wrote:Iedereen op de gastenlijst moet.verplicht 5 euro dokken voor een goed doelwat een bullshit
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Goed doel zal wel 'Help de security aan snuif' zijn.wrote:Iedereen op de gastenlijst moet.verplicht 5 euro dokken voor een goed doelwat een bullshit
Heb je nog 25 euro winstwrote:Iedereen op de gastenlijst moet.verplicht 5 euro dokken voor een goed doelwat een bullshit
Dreamfields was 10 euro. Vind ik opzich wel een aardige actie, als het geld dan ook daadwerkelijk goed besteed gaat wordenwrote:Iedereen op de gastenlijst moet.verplicht 5 euro dokken voor een goed doelwat een bullshit
Mocht er iemand toch afhaken of een kaartje over hebben, zou die contact met mij op kunnen nemen (0642655471), dan kan ik zelfs nog mobiel overschrijven eventueel 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
In mijn geval niet, heb wel gewoom kaartje betaald, best kut dus op deze manierwrote:Heb je nog 25 euro winstwrote:Iedereen op de gastenlijst moet.verplicht 5 euro dokken voor een goed doelwat een bullshit
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
ZIN IN!
Retweet.wrote:Heb best wel zin in vanavond
Wordt mijn 5e keer Loudness dit. Ben benieuwd of deze zichzelf weer kan overtreffen
wrote:wrote:Jaa! Mega veel zin in
Dit...M'n 6e keer Loudness!
Fuck yeah, nog een ticket kunnen bemachtigen 
7e keer alweer, wordt weer smullen vanavond hoop ik
!
Tot vanavond!
Vraagje: waar in zaal 1 kan je t beste staan qua geluid/ruimte?
Achterin het midden lijkt me?wrote:Tot vanavond!
Tot vanavond!
Eerste keer Loudness voor mij
Te herkennen aan een donkere spijkerbroek en TC Allstars shirt (verassend), en krullen. Ik kom sowieso wel langs bij de meeting.
Eerste keer Loudness voor mij
Te herkennen aan een donkere spijkerbroek en TC Allstars shirt (verassend), en krullen. Ik kom sowieso wel langs bij de meeting.
Zin in! te herkennen aan het Loudness 2012 T-Shirt (KSwoosh z'n design)
Opwarmertje:
View on YouTube
En vanaf dit opbouwen naar de 152 BPM
Opwarmertje:
View on YouTube
En vanaf dit opbouwen naar de 152 BPM
Heb nog 1 kaartje over wegens een afhaker. Roept u maar!
Edit: verkocht.
Edit: verkocht.
Zin begint behoorlijk toe te nemen, kan niet meer wachten tot ik binnen ben
Zwart shirt v-hals aan, spijkerbroek en blauwe maxies (Lekker standaard dus).
Dat ga ik sowieso herkennen!wrote:Zin begint behoorlijk toe te nemen, kan niet meer wachten tot ik binnen ben![]()
Hier uiteraard ook weer veel zin in een nachtje beuken!
Zelfde hier, alleen dan geen maxieswrote:Zin begint behoorlijk toe te nemen, kan niet meer wachten tot ik binnen ben![]()
Heb ik jou nou iig al een keertje gemeet, nee zeker?wrote:Zelfde hier, alleen dan geen maxieswrote:Zin begint behoorlijk toe te nemen, kan niet meer wachten tot ik binnen ben![]()