Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:18 

Donateur

Het is een vrij industriële locatie, alleen te vergelijken met iets als de Gashouder bijvoorbeeld.
Het geluid is zoals gezegd ECHT snoeihard, het gaat daar echt lomp. Neem oordoppen mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:24 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Het is een vrij industriële locatie, alleen te vergelijken met iets als de Gashouder bijvoorbeeld.
Het geluid is zoals gezegd ECHT snoeihard, het gaat daar echt lomp. Neem oordoppen mee!

A! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:53 

Donateur

Zonder grappen hoor, ik ben wel wat gehoorbeschadiging gewend maar daar gaat 't echt hard!
Van mij hoeft het niet zo nodig uit te verkopen hoor, stel fijne mensen bij elkaar is genoeg :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:04 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Zonder grappen hoor, ik ben wel wat gehoorbeschadiging gewend maar daar gaat 't echt hard!
Van mij hoeft het niet zo nodig uit te verkopen hoor, stel fijne mensen bij elkaar is genoeg :innocent:

Ik heb geen doppen ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:05 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Mol schreef:

Ik heb geen doppen ...

Dan zou ik maar eens wat gaan regelen. Tijd genoeg! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:06 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Piaaa schreef:
Mol schreef:

Ik heb geen doppen ...

Dan zou ik maar eens wat gaan regelen. Tijd genoeg! :)

Het geld zit wat aan de krappe kant ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:06 

Hardtraxx Veteran

tja, dat kan ik niet verhelpen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:08 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Klopt, maar is het echt werkelijk waar zo erg dan ? Qua geluid bedoel ik dan ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:09 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Khadber schreef:

Klopt, maar is het echt werkelijk waar zo erg dan ? Qua geluid bedoel ik dan ...

Het feit dat ervoor gewaarschuwd word plus dat het over het algemeen op een feest ook niet te zacht staat zegt genoeg.. Voor een paar euro heb je al redelijke doppen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:10 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Piaaa schreef:
Khadber schreef:

Het feit dat ervoor gewaarschuwd word plus dat het over het algemeen op een feest ook niet te zacht staat zegt genoeg.. Voor een paar euro heb je al redelijke doppen..

Kzal eens kijken, miss toch wel een optie idd ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:11 

Donateur

Het is op deze locatie echt zo erg ja. Ik wacht zelf met gehoorbescherming tot ik goede kan kopen,
dat zal volgende maand zijn. Maar ik moet bekennen; ik had het al veel eerder moeten doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:13 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Het is op deze locatie echt zo erg ja. Ik wacht zelf met gehoorbescherming tot ik goede kan kopen,
dat zal volgende maand zijn. Maar ik moet bekennen; ik had het al veel eerder moeten doen!

Dat heb ik dus ook... Heb ze jaren lang gehad maar sinds 2 jaar passen ze niet meer en moet ik weer nieuwe laten aanmeten. Stel het steeds uit omdat me geld ergens anders heen gaat maar het zijn wel je oren :x Ben afgelopen weekend ook weer keihard op de feiten gedrukt, hoor het nu nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 10:33 

Hardtraxx Elite

maarten1410 schreef:
Ben afgelopen weekend ook weer keihard op de feiten gedrukt, hoor het nu nog.

+1 :x Gelukkig is het sinds vandaag wel een beetje minder als gisteren en eergisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 11:44 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig hebben jullie mij aan goede oordoppen geholpen dus heb ik sinds de feestfabriek nergens meer last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 11:48 

Donateur

T gaat hier bijna net zo hard als in Outland, en daar liep ik altijd 3 dagen na het feest nog steeds met een piep in mn oren. Echt NIET fijn.

En piaaa waar maak jij je druk om, je ging toch naar Bach?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 12:05 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig heb nooit last van mn gehoor gehad, zelfs niet zonder doppen en er staat me ook iets bij dat Piaa naar Bach ging.

Piaaa schreef:
Kaarten niet binnen.
Heb ervoor gekozen naar een besloten feest van Beethoven te gaan, dat rustige trekt me toch net wat meer :cool:

Maarten ik wil best boppen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 12:28 

Donateur

Ik denk dat loudness echt een spacefeest wordt haha! :D gewoon 90% daarzo uit hun dak! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 12:56 

Hardtraxx Addict

Hehe, idd, kijk er al naar uit hoor :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 13:08 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
T gaat hier bijna net zo hard als in Outland, en daar liep ik altijd 3 dagen na het feest nog steeds met een piep in mn oren. Echt NIET fijn.

En piaaa waar maak jij je druk om, je ging toch naar Bach?

Bach draait in de zaal eronder, kmag aannemen dat het in de hele factory dan belacheljik hard gaat....
En die hoge tonen van die violen en andere instrumenten word je ook niet vrolijk van ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 13:15 

Donateur

Kga wel met je mee dan! Helemaal los op de Matthäus-Passion :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 13:17 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Kga wel met je mee dan! Helemaal los op de Matthäus-Passion :loving:

Miss draaien ze die Wolfgang remix nog wel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:04 

Donateur

Vik schreef:
Kevin-Raw schreef:
Ik denk dat loudness echt een spacefeest wordt haha! :D gewoon 90% daarzo uit hun dak! :lol:

Ik ga voor het eerst wat pakken tijdens Loudness. :$

haha, dan gaan wij zeker ff meeten :P vind dat altijd wel lachen om iemand voor het eerst uit ze naad te zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:14 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Van mij mag je maar ik zit al in een auto met 5 personen en rij na een feest nooit naar mijn huis haha. Dat is altijd al helemaal geregeld... Maar zal eens kijken hoeveel er deze keer gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:29 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Kepro schreef:

Van mij mag je maar ik zit al in een auto met 5 personen en rij na een feest nooit naar mijn huis haha. Dat is altijd al helemaal geregeld... Maar zal eens kijken hoeveel er deze keer gaan.

^^ bij jou lekker makkelijk allemaal, sinds Decibel is alles hier een ramp :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 15:20 

Hardtraxxer

Aaah, wat kriebelde het toch toen ik er vanochtend met de metro langs kwam :P Echt superzin al! :D
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten