Om 6 uur met de trein richting Rotterdam vertrokken, in Zwolle kwamen we Jesse a.k.a. Festuca tegen met een maat.. was een gezellige treinreis haha. Om half10 waren we bij de Maassilo aangekomen en na een half uur mochten we naar binnen, toen bij Festuca geweest, erg vette openingsset.. leuk om Low-E & Alter Egosz - WTF eens live te horen.
Toen hadden we de keuze tussen Outbreak, Re-Volt en Clockartz. Even naar zaal1 gelopen en het eerste wat we hoorden was de Rawmix van Running Late. Dus meteen weer vertrokken, het was bij Re-Volt al heel druk, dus maar naar Clockartz gegaan, draaiden een best leuke set! Toen was het tijd voor Exit Mind! Trackkeuze was heerlijk, maar het mixwerk was echt ondermaats... Loudness tool was echt sick
The Strangerz draaide ook een prima set met als hoogtepunt Advanced Technology (strangerz remix) en suffocate
Toen kwam een van de vetste acts van de avond, Solutio & The I's, ging heerlijk los en op een paar kleine foutjes na ook prima mixwerk. S&I stellen eigenlijk nooit teleur. Hoogtepunt: AVIO - S (scary voices)
Eerste paar minuten bij Degos & Re-done geweest, openden met Unlocked, godverdomme geweldig!! Toen even bij de laatste 20 minuten bij Dark Pact geweest en ik ben verliefd op Abyss, jeeeeeuzus wat is dat een lompe track.. wauw!
Toen was het tijd voor de act waar ik het meest benieuwd naar was.. Reverser & Ripcord, nou jeezus wat een grap was dat. Openden met een nummer die even later uitviel, toen draaiden ze een track waarvan ik de naam even kwijt ben.. maar dat was gewoon een euforische plaat.. wist niet waar ze mee bezig waren, toen even gelet op het mixwerk... Ging d.m.v. stop-play, klonk helemaal nergens na, die mc Livid stond ook al te kijken van WTF.
Na een kwartier had ik het wel gezien en zijn we weer naar Degos & Re-Done gegaan waar nog Funky shit skuimbek remix gedraaid werd, wat gaat die toch hard zeg!
Even later nog wat hardcore bij hun, had van mij niet gehoeven.
Plus- en minpunten:
+ Openingsset van Festuca (hele vette Loudness tool)
+ Zaal 3 met de vetste acts waar genoeg ruimte was om los te gaan
+ Solutio & The I's
+ Aardige mensen ontmoet
+ Locatie
+ Feestbeest: thehardstyleholland
+ Shirt aan beleid
+ Degos & Re-Done die openden met Unlocked
+ Abyss
- Reverser & Ripcord
- Mainstream Hardcore op het eind
- Drukte in zaal1, op een half uur na alleen maar in zaal3 geweest
Al met al echt een mega goed feest gehad!