Heb je gelijk in haha, maar wist even geen andere. Back In The Days is inderdaad beter, tracks rond die periode.wrote: Dan vind ik platen als Lullerbij niet op Loudness passen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Denk dat dit toch mn derde loudness gaat worden
.
Ziet er naar uit dat ze allemaal 2 uurs sets gaan draaien.
Feest is maar 8 uur lang, met 6 dj's in 1 zaal en 5 in de andere. 2 uurs sets gaan niet lukken dan, maar wel 4x 1,5, 2x 1 en ook lange sets in de andere (al denk ik dat zaal 2 maar 6 of 7 uur open zal zijn)wrote:Denk dat dit toch mn derde loudness gaat worden.
Haha sjappie, FOD ga ik sowieso alwrote:Je haakt toch weer afwrote:Ik doe met je meewrote:Ik moet hier sowieso bij zijn.. twijfel twijfel, 2 weekenden feesten achter elkaar.... Ik ga toch
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ik denk dat ik ook eens hier heen ga, moet zeker is vol gas de tent afbreken op een editie Loudness. Een uurtje en een half ongeveer rijden. Moet kunnen toch ? 
Theoretisch gezien wel ja, in de praktijk zal het ook wel gaan. Maar stel je komt in de file dan moet je opletten want:wrote:Een uurtje en een half ongeveer rijden. Moet kunnen toch ?
wrote:kwartier pauze, 2 uur rijden
Uurtje met trein en kwartier met metro 
wie maakt het loudness shirt met pacman erop? die zou ik best willen hebben 
Ja daar zat ik ook aan te denken.Er is nu van elke editie een shirt.wrote:wie maakt het loudness shirt met pacman erop? die zou ik best willen hebben
zwaar dikke vette aanwezig
word een legendarische Loudness! 
Ben benieuwd hoeveel 't kost, daar hangt 't nu een beetje van af.
En dan is het om 6.00 afgelopen en hoe ga je dan naar huis?wrote:15/20 minuutjes met de metro
-
DHardtraxx Veteran
Eurotje of 20, 25..wrote:Ben benieuwd hoeveel 't kost, daar hangt 't nu een beetje van af.
-
G
bedoel je zekerwrote:kwartier rijden, 8 uur volle bak stampen
-
DHardtraxx Veteran
Wachten haha. Wat een drama was dat vorig jaar in de kou..wrote:En dan is het om 6.00 afgelopen en hoe ga je dan naar huis?wrote:15/20 minuutjes met de metro
-
PHardtraxx Newbie
- 47 posts member since 2011
- last seen Jul 2012
wrote:Het mooiste moment van 25 years of the prophet van gister was het moment dat ik het boekje met daarin de loudness lineup kreeg te zien.. Damnheerlijk!!!! sowieso aanwezig dus
Vooral in zaal 2 te vinden met eventueel een uitstapje naar Chris One. Wordt bizar dit
nu misschien duurder vanwege die 2e area.wrote:Eurotje of 20, 25..wrote:Ben benieuwd hoeveel 't kost, daar hangt 't nu een beetje van af.
-
DHardtraxx Veteran
Hmm zou je denken?wrote:nu misschien duurder vanwege die 2e area.wrote:Eurotje of 20, 25..wrote:Ben benieuwd hoeveel 't kost, daar hangt 't nu een beetje van af.
Ik denk 22.50/25 euro, Euphoria heeft ook altijd 2 zalen en daar betaal je ook 22.50 voor
Zal wel 22,50 worden idd. Moeten natuurlijk ook de BTW-stijging in acht nemen hé