Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 13:23 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:
Onze Sloveense maat heeft gisterenavond ook zijn ticket gekocht en vliegtuigtickets geboekt om hier bij te zijn :yay: En dan lopen sommige van jullie te klagen over te lang in de trein te moeten zitten whahaha

haha hij heeft er wel wat voor over :-) hij was toch ook bij q-base ?

Jeps, en op de Feestfabriek en Black dit jaar :P

geld teveel ofso die sloveen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 13:54 

Hardtraxx Veteran

Digital Punk heeft 13 nieuwe nummers gemaakt de afgelopen 4 a 6 maanden, en daar zijn de nieuwe met b-front/the beholder nog niet mee gerekent.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 15:02 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Jaa jij gaat verstandig aan de nog slechtere drugs (ALCOHOL) :P

Haha ja dat is dus niet waar he ;) Ik doe er verstandiger aan om tijdens Loudness een paar bieries te doen dan dat ik straks binnen 4 weken 3 keer wat pak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 15:18 

Donateur

dawasiknie schreef:
Kevin-Raw schreef:
Jaa jij gaat verstandig aan de nog slechtere drugs (ALCOHOL) :P

Haha ja dat is dus niet waar he ;) Ik doe er verstandiger aan om tijdens Loudness een paar bieries te doen dan dat ik straks binnen 4 weken 3 keer wat pak.

Jaa daar heb je een punt, want je heb Qlimax ervoor, en daarna ook nog QD ^^ Als je die feest allemaal snoepie neemt, is het indd niet zo goed. En mag je bij QD aardig wat meenemen om het zelde euforische gevoel te krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 16:41 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
geld teveel ofso die sloveen? xd

Whaha, hij runt de grootste torrent site uit slovenië en leeft van de reclame inkomsten. Ik wil ook :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 17:54 

Hardtraxx Veteran

Ga ook maar is een torrent site oprichten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 18:00 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Ga ook maar is een torrent site oprichten..

Wel eerst even verhuizen, anders heb je nederlands grootste vriend Tim Kuik in je nek hangen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 08:53 

Donateur

LAAT HET SNEL 11 DECEMBER ZIJN!! :bomb: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:15 

Hardtraxxer

Jaa echt he heb er nou al zin in :thumbsup:
Alleen niet in 12 december.Heb dan een teambuilding dag van mijn werk en moet om 3 uur weer weg van huis(ben pas rond 11 uur thuis van loudness) en aangezien ik in een fitnesscentrum werk zal het wel iets sportiefs zijn :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:06 

Hardtraxx Veteran

Gezien de TT van een ander feest staat B-Front of heel vroeg of heel laat. Gok het laatste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:08 

Hardtraxx Veteran

B-Front is de afsluiter, kan ik je nu al garanderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:38 

Hardtraxx Veteran

Denk het ook, maar in mijn ogen in deze line up niet helemaal de goede afsluiter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:43 

Hardtraxx Elite

Rik schreef:
Denk het ook, maar in mijn ogen in deze line up niet helemaal de goede afsluiter...

Inderdaad, wat een zonde zou ik dat vinden. B-Front is lekker maar laat mij maar lekker Crypsis sluiten ofzo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:48 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Rik schreef:

Inderdaad, wat een zonde zou ik dat vinden. B-Front is lekker maar laat mij maar lekker Crypsis sluiten ofzo :/

Crypsis zou ook kunnen inderdaad, maar ik zou niet verwachten dat The Machine of Chris One zou gaan afsluiten. Dat hebben ze nog niet verdient met hun producties. Natuurlijk qua draaien, draaien ze alle 2 harder dan B-Front, maar Chris One heeft nog te weinig ervaring en is nog te onbekend om als afsluiter te fungeren en The Machine is lange tijd uit beeld geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:52 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:
Rik schreef:

Crypsis zou ook kunnen inderdaad, maar ik zou niet verwachten dat The Machine of Chris One zou gaan afsluiten. Dat hebben ze nog niet verdient met hun producties. Natuurlijk qua draaien, draaien ze alle 2 harder dan B-Front, maar Chris One heeft nog te weinig ervaring en is nog te onbekend om als afsluiter te fungeren en The Machine is lange tijd uit beeld geweest.

Best lastig hé als er alleen maar producers staan die harde hardstyle maken :P Hoe moet je de opbouw nu doen en wie gaat er idd afsluiten haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 08:57 

Hardtraxx Veteran

Denk niet dat het heel veel uitmaakt wie er afsluit, de meeste dj's zullen denk ik wel doorhebben dat de mensen op dit feest het hardste van het hardste willen als afsluiter, maar als Chris One weer net zo gaat knallen als op Hysteria (openen met Sleepwalker dacht ik?) zal het moeilijk zijn om er nog overheen te komen. xd Ik wou dat ik hierbij kon zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 09:45 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
[Chris One heeft nog te weinig ervaring en is nog te onbekend om als afsluiter te fungeren

Chris One is nog geen 18 dus mag tie 's nachts niet werken. Hij zal wel voor twaalf uur op de planken staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 10:48 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:

Best lastig hé als er alleen maar producers staan die harde hardstyle maken :P Hoe moet je de opbouw nu doen en wie gaat er idd afsluiten haha!

Hmm vind er nog wel duidelijk verschil tussen zitten. Ik zou mijn timetable zo ong. maken:

Zatox
Frontliner
Digital Punk
AVIO
The Machine
B-Front
Chris One
Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:24 

Hardtraxx Elite

Rik schreef:

Hmm vind er nog wel duidelijk verschil tussen zitten. Ik zou mijn timetable zo ong. maken:

Zatox
Frontliner
Digital Punk
AVIO
The Machine
B-Front
Chris One
Crypsis

Geef mij maar:
Frontliner
Digital Punk
atox
The Machine
Chris One
B-Front
Avio
Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:32 

Hardtraxx Veteran

Ik zou AVIO wel later zetten, hebben toch een wat meer melodieuzere sound..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:58 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Ik zou AVIO wel later zetten, hebben toch een wat meer melodieuzere sound..

Minder melodieuzere sound dan wie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 06:26 

Hardtraxxer

vanavond het anthem gehoord
Wel erg hard!

B-Front :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:48 

Hardtraxx Veteran

die heb ik dus gemist :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:49 

Donateur

Moet maar eens even snel kaarten hier voor kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:00 

Hardtraxx Veteran

rodger88 schreef:
vanavond het anthem gehoord
Wel erg hard!

B-Front :drool:

Haha, hij zei tegen mij dat ik niks mocht zeggen tot dat B2S het bekend maakt, draait ie hem zelf xd
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten