Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 21:05 

Hardtraxx Veteran

Vond het super dik! Veel beter dan de laatste 2 edities in de Maassilo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 21:22 

Hardtraxxer

We hadden een zalig feest toen opeens een buitenwipper naar men maat kwam en zei dat hij in een meisje haar kont genepen had.. Weet echt niet wat die man bezielde want men maat had niets gedaan en werd zo maar uit het niets buitengezet.. Komen we heel dat eind rijden en kijken we zo naar die laatste uren en gebeurt er zoiets..

Ik heb nog veel munten zitten maar die kunnen de volgende evenementen ook gebruikt worden in de maassilo veronderstel ik?

Ondanks dit voorval en het vroegtijdig stoppen, was dit toch een vet feest. Leuk binnen komen bij Blackburn.
Exit mind en prefix en density was echt genieten! Maar men held is toch dark pakt :love: spijtig genoeg niet hellemaal kunnen uitzien als ik zie wat die nog allemaal gedraaid heeft :(

+ leuke sfeer, vooral in zaal 2 en 3
++ dark pakt, P&D,

---- buiten gezet worden zonder reden en geen deftig gesprek kunnen voeren van de buitensmijters..
- het geluid was op sommige plaatsen soms echt niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 21:45 

Hardtraxx Veteran

Neeee veel te vroeg bij Dark Pact weggegaan zie ik :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 22:36 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
was de liveset van Phuture Noize 1 grote mashup. Zonder twijfel de beste set van de avond. :worship:

Vond ik denk ik ook. Wat was die set geweldig zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 22:51 

Hardtraxx Veteran

Ondanks de hitte en drukte toch een tof feest gehad ^^ . Hij kon alleen niet tippen aan de vorige 2 edities.
Mijn verslag kun je hier lezen : https://partyflock.nl/report/12951:Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:02 

Hardtraxx Veteran

TL Clockartz
1.Clockartz – Rock’N’Roll
2.Tartaros – Takin‘ Shots
3.Zany & Frequencerz – Quakers
4.Tartaros – Show Yourself
5.Crypsis – The Main MF
6.Outbreak – The Nightmare Factory
7.Clockartz – Fire In The Hole
8.Submotion - Skitzofrenia (ID Remix)
9.Chris One – Sin City (Phuture Noize Remix)
10.Chain Reaction – Answers (Adaro Remix)
11.Zero Sanity & Kevin Kaos – Hit The Floor (E-Force Remix)
12.Acti & Jajox - Satana
13.Clockartz – Too Loud
14.The Machine – Within Each Of Us
15.Radical Redemption – God’s Child
16.ID - ID
17.Radical Redemption & Tartaros– One by One
18.Moridin - Unleashed
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:08 

Hardtraxx Veteran

Lekker gebeukt tijdens E-force, Chain Reaction , B-front, Dark Pact en Titan. Sorry Annefloor dat ik dacht tegen je te praten maar dus maar wat in mezelf mompelde haha. Ging goed tijdens The Black Demon !

Sfeer midden vooraan bij de eerste paal was echt heerlijk ! Dak ging er he-le-maal af bij Brutal 3.0 !
Titan draaide heerlijk, was wel toe aan wat 'hitjes'.
Heerlijk rondgedwaald iig haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:10 

Hardtraxx Veteran

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:30 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Lekker gebeukt tijdens E-force, Chain Reaction , B-front, Dark Pact en Titan.

Vandaar dat ik je niet gezien heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:48 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij heb ik je ook nog een keer langs zien lopen Urban, maar wist t niet zeker :P Had je petje op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:51 

Hardtraxx Veteran

Haha de laatste uren wel :p . Waar stond je ? M'n kop moest iig niet te missen zijn haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:33 

Hardtraxx Veteran

Is een nieuwe solo track van E-Force, maar is nog niet helemaal af. Komt binnenkort een Preview van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:35 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Haha de laatste uren wel :p . Waar stond je ? M'n kop moest iig niet te missen zijn haha

Haha, had ik t dus toch wel goed.

Ik stond rechts vooraan tijdens de sets van Thera en Titan, bij de 1e of 2e paal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 09:44 

Hardtraxxer

yellowbrother schreef:
---- buiten gezet worden zonder reden en geen deftig gesprek kunnen voeren van de buitensmijters.. - het geluid was op sommige plaatsen soms echt niet goed.

Lol wat is dat toch met die kut security tegenwoordig? :huh: Toen ik even beneden bij dat eetgebeuren ging zitten met Nando en hij even wilde gaan liggen, riep die security dat ie dat niet mocht doen (Hoezo mag je trouwens niet gaan liggen?! >.< ). Hij had het alleen niet door en ik keek naar die security en die gooide bijna zijn blikje redbull leeg over Nando. Echt niet te geloven dat volk. En dan na het feest nog lekker met een handje voor 10 centjes gaan staan rammelen. Ja, dikke doei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 09:54 

Hardtraxx Veteran

Alleen die gast rechtsvooraan stage 1, en die grote blanke in de foodcorner waren relaxed van de security. Verder was het totaal aan hersencellen op 1 hand te tellen bij die gasten.

Barpersoneel was wel tof !
Bar in zaal 1, rechts, dat donkere meisje met krullen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:20 

Donateur

Triest volk was het gewoon die security. De security op een feest heeft een aardige bijdrage wat voor sfeer er hangt. Heb b2s vorig jaar al een mail gestuurd over dat bedelen naar geld aan het einde, als je flesje mee naar buiten wilde nemen moest je 2 euro betalen. En vorig jaar had ik me shirt uit gedaan toen kon ik kiezen of de bewaker een 10tje betalen of eruit gezet worden. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:28 

Hardtraxx Veteran

Hoe kan het toch dat ik bij elke editie lees dat er in 1 van de zalen het geluid onwijs kut was?
Kunnen geen fatsoenlijk geluid krijgen of ligt het soms aan de ''underground'' locaties waardoor de akoustiek wat lastig ligt?

Wil er graag een keer heen Loudness maar dan verwacht ik wel top geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:30 

Hardtraxx Veteran

Vond het best meevallen in zaal 1 en 3. 2 was wel minder.
Alleen moest je wel een beetje goeie plekjes opzoeken, 't was niet overal even goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:39 

Hardtraxx Veteran

Zaal 1 was prima geluid, en echt een dikke topsfeer midden vooraan !

Tijdens Brutal 3.0 keek ik ook even naar het vip balkon, die keken echt onze kant uit van wtf gebeurt daar allemaal :lol: :lol: ....

Wel nice, precies toen m'n rondje langs de foodcorner klaar was, en ik liep de trap op, werd Welcome the Darkness ingemixt/ed :cool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:45 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Hoe kan het toch dat ik bij elke editie lees dat er in 1 van de zalen het geluid onwijs kut was?
Kunnen geen fatsoenlijk geluid krijgen of ligt het soms aan de ''underground'' locaties waardoor de akoustiek wat lastig ligt?

Wil er graag een keer heen Loudness maar dan verwacht ik wel top geluid

Ik heb weinig problemen gemerkt wat betreft het geluid. Als je vooraan staat is het vaak wel goed. :P Alleen aan het begin was het in zaal 2 minder, vooral aan de zijkanten, omdat je dan het geluid van zaal 1 hoorde.

Als je sowieso goed geluid wilt bij Loudness, moet je straks in april naar het Klokgebouw in Eindhoven komen. Daar is altijd uitermate goed geluid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:50 

Hardtraxx Veteran

Prima feestje gehad, werden over het algemeen goede setjes neergezet en geluid was prima te doen als je op de goede plek stond. In zaal 3 eerst linksachter gestaan, daar hoorde je bijna niks. Maar als je dan midden en wat meer vooraan ging staan was het goed te doen.

Zaal 1 was het geluid inderdaad echt super!

+++ setjes
+++ sfeer, was super gezellig. Geen idee of ik nog mensen gezien heb van hier, maar stond tijdens Titan ook rechts vooraan met nieuwe Radical Redemption shirt & november look :whistle:
+++ geluid zaal 1
++ snelheid aan de bar
+ geluid zalen 2 en 3, als je op de goede plekken stond

--- die stalen trappen daar, vriendin van me is er over uitgegleden en moest een half uur bij de EHBO zitten omdat het zo hard gegaan was. gelukkig verder niks aan de hand maar toch weer een half uur verpest. Prima geholpen door de security op dat moment btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:17 

Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
--- die stalen trappen daar, vriendin van me is er over uitgegleden en moest een half uur bij de EHBO zitten omdat het zo hard gegaan was. gelukkig verder niks aan de hand maar toch weer een half uur verpest. Prima geholpen door de security op dat moment btw

Hahah ja vreselijk zijn die trappen idd. Het is dat ik nu na 3 of 4 x Maassilo weet dat je daar echt vreselijk uit moet kijken, maar ik ben er ook minimaal 2 x op een super charmante manier uitgegleden en op de grond terecht gekomen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:18 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Tijdens Brutal 3.0 keek ik ook even naar het vip balkon, die keken echt onze kant uit van wtf gebeurt daar allemaal :lol: :lol: ....

VIP Balkon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:19 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
urbandesigner schreef:

VIP Balkon?

Rechtsvoor, daar was een balkon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:25 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Raven schreef:
urbandesigner schreef:

VIP Balkon?

Rechtsvoor, daar was een balkon.

Was dat vorig jaar ook zo? Totaal niet opgevallen
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten