Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 17:19 

Hardtraxx Veteran

Facebook Reverser & Ripcord
Citaat:
Worst performance ever... Apologize to everyone
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 17:24 

Hardtraxx Veteran

Was een leuk feest met goede setjes, alleen misschien had ik iets te hogere verwachtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 17:35 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Citaat:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 17:47 

Hardtraxx Veteran

wodka
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 17:51 

Hardtraxx Veteran

Ook nog iets meegemaakt wat ik nog nooit had meegemaakt. Nadat Chain Reaction Accumulated Filth had gedraaid was het heel ff stil (breakje of zo) en begon het publiek opeens massaal te klappen :P Gruwelijk vet.

Was een leuk feest ook, afgezien van het feit dat Peter en Roy er niet waren, ik geen geld had en ik in eerste instantie niet wist hoe ik naar huis moest komen. Uiteindelijk toch rond half 11 thuis gekomen na een lange treinreis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:11 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Hoogtepunten zijn er te veel om op te noemen, maar wel heel veel pluspunten voor de overgang van Torture > Contact.

Godverdomme wat baal ik nu dat ik er niet bij was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:13 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
wodka

True ik zag MC Livid drinkende beweging maken toen iemand vroeg waarom ze stopten. Maar kon ook zijn dat hij zelf even wat ging drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:36 

Hardtraxxer

Was een top feest, maar op de een of andere manier was het toch minder vergeleken met vorig jaar. Het feest in het algemeen was best en muziek was natuurlijk top, maar het was niet zoals normaal.

+ Degos and Redone & Solutio and the i's draaiden lekker
+ Werd lekker snel aan de bar geholpen

- Geluid in zaal 3 stond zacht. (Terwijl vorig jaar deze lekker asociaal hard stond :P)
- Ander publiek? Veel meer gasten/dames waarvan ik dacht ->?
- Losers die hun shirt niet aan kunnen houden.
- Exit mind was prima set, maar wel beetje veel breaks erin :(

@Kepro: Shirt aan beleid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:42 

Hardtraxx Veteran

Na de laatste 2 edities gemist te moeten hebben, nu er eindelijk weer bij.

Beste editie in de Maassilo. Allemaal dikke setjes gehoord, vooral B-Front, Thera en Titan (1e versie van Necropsy :loving:). Alleen jammer dat het geluid in de 2e en 3e zaal weer echt ruk was. Niet zo slecht als toen in 2011, maar nog steeds niet voldoende. Ook jammer dat de 1e zaal weer een zweethok was..

Naja, tot nu toe feest van het jaar voor mij. Gelukkig ook geen moment gehad dat ik rust nodig had, dus de hele tijd vol gas kunnen gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:48 

Hardtraxx Addict

tomac schreef:
JVDM schreef:
wodka

True ik zag MC Livid drinkende beweging maken toen iemand vroeg waarom ze stopten. Maar kon ook zijn dat hij zelf even wat ging drinken.

Ik liep inderdaad naar hem toe en vroeg waarom ze stopten waarop hij dat gebaar maakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:10 

Hardtraxx Veteran

Leuk feestje gehad, voornamelijk door de mensen met wie ik was en wie ik nog tegen ben gekomen. Setjes waren over het algemeen wel goed.

Zal voor mij wel de laatste Loudness in de Maassilo zijn. Wat was het weer achterlijk druk zeg. Waar het vorig jaar eigenlijk alleen in zaal 1 propvol was en je in zaal 2 en 3 de ruimte had, was het nu in de andere zalen ook ontzettend druk zeg. Sfeer was met een aantal nummers goed, maar 5 minuten later kon het ook weer hartstikke dood zijn. Veel volk dat weer midden in de zaal stil ging staan of alleen maar rondjes liep. Verder was het geluid (zeker aan het begin van de avond) in alle zalen niet al te best. Werd later op de avond wel een stuk beter.

Verder wel genoten hoor. Phuture Noize en E-Force Live beiden heel vet. Verder beetje van zaal naar zaal gehopt en genoeg leuks gehoord. Laatste beetje energie wat ik nog had in Phrantic - Road Warrior gestopt. Dat was ook het mooiste momentje van de avond, belachelijk hoe hard die plaat gaat :worship: Na Road Warrior lekker naar huis gegaan, want had het wel een beetje gehad. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:16 

Hardtraxx Veteran

Crashee schreef:
Was een top feest, maar op de een of andere manier was het toch minder vergeleken met vorig jaar. Het feest in het algemeen was best en muziek was natuurlijk top, maar het was niet zoals normaal.

+ Degos and Redone & Solutio and the i's draaiden lekker
+ Werd lekker snel aan de bar geholpen

- Geluid in zaal 3 stond zacht. (Terwijl vorig jaar deze lekker asociaal hard stond :P)
- Ander publiek? Veel meer gasten/dames waarvan ik dacht ->?
- Losers die hun shirt niet aan kunnen houden.
- Exit mind was prima set, maar wel beetje veel breaks erin :(

@Kepro: Shirt aan beleid?

Nee, ging over het drugs gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:16 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:35 

Hardtraxx Veteran

Zaal 1 was het echt ruk, veel te druk en hoorde alleen bass.
Zaal 2 was best goed, alleen niet de meest interessante namen.
Zaal 3 het meeste in vermaakt ook al was daar het geluid weer te zacht.
Matige editie helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:35 

Hardtraxxer

Nou, voor mij al weer de 5de Loudness, maar eigenlijk meteen ook de minste.. Om te beginnen Blackburn gemist waar ik al ontzettend van baalde. :P Bij binnenkomst meteen naar Re-volt gegaan. Op zich een leuke lijst, maar het mixwerk was niet echt om over naar huis te schrijven. Irriteerde me er best wel aan bij sommige overgangen. Maar goed, daarna door naar Exit Mind. Ik vond het echt leuk hoe hij stond te genieten en hij deed het zeker prima voor een eerste keer. Ook wel geinig om Bitcrusher weer een keer te horen.

Na een half uurtje Exit Mind doorgegaan naar E-force Live. Was ook wel een prima lijstje. Heb hem toevallig bijgehouden op 1 of 2 platen na:
1. E-force & Radical Redemption - In the house (hier kwam ik binnen iig)
2. E-force & Luna - Shade of the night
3. E-force - Crucifix
4. E-force - Freaqz at night
5. E-force & X-pander - Liberty
6. E-force - Masterclass (HC Edit)
7. Een wazig nummer met industriel kicks ofzo? Misschien dat iemand anders weet wat dat was?

Kan zijn dat ik er 1 of 2 gemist heb, ben ook eventjes de zaal uit geweest. Heb ook geen Edits gehoord op die HC edit na dan? Maar dat kan aan mij liggen.

Na E-force eerst bij Chain Reaction gestaan. Wist me niet écht te raken. En die No Time To Sleep remix van hem vind ik ook echt niet boeiend. Toen doorgegaan naar Prefix & Density. Was best leuk, alleen het verneukte geluid verpeste alles eigenlijk een beetje.. Toen weer door naar B-front. Dikke set! 4th Kind vind ik nog steeds zo ongelooflijk vet, zeker live. Die kwam ook echt over. En Fatality idem dito. Melo <3

Toen weer door naar Phuture Noize LIVE. Dit was ook erg vet, maar ik was al helemaal kapot. Ben daarna ook even gaan zitten etc. Live act van Phuture Noize leek wel een grote Mash-up, erg vet gedaan. Op het laatste nog wel even los gegaan bij Degos & Re-done en Titan. Even mijn laatste kracht eruit gedanst bij Welcome <3<3

Als ik dit zo terug lees, ben ik nog vrij positief, maar het geluid/ het volk wat er rondliep en de drukte hebben voor mij veel verpest. Dat hutjemutje gedoe vind ik echt verschrikkelijk en daar kan ik me dan ook mateloos aan irriteren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:37 

Hardtraxx Elite

Om 6 uur met de trein richting Rotterdam vertrokken, in Zwolle kwamen we Jesse a.k.a. Festuca tegen met een maat.. was een gezellige treinreis haha. Om half10 waren we bij de Maassilo aangekomen en na een half uur mochten we naar binnen, toen bij Festuca geweest, erg vette openingsset.. leuk om Low-E & Alter Egosz - WTF eens live te horen.
Toen hadden we de keuze tussen Outbreak, Re-Volt en Clockartz. Even naar zaal1 gelopen en het eerste wat we hoorden was de Rawmix van Running Late. Dus meteen weer vertrokken, het was bij Re-Volt al heel druk, dus maar naar Clockartz gegaan, draaiden een best leuke set! Toen was het tijd voor Exit Mind! Trackkeuze was heerlijk, maar het mixwerk was echt ondermaats... Loudness tool was echt sick :loving:

The Strangerz draaide ook een prima set met als hoogtepunt Advanced Technology (strangerz remix) en suffocate :love:
Toen kwam een van de vetste acts van de avond, Solutio & The I's, ging heerlijk los en op een paar kleine foutjes na ook prima mixwerk. S&I stellen eigenlijk nooit teleur. Hoogtepunt: AVIO - S (scary voices)

Eerste paar minuten bij Degos & Re-done geweest, openden met Unlocked, godverdomme geweldig!! Toen even bij de laatste 20 minuten bij Dark Pact geweest en ik ben verliefd op Abyss, jeeeeeuzus wat is dat een lompe track.. wauw!
Toen was het tijd voor de act waar ik het meest benieuwd naar was.. Reverser & Ripcord, nou jeezus wat een grap was dat. Openden met een nummer die even later uitviel, toen draaiden ze een track waarvan ik de naam even kwijt ben.. maar dat was gewoon een euforische plaat.. wist niet waar ze mee bezig waren, toen even gelet op het mixwerk... Ging d.m.v. stop-play, klonk helemaal nergens na, die mc Livid stond ook al te kijken van WTF.
Na een kwartier had ik het wel gezien en zijn we weer naar Degos & Re-Done gegaan waar nog Funky shit skuimbek remix gedraaid werd, wat gaat die toch hard zeg!
Even later nog wat hardcore bij hun, had van mij niet gehoeven.

Plus- en minpunten:
+ Openingsset van Festuca (hele vette Loudness tool)
+ Zaal 3 met de vetste acts waar genoeg ruimte was om los te gaan
+ Solutio & The I's
+ Aardige mensen ontmoet
+ Locatie
+ Feestbeest: thehardstyleholland
+ Shirt aan beleid
+ Degos & Re-Done die openden met Unlocked
+ Abyss

- Reverser & Ripcord
- Mainstream Hardcore op het eind
- Drukte in zaal1, op een half uur na alleen maar in zaal3 geweest

Al met al echt een mega goed feest gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:40 

Artiest

Mijn tracklist van de avond :)
01. Onyx ft. Yuna-X - Survivors
02. Slim Shore & Focuz - Wauw
03. Zany - Psychedelic Trip
04. The R3belz & Vamper - Cosmik
05. TNT - Countdown
06. Geck-O & Phrantic - The Hard Way
07. Gunz For Hire - The Massacre (Dark Pact's Zwarte Piet Edit)
08. Max Enforcer ft. The Rush - Fade To Black
09. Zany meets The Beholder - Annihilating
10. High Voltage ft. D-Block & S-Te-Fan - Shiverz
11. Ran-D & Adaro - Under Attack
12. Crypsis - Nackt
13. Dark Pact - Sanctorum
14. Genox - TBA
15. Vazard & Delete - Exist
16. The Beholder meets Zany - Midnight
17. Kodex - Paranormal Activities
18. Catatonic Overload - Goddamn (Warface Remix)
19. Sasha F - New System
20. Warface - Bloodshed
21. Dark Pact - Despair (Delete Remix)
22. Genox - Black Is
23. The Beholder & Zany - Welcome The Darkness
24. Crypsis & Radical Redemption - Drug 'N Roll
25. Warface ft. Dark Pact - The Illusion
26. Dark Pact - Make It Loudness (Loudness DJ Tool)
27. Main Concern - Dark Universe
28. The R3bels - Pattern 2
29. Angerfist - From The Blackness
30. Dark Pact - Abyss

(https://www.facebook.com/permalink.php? ... 0253350336)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:41 

Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Zaal 1 was het echt ruk, veel te druk en hoorde alleen bass.

Geluid was ruk, tenzij je vooraan stond. Daar was het prima.

Tessa schreef:
7. Een wazig nummer met industriel kicks ofzo? Misschien dat iemand anders weet wat dat was?

Was deze:

Geen idee of het een eigen plaat/remix van een plaat van hem is, maar anders is het wel vaag dat hij hem draait in een live act :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:52 

Hardtraxx Addict

Erg goed vermaakt! :worship: Ik vond het geluid in zaal 2 en 3 ook goed hoor? Komt dat omdat ik alleen maar vooraan heb gestaan of omdat ik het vergelijk met Rauw op je Dak vorige week?

Er waren inderdaad wel redelijk wat wauzen, maar daar heb je vooraan meestal geen last van. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:52 

Hardtraxx Veteran

Tracklist Chain Reaction:
1. Radical Redemption & Crypsis – On The Brink of Exctinction
2. Chain Reaction – Bassleader (Bolivia Edit)
3. D – Block & S Tefan – Anger (Crypsis Remix)
4. Adaro – No Time To Sleep (Chain Reaction Remix)
5. Radical Redemption – Accumulated Filth
6. Chain Reaction – Lellebel (Revisited)
7. Frequencerz – Bitch (Crypsis Remix)
8. Dj Mad Dog – The Memory Disapears (Adaro Remix)
9. Ran D & Adaro – Struggle for Existence (Crypsis Remix)
10. Chain Reaction – Like A Boss
11. Radical Redemption & Crypsis – Unlike Others
12. Chain Reaction – The Record Breaking
13. Crypsis – You Know
14. Radical Redemption- Civil Disobedience
15. Chain Reaction – Answers (Adaro Remix)
16. ID – TBA
17. Radical Redemption – God’s Child
18. Kold Konexion – My Case
19. Crypsis - Trapped
20. Luna – Bring That Shit Back (Chain Reaction Refix)
21. Crypsis - Strike
22. Radical Redemption & Chain Reaction – Rulers
23. Radical Redemption & Digital Punk – River of Souls
24. Radical redemption – Brutal 3.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:56 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Erg goed vermaakt! :worship: Ik vond het geluid in zaal 2 en 3 ook goed hoor? Komt dat omdat ik alleen maar vooraan heb gestaan of omdat ik het vergelijk met Rauw op je Dak vorige week?

Er waren inderdaad wel redelijk wat wauzen, maar daar heb je vooraan meestal geen last van. :)

Ik vond het links vooraan in zaal 3 ook prima te doen. Heb het wel eens beter meegemaakt, maar echt hinderlijk was het in ieder geval niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:58 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Citaat:

Citaat:
Most likely we have nothing to looking for in hardstyle so...

Ze zijn vrij onbekend, tenminste ik kende ze niet, krijgen ze de kans om een loudness area af te sluiten en die weten ze zo te verneuken... Dat je van de zenuwen, waarvan ik begrijp dat die er zullen zijn, wat mixfoutjes maakt oké, maar dit is wel een afgang die ze misschien wel fataal kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 20:13 

Hardtraxx Veteran

set van Exit Mind :)

https://soundcloud.com/officialb2s/exit ... ss-2013-11
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 20:13 

Hardtraxx Addict

Dark Pact schreef:
Mijn tracklist van de avond :)
01. Onyx ft. Yuna-X - Survivors
02. Slim Shore & Focuz - Wauw
03. Zany - Psychedelic Trip
04. The R3belz & Vamper - Cosmik
05. TNT - Countdown
06. Geck-O & Phrantic - The Hard Way
07. Gunz For Hire - The Massacre (Dark Pact's Zwarte Piet Edit)
08. Max Enforcer ft. The Rush - Fade To Black
09. Zany meets The Beholder - Annihilating
10. High Voltage ft. D-Block & S-Te-Fan - Shiverz
11. Ran-D & Adaro - Under Attack
12. Crypsis - Nackt
13. Dark Pact - Sanctorum
14. Genox - TBA
15. Vazard & Delete - Exist
16. The Beholder meets Zany - Midnight
17. Kodex - Paranormal Activities
18. Catatonic Overload - Goddamn (Warface Remix)
19. Sasha F - New System
20. Warface - Bloodshed
21. Dark Pact - Despair (Delete Remix)
22. Genox - Black Is
23. The Beholder & Zany - Welcome The Darkness
24. Crypsis & Radical Redemption - Drug 'N Roll
25. Warface ft. Dark Pact - The Illusion
26. Dark Pact - Make It Loudness (Loudness DJ Tool)
27. Main Concern - Dark Universe
28. The R3bels - Pattern 2
29. Angerfist - From The Blackness
30. Dark Pact - Abyss

(https://www.facebook.com/permalink.php? ... 0253350336)

Godverdomme, wat kut dat ik geen ticket had. Draai anders even Dark Universe, baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 20:42 

Dikke lijst hoor van Dark Pact! Jammer dat ik daar niet even een kijkje ben gaan nemen :)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten