Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 22:34 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Rawbin schreef:
mikeee schreef:
Zin begint behoorlijk toe te nemen, kan niet meer wachten tot ik binnen ben :yay:
Zwart shirt v-hals aan, spijkerbroek en blauwe maxies (Lekker standaard dus).

Zelfde hier, alleen dan geen maxies :P

Heb ik jou nou iig al een keertje gemeet, nee zeker?

Ik zou het echt niet weten. Ik ben sowieso meestal de dag erop al de helft vergeten van wie ik gemeet heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 22:43 

Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
mikeee schreef:
Rawbin schreef:

Zelfde hier, alleen dan geen maxies :P

Heb ik jou nou iig al een keertje gemeet, nee zeker?

Ik zou het echt niet weten. Ik ben sowieso meestal de dag erop al de helft vergeten van wie ik gemeet heb :P

Ken ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 00:54 

Hardtraxx Veteran

Godver, er werd tot mn grote verbazing om legitimatie gevraagd. Ik kwam er niet in, heb echt van alles geprobeerd. Maar ja eigen schuld dikke bult. Gelukkig nog dankzij Bas nog net de laatste trein naar huis kunnen pakken.

Veel plezier iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 01:13 

Hardtraxxer

Wat een helden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 01:15 

Donateur

Heel fijn . Autopech gekregen onderweg .. Waren al later maar nu niet de mogelijkheid kunnen vinden om te gaan.. Veel plezier iedereen. :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 09:04 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Godver, er werd tot mn grote verbazing om legitimatie gevraagd. Ik kwam er niet in, heb echt van alles geprobeerd. Maar ja eigen schuld dikke bult. Gelukkig nog dankzij Bas nog net de laatste trein naar huis kunnen pakken.

Was idd heel zuur, wel goede terug reis gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 09:55 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feestje gehad, sowieso erg goede sfeer overal! Het ging overal lekker los en heb eigenlijk geen slechte sets gehoord op hier en daar wat mixwerk foutjes van Exit Mind.

Trackkeuze van Exit Mind was heel vet, ook leuk Warphole & Overcome weer 's te horen :) . Solutio & The I's was de set van de avond, heerlijk los gegaan daar! Genoeg bekenden weer gezien :) . Slaap lekker nu maar even :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 10:01 

Donateur

Zo loudness zit er weer op. Samengevat vond ik het een mindere editie in vergelijking met de andere jaren in de Maassilo. Toen we binnenkwamen even bij blackburn gestaan. man man man wat een binnekomer! Heerlijk eindigen met Formula al zo vroeg op de avond. Na blackburn was het tijd voor outbreak, had geen verwachtingen bij hem. Maar kon wel huilen na de goede set van blackburn. Outbreak die even F.I.F.O. en gangsters dont dance erdoorheen gooit nou nou lekker loudness waardig.

Toen rondje gelopen om even de sfeer te proeven tot mijn verbazing was het geluid in zaal 3 echt DRA-MA, als je beetje achterin stond was het echt te zacht. Even naar Re-Volt geluisterd die een lekker setje neerzetten.

Toen de man waar ik speciaal voor naartoe ging Exit Mind!! Zijn set was leuk, hij mocht van mij alleen wat sneller doormixxen was een beetje intro/outro met weinig uitdagende dingen. Maar die Loudness tool was ging die lekker zeg.

De rest van de avond beetje rondjes gelopen van hier en daar. Stukje dark pact meegepakt/thera/solutio & the i's. Helden van de avond toch wel degos & re-done!! :woot: wat een geweld zeg! En lekker ipv 6:00 gewoon tot 6:45 doorknallen! :bomb:

+ De hitte viel erg mee op sommige plekken onder airco (andere plekken was het wel extreem warm)
+ De gezelligheid van de vele bekenden
+++ degos & re-done
+ mooie vrouwen hier en daar
+ daan sydow (dawasiknie), gewoon een icoon en die verdiend een plusje
+ de locatie blijft gewoon echt dik
+ Het shirt AAN beleid van de waterhalers in Maassilo

- de drukte in zaal 1
- geluid zaal 3
- weinig variatie in eten
- multiculturele bewaking die echt zochten naar overtredingen. Wilde muntjes uit me portemonnee pakken.
Ineens van achteren een hand naar me porto en werd even binnenste buiten gedraaid om drugs te zoeken.
- outbreak
- De sfeer in het algemeen, vond in verhouding met andere edities dat er veel mensen stil stonden. Het "losgaan" gehalte vond ik zwaar dramatisch.
- Reverser & Ripcord waar het geluid enkele keren wegviel (hadden beter poolse knopjes op de djm kunnen doen)
- piep in me oor :x

G1LL schreef:
Heerlijk feestje gehad, sowieso erg goede sfeer overal! Het ging overal lekker los en heb eigenlijk geen slechte sets gehoord op hier en daar wat mixwerk foutjes van Exit Mind.

haha! Dan heb je geluk dat je niet bij outbreak stond zeg :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 10:20 

Hardtraxx Veteran

Brennan Heart - FIFO ja? Op Loudness? HHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 10:36 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
SL8492 schreef:

Was idd heel zuur, wel goede terug reis gehad?

Met de terugreis viel alles mee :) vanavond leg ik alles wel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 11:23 

Hardtraxx Veteran

Wat was dit?

Afbeelding

Eerste Hulp Bij Drugsgebruik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 11:23 

Donateur

Leuk feestje weer gehad, niet zo leuk als vorig jaar in december maar heb me prima vermaakt.

Hulde voor Degos & Re-Done die Enzyme X - Dreadock draaiden als afsluiter :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 11:39 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Helden van de avond toch wel degos & re-done!! :woot: wat een geweld zeg! En lekker ipv 6:00 gewoon tot 6:45 doorknallen! :bomb:

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 12:47 

Hardtraxx Veteran

waarom moest zaal 2 eerder dicht dan? Zag iets op facebook staan maar wil wel de echte reden weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 12:51 

Hardtraxx Veteran

Ben er ook benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 13:16 

Hardtraxx Veteran

Haha was wel grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 13:17 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Zo loudness zit er weer op. Samengevat vond ik het een mindere editie in vergelijking met de andere jaren in de Maassilo. Toen we binnenkwamen even bij blackburn gestaan. man man man wat een binnekomer! Heerlijk eindigen met Formula al zo vroeg op de avond. Na blackburn was het tijd voor outbreak, had geen verwachtingen bij hem. Maar kon wel huilen na de goede set van blackburn. Outbreak die even F.I.F.O. en gangsters dont dance erdoorheen gooit nou nou lekker loudness waardig.

Toen rondje gelopen om even de sfeer te proeven tot mijn verbazing was het geluid in zaal 3 echt DRA-MA, als je beetje achterin stond was het echt te zacht. Even naar Re-Volt geluisterd die een lekker setje neerzetten.

Toen de man waar ik speciaal voor naartoe ging Exit Mind!! Zijn set was leuk, hij mocht van mij alleen wat sneller doormixxen was een beetje intro/outro met weinig uitdagende dingen. Maar die Loudness tool was ging die lekker zeg.

De rest van de avond beetje rondjes gelopen van hier en daar. Stukje dark pact meegepakt/thera/solutio & the i's. Helden van de avond toch wel degos & re-done!! :woot: wat een geweld zeg! En lekker ipv 6:00 gewoon tot 6:45 doorknallen! :bomb:

+ De hitte viel erg mee op sommige plekken onder airco (andere plekken was het wel extreem warm)
+ De gezelligheid van de vele bekenden
+++ degos & re-done
+ mooie vrouwen hier en daar
+ daan sydow (dawasiknie), gewoon een icoon en die verdiend een plusje
+ de locatie blijft gewoon echt dik
+ Het shirt AAN beleid van de waterhalers in Maassilo

- de drukte in zaal 1
- geluid zaal 3
- weinig variatie in eten
- multiculturele bewaking die echt zochten naar overtredingen. Wilde muntjes uit me portemonnee pakken.
Ineens van achteren een hand naar me porto en werd even binnenste buiten gedraaid om drugs te zoeken.
- outbreak
- De sfeer in het algemeen, vond in verhouding met andere edities dat er veel mensen stil stonden. Het "losgaan" gehalte vond ik zwaar dramatisch.
- Reverser & Ripcord waar het geluid enkele keren wegviel (hadden beter poolse knopjes op de djm kunnen doen)
- piep in me oor :x

G1LL schreef:

haha! Dan heb je geluk dat je niet bij outbreak stond zeg :x

Helemaal opnieuw gefouilleerd of wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 13:25 

Hardtraxx Veteran

P&D was zo goed :loving:
Lekker feestje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 14:15 

Donateur

Citaat:
TRACKLIST DJ THERA @ LOUDNESS, MAASSILO 17-11-2013

01 Dj Thera - The Gate
02 Sasha F - Animal Side
03 Catatonic Overload - Futile
04 Phrantic - Road Warrior
05 Dj Thera - Boom Bashing
06 A-Lusion - The First Sound
07 The Pitcher - La Nuit Noire
08 Degos & Re-Done - This Mind
09 Dj Thera - The Ocean
10 Phrantic - Awakening
11 Exit Mind & Radiance - Diverse
12 Dj Thera - Celebrate
13 Delete - Ghetto
14 Exit Mind - Loudness Tool
15 Dj Thera & Delete - Ridiculous
16 Deetox ft MC Nolz - Trigger
17 Meccano Twins & Art Of Fighters - The Dark Universe
18 Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
19 Dj Thera - Crazy
20 Catatonic Overload - The Sexual Thrill (Thera Core Remix)

From what I've been told, the set is recorded and will be posted online by b2s which I obviously will post here as well once online

Citaat:
Phuture Noize Live @ Loudness tracklist:

Phuture Noize - Liveact intro
Phuture Noize & Phrantic - On with the show (intro)
Phuture Noize - Firepower in the hole (Edit)
Phuture Noize - Behold the future(edit)
Phuture Noize - Militia (Intro)
Phuture Noize - Lucror (Edit break + climax)
Phuture Noize - Something
Phuture Noize - Invicible (Break edit)
Phuture Noize - Extend (Anticlimax edit)
Phuture Noize - Easy killer (Loudness edit)
Phuture Noize - Compressed Thoughts (intro)
Phuture Noize - Sleep (Edit)
Phuture Noize & Atmozfears - Unexpected (anti climax edit)
Chris One - Sin City (Phuture Noize remix)
Phuture Noize & Prefix & Density - Masters
Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize zaagtool hardcore edit)

LOUDNESS THE INTENSITY OF SOUND
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 14:20 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Outbreak die even F.I.F.O. en gangsters dont dance erdoorheen gooit nou nou lekker loudness waardig.

dafuq >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 14:51 

Hardtraxx Elite

Outbreak doet het joh, lekker Running Late draaien, ben weggerend.

Vond het een beetje een tegenvallende editie, wat een kutvolk liep er. Normaal altijd lekker losgaan met iedereen van voor, maar was niet echt meer de sfeer die er normaal van voor hangt.
Sets waren daarom wel godsgruwelijk lekker!

Unlocked - Luna door Degos & Re-done en natuurlijk nog teveel andere toppers, wat een helden zijn het ook. :love:
En Blackburn die gewoon Formula - Delete (2012 edit) draait bij z'n openingsset. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 15:34 

Hardtraxx Veteran

Was 1e keer Loudness voor mij, maar man man man, wat een dik feest zeg :D. Blackburn als opener was heel dik! Kwam binnen bij Assquake en zo'n beetje alle tracks die hij er daarna op gooide waren geweldig, met Formula als uitschieter. Scary Voices knalde er ook weer erg lomp op. Daarna Outbreak... Had er goede hoop op nadat hij opende met Our Power :love: . Daarna ging het echter snel bergafwaarts met als dieptepunten FIFO en Runing Late MF YOLO Raw Mix.

Toen doorgehuppeld naar Exit Mind, die echt heerlijk begon met o.a. een edit van Warphole, For The Girls en Awesome Frequency. Vervolgens bij E-Force Live gekeken. Heb niet zo heel veel met z'n eigen producties, maar moet zeggen dat z'n livesetje toch een positieve verassing was :) Let The Bodies Hit The Floor Remix was wel de absolute uitschieter van z'n set.
Daarna blijven staan voor CR, die zoals ik had verwacht een hele reuts aan MIM spul draaide. Desalniettemin erg vermakelijk. Op sommige momenten kon ik me wel een beetje ergeren aan het loopvolk en de drukte, maar uiteindelijk een relatief rustige plek gevonden ter hoogte van de eerste bar. Wel minder dat daar precies een set speakers stond, terwijl ik m'n oortjes niet mee had :x
Toen was het de beurt aan B-Front, die opende met Innocent :worship: Wat ie daarna allemaal draaide is me niet helemaal bijgebleven, maar heb me er prima op vermaakt. Tijdens PN even wat gaan eten en ff gezeten. Wel handig dat ze beneden ook gewoon boxen hadden staan, hoefde we in ieder geval niks van PN te missen :).

Na PN kwam Thera, die heerlijk begon met onder andere Futile en Road Warrior :loving: . Na een half uurtje Thera besloten om een kijkje te gaan nemen bij D&R. Geen moment spijt van gehad, want wat een eindbazenset hebben ze weer neergezet! Hoogtepunten zijn er te veel om op te noemen, maar wel heel veel pluspunten voor de overgang van Torture > Contact. Iemand van hier had het er een keer over (Daveytl volgens mij?) Zorgde in ieder geval voor het nodige kippenvel. Overgang van Outside The Box naar Overload was ook heel dik, de 1e mid van Overload met de bassline van Outside The Box :drool:

Rond 6.20 toch maar eens bij Titan gaan kijken. Draaide redelijk standaard, met iets te veel RR plaatjes naar mijn smaak. Moest na D&R wel ff bijkomen, dus heel veel problemen had ik er ook weer niet mee. Trommelen op Morphine Attack was wel weer leuk en Oh My Sun als afsluiter blijft genieten :D

Al met al dus een heel dik feest gehad, volgend jaar zeker weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 16:20 

Hardtraxxer

Citaat:
19 Dj Thera - Crazy

Deze was zo vet. Die kickrolls. :worship:
P&D draaide ook een sick plaatje waarvan de melodie op die van So Many Sacrifices lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

Tracklist van Thyron

01. Thyron - Loudness Intro
02. Thyron - Shattered Dreams
03. Frontliner - Whatever! (Thyron Edit)
04. Thyron & Sephyx - Eclipse
05. Avana - Time Machine 2013
06. Thyron - TBA (Loudness Edit)
07. Donkey Rollers - Overcome
08. Thyron - Hell's Fire
09. Zany - Animated Audio
10. Thyron - Dark Emotions
11. Donkey Rollers - 2012
12. Thyron & Sub Zero Project - Child of Darkness
13. E-Force & Luna - Blacklight (Thyron Remix)
14. Donkey Rollers - Voice of Conscience
15. Thyron - Lucid Dream
16. Ran-D & Adaro - Under Attack
17. Thyron - Reincarnation
18. Thyron - Loudness DJ Tool
19. The Beholder & Zany - Do You Want Heavy
20. Wavolizer - Sympho
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 17:09 

Hardtraxx Addict

Forbidden Phobia schreef:
waarom moest zaal 2 eerder dicht dan? Zag iets op facebook staan maar wil wel de echte reden weten

Reverser en Ripcord lieten in 20 minuten tijd een aantal keer het geluid uitvallen en faalden mixtechnisch gewoon super hard, dus werd het afgekapt.

Was zelf niet op dat moment in die zaal, maar zo heb ik het gehoord.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten