Was 1e keer Loudness voor mij, maar man man man, wat een dik feest zeg

. Blackburn als opener was heel dik! Kwam binnen bij Assquake en zo'n beetje alle tracks die hij er daarna op gooide waren geweldig, met Formula als uitschieter. Scary Voices knalde er ook weer erg lomp op. Daarna Outbreak... Had er goede hoop op nadat hij opende met Our Power

. Daarna ging het echter snel bergafwaarts met als dieptepunten FIFO en Runing Late MF YOLO Raw Mix.
Toen doorgehuppeld naar Exit Mind, die echt heerlijk begon met o.a. een edit van Warphole, For The Girls en Awesome Frequency. Vervolgens bij E-Force Live gekeken. Heb niet zo heel veel met z'n eigen producties, maar moet zeggen dat z'n livesetje toch een positieve verassing was

Let The Bodies Hit The Floor Remix was wel de absolute uitschieter van z'n set.
Daarna blijven staan voor CR, die zoals ik had verwacht een hele reuts aan MIM spul draaide. Desalniettemin erg vermakelijk. Op sommige momenten kon ik me wel een beetje ergeren aan het loopvolk en de drukte, maar uiteindelijk een relatief rustige plek gevonden ter hoogte van de eerste bar. Wel minder dat daar precies een set speakers stond, terwijl ik m'n oortjes niet mee had
Toen was het de beurt aan B-Front, die opende met Innocent

Wat ie daarna allemaal draaide is me niet helemaal bijgebleven, maar heb me er prima op vermaakt. Tijdens PN even wat gaan eten en ff gezeten. Wel handig dat ze beneden ook gewoon boxen hadden staan, hoefde we in ieder geval niks van PN te missen

.
Na PN kwam Thera, die heerlijk begon met onder andere Futile en Road Warrior

. Na een half uurtje Thera besloten om een kijkje te gaan nemen bij D&R. Geen moment spijt van gehad, want wat een eindbazenset hebben ze weer neergezet! Hoogtepunten zijn er te veel om op te noemen, maar wel heel veel pluspunten voor de overgang van Torture > Contact. Iemand van hier had het er een keer over (Daveytl volgens mij?) Zorgde in ieder geval voor het nodige kippenvel. Overgang van Outside The Box naar Overload was ook heel dik, de 1e mid van Overload met de bassline van Outside The Box
Rond 6.20 toch maar eens bij Titan gaan kijken. Draaide redelijk standaard, met iets te veel RR plaatjes naar mijn smaak. Moest na D&R wel ff bijkomen, dus heel veel problemen had ik er ook weer niet mee. Trommelen op Morphine Attack was wel weer leuk en Oh My Sun als afsluiter blijft genieten
Al met al dus een heel dik feest gehad, volgend jaar zeker weer aanwezig!