GEVONDEN!!wrote:Wegens een financiele meevaller toch de mogelijkheid gevonden om te gaan. Nu alleen het kaartje nog!wrote:Is er nog iemand die een kaartje over heeft voor Pete?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
A
Argh.. Volgende keer Loudness ben ik er toch echt bij of ik drink een beker batterijzuur
Begin er nu toch wel echt zin in te krijgen. Hopelijk worden er deze editie wat meer oudere tracks gedraaid, zoals B-Front die Ruff draait of Wavolizer die opent met NC - Creatures. Past prima bij het concept en maakt de sets toch een stuk verrassender.
heb je gemist joriswrote:Begin er nu toch wel echt zin in te krijgen. Hopelijk worden er deze editie wat meer oudere tracks gedraaid, zoals B-Front die Ruff draait of Wavolizer die opent met NC - Creatures. Past prima bij het concept en maakt de sets toch een stuk verrassender.
Begrijpelijk!wrote:heb je gemist joriswrote:Begin er nu toch wel echt zin in te krijgen. Hopelijk worden er deze editie wat meer oudere tracks gedraaid, zoals B-Front die Ruff draait of Wavolizer die opent met NC - Creatures. Past prima bij het concept en maakt de sets toch een stuk verrassender.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Ik voel me achtergesteld
Dit.wrote:Begin er nu toch wel echt zin in te krijgen. Hopelijk worden er deze editie wat meer oudere tracks gedraaid, zoals B-Front die Ruff draait of Wavolizer die opent met NC - Creatures. Past prima bij het concept en maakt de sets toch een stuk verrassender.
Vond het in het klokgebouw in 2012 ook echt vet dat ie Godz Powerrr en Surge Of Power draaide, en later ook nog Boy's Interface remix. En Geck-O draaide ook lekker oude tracks, dat is gewoon heerlijk. Zo hoort een openingsset op Loudness ook te zijn in mijn ogen.
Hoe gade erheen Joris?wrote:Begrijpelijk!wrote:heb je gemist joriswrote:Begin er nu toch wel echt zin in te krijgen. Hopelijk worden er deze editie wat meer oudere tracks gedraaid, zoals B-Front die Ruff draait of Wavolizer die opent met NC - Creatures. Past prima bij het concept en maakt de sets toch een stuk verrassender.
-
TArtiest
- 228 posts member since 2013
- last seen Sep 2015
Ik ga iig zeker wat mooie Fusion pareltjes uit de kast halenwrote:Begin er nu toch wel echt zin in te krijgen. Hopelijk worden er deze editie wat meer oudere tracks gedraaid, zoals B-Front die Ruff draait of Wavolizer die opent met NC - Creatures. Past prima bij het concept en maakt de sets toch een stuk verrassender.
Oude Donkey Rollers
Te herkennen aan een wit abercrombie shirt met blauwe 'fitch' opdruk, zal morgen niet meer op HT zitten..
Tot morgen schatjes
Tot morgen schatjes
Wie gaat er allemaal pillen slikken? 
Meeste mensen die ik ken die pillen slikken staan stil op feestjes, en zonder gaan meestal harder los, hoe begrijpelijk
Dan ben ik één van de uitzonderingen :p
-
R
- 5 posts member since 2013
- last seen Feb 2014
Is er nog een held die mij aan 2 kaartjes kan helpen? Prijs komen we wel uit.
Ik blijf sowieso af van de pilletjes (nee, ook geen halve). Ga ook niet veel drinken denk ik, paar biertjes in het begin, maar ik stap denk ik al vrij snel over op frisdrank 
Heb er nu iig toch wel erg veel zin in gekregen
zij hebben geen goeie shit Gwrote:Meeste mensen die ik ken die pillen slikken staan stil op feestjes, en zonder gaan meestal harder los, hoe begrijpelijk
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Bedankt voor dit boeiende verhaalwrote:Ik blijf sowieso af van de pilletjes (nee, ook geen halve). Ga ook niet veel drinken denk ik, paar biertjes in het begin, maar ik stap denk ik al vrij snel over op frisdrank
Haha morgen dansen, knuffelen, losgaan en kevin-raw ontmoeten.
Heb er zin in!
Bewust geen hoge verwachtingen. De laatste 2x vielen tegen in de Maassilo. Maar heb zo'n vermoeden dat het nu weer eens gaat goed komen.
Bewust geen hoge verwachtingen. De laatste 2x vielen tegen in de Maassilo. Maar heb zo'n vermoeden dat het nu weer eens gaat goed komen.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Jaa! Mega veel zin in 
Oke graag gedaan he.wrote:Bedankt voor dit boeiende verhaalwrote:Ik blijf sowieso af van de pilletjes (nee, ook geen halve). Ga ook niet veel drinken denk ik, paar biertjes in het begin, maar ik stap denk ik al vrij snel over op frisdrank
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
wrote:Jaa! Mega veel zin in
Dit...
Jongens, ik MOET echt een kaartje hebben 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago