Kaartje gezocht voor een maat van me, p.m. aub !
Yes yes!wrote:Dansen?
wrote:Kaartje gezocht voor een maat van me, p.m. aub !
dan raak ik een uur lang de vloer niet meer aanwrote:6:00 - 7:00 Titan
Dat wordt hakke
Loop jij altijd op handen en voeten ?wrote:dan raak ik een uur lang de vloer niet meer aanwrote:6:00 - 7:00 Titan
Dat wordt hakke
Gast jij ook ?wrote:sowieso pepernoten vangen bij titan
nee ik ga pandemoniumwrote:Gast jij ook ?wrote:sowieso pepernoten vangen bij titan
wrote:Kaartje gezocht voor een maat van me, p.m. aub !
Das niet zo mooi als je benen beginnen te jeuken, straks loop je de hele tijd te krabben op Loudness.wrote:Oef, nu beginnen mijn benen wel te jeuken zeg! Zaterdag eindelijk weer eens goed losgaan!
Helemaal niet zo vreemd voor de tijd van het jaar trouwens:wrote:Das niet zo mooi als je benen beginnen te jeuken, straks loop je de hele tijd te krabben op Loudness.wrote:Oef, nu beginnen mijn benen wel te jeuken zeg! Zaterdag eindelijk weer eens goed losgaan!
De term ”xerotic” betekent droog, en deze vorm van eczeem wordt inderdaad veroorzaakt door blootstelling aan droge omstandigheden. Het gebeurt vaak in de winter wanneer mensen in verwarmde ruimtes met een lage luchtvochtigheid zijn en het wordt daarom ook wel de wintereczeem of uitdroging dermatitis genoemd.
Huilenwrote:Veel plezier iedereen! Eeuwig zonde dat ik er niet bij kan zijn
Matig Gwrote:Veel plezier iedereen! Eeuwig zonde dat ik er niet bij kan zijn
Wegens een financiele meevaller toch de mogelijkheid gevonden om te gaan. Nu alleen het kaartje nog!wrote:Is er nog iemand die een kaartje over heeft voor Pete?
Met wie moet ik nou cosplayen?wrote:Veel plezier iedereen! Eeuwig zonde dat ik er niet bij kan zijn
Wel fijn hoe jullie met me meeleven!wrote:Helemaal niet zo vreemd voor de tijd van het jaar trouwens:wrote:Das niet zo mooi als je benen beginnen te jeuken, straks loop je de hele tijd te krabben op Loudness.wrote:Oef, nu beginnen mijn benen wel te jeuken zeg! Zaterdag eindelijk weer eens goed losgaan!
De term ”xerotic” betekent droog, en deze vorm van eczeem wordt inderdaad veroorzaakt door blootstelling aan droge omstandigheden. Het gebeurt vaak in de winter wanneer mensen in verwarmde ruimtes met een lage luchtvochtigheid zijn en het wordt daarom ook wel de wintereczeem of uitdroging dermatitis genoemd.