R plaat op gooit en de andere dan weer een plaat van een andere artiest? Dat viel me namelijk wel op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:54 

Hardtraxx Crew

Was weer een mooi feestje. Op sommige momenten was het geluid wel echt bagger, maar heb weer veel geniale platen voorbij horen komen. Blackburn was een fijne inkomer met als hoogtepunt Formula (Kicks van Delete blijven toch wel m'n favoriete kicks om live te horen op dit moment). Outbreak opende lekker met Our Power, daarna niet heel lang meer gebleven. Exit Mind begon ook heerlijk; tracks als Warphole, Awesome Frequency en For The Girls ( :loving: ). B-Front draaide ook weer heerlijk (op een paar onbekende talententracks na); openen met Innocent, Do The Math (Delete Remix) :loving: , Scary Voices, Chemical, Magic, Rollin' en afsluiten met B-Front & Crypsis - Universe (L) Chain Reaction, Phuture Noize en Titan (originele Octavius Augustus en Necropsy!!) waren ook zeker vermakelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:06 

Artiest

Security had wat aan zo'n dikke gast in een witte blouse moeten doen die bij Titan in de main stond. Gast begon een paar keer uit het wilde weg mensen om hem heen heen en weer te duwen en hij en z'n vrienden stonden echt puur en alleen te provoceren. Dood aan geërgerd.

Verder wel echt tof feestje gehad! Ging niet echt heen met uitschieters in de line-up, maar meer met het idee dat de algehele sfeer het feestje wel weer tof zou maken. Dat klopte ook zeker! Plusjes wel voor Exit Mind (mixwerk kon misschien beter, maar prima tracklist en preformance voor je eerste gig!), Prefix & Density, Dark Pact en Titan! Wel jammer van Reverser & Ripcord, had best grote verwachtingen van ze, maarja... :')

Nu weer uitkijken naar April!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:30 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Was weer een mooi feestje.

Ik moet jou nog bedanken voor de avond. Geld krijg je zsm :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:54 

Donateur

Darycka schreef:
Security had wat aan zo'n dikke gast in een witte blouse moeten doen die bij Titan in de main stond. Gast begon een paar keer uit het wilde weg mensen om hem heen heen en weer te duwen en hij en z'n vrienden stonden echt puur en alleen te provoceren. Dood aan geërgerd.
!

Ja die stond rechtsvoor toen ik bij Thera eventjes stond. Die was volgens mij straalbezopen en stond alleen maar te wankelen en tegen iedereen aan te beuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 18:02 

Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
wootum schreef:
Was weer een mooi feestje.

Ik moet jou nog bedanken voor de avond. Geld krijg je zsm :D

Komt goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 18:26 

Hardtraxx Addict

Dik feest alleen het geluid was vet kut, ik stond in zaal 1 redelijk achteraan en je hoort bijna enkelt bass, toen bijvoorbeeld This mind kwam van D&R, die hele opbouw gewoon bijna niks van gehoord, alleen maar bass en beetje geluiden en toen was het ineens come on let's go! was soms moeilijk nummers te herkennen ook. en vooraan aan de zijkant werden mijn trommelvliezen helemaal gepenetreerd door de bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 18:51 

Hardtraxx Elite

Begin van de avond maar 3 euro betaald met de rede doe toch altijd water vullen, gaat er wel uit.
Niet dus wc 1 stond dat wijf naast kon wel vullen en op drinken maar als ik naar buite wilde moest ik leeg gooie,
wc 2 geprobeerd staat er een bewaker jah wat heb je daar, je hebt geluk als een andere collega stond had hij je naar buiten gegooid..
Wc 3 als laatste geweest hier gelukkig wel gelukt helemaal op einde.

Pattern 2 door Titan was ook briljant, met zijn 4e vol gass (ik, Patrickjeb, maat van hem en Bas).
Staat er zo'n wijf ons echt aan te kijken wtf is daar aan de hand :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 18:54 

Hardtraxx Veteran

Toen Dark Pact Welcome The Darkness draaide, had ik net m'n rondje door de foodcorner afgemaakt... Ik helemaal schreeuwen en beuken, maarja was aan de zijkant van de zaal, werd me toch raar aangekeken xd.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten