Line up is een dikke verbetering vergeleken met vorige keer. Alleen geen crypsis en Thera die mis ik wel 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik moet hier sowieso bij zijn.. twijfel twijfel, 2 weekenden feesten achter elkaar.... Ik ga toch 
Zondewrote:Jammer dat het 3 uren met de auto is(of langer) of de hele dag in de trein![]()
Ik kan pas 22:00 vanaf huis weg, red ik nooit
Kan ik niet makenwrote:Zondewrote:Jammer dat het 3 uren met de auto is(of langer) of de hele dag in de trein![]()
Is echt geen mogelijkheid om eerder weg te gaan? En anders maar de week erna goed inhalen in de Jaarbeurs
Ik zit met precies hetzelfde probleemwrote:Kut loudness, waarom is deze lineup zo goed. Wordt moeilijke keuze tussen dit of reset, reset is wel iets dichterbij.. Moeilijk.
Hulde aan deze zin hahaha!!wrote:M'n teelballen zijn gelijk uitgedroogd, GVD wat een geweld(ad)ige avond gaat dit worden!
Voor mij is dit een thuiswedstrijd en dus 1000000000% aanwezig
Woww! Hele vette line up
Dit wordt smullen!
Het mooiste moment van 25 years of the prophet van gister was het moment dat ik het boekje met daarin de loudness lineup kreeg te zien.. Damn
heerlijk!!!! sowieso aanwezig dus
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Half uurtje reizen met het OVwrote:Jammer dat het 3 uren met de auto is(of langer) of de hele dag in de trein![]()
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Als ik iemand mee kan krijgen zowiso aanwezig, wat een line-up! 
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
goed om te zien dat Co2, E-Force, Degos & Re-Done en Radical Redemption er staan ! helden!
denk dat ik zaal 2 niet meer uitkom die avond haha
denk dat ik zaal 2 niet meer uitkom die avond haha
-
G
ik zal wel weer een mooie makenwrote:Dikke poster! Komen er weer t-shirts? Mss willen we er weer 1 of 2
man wel echt een heerlijke lineup!
Prima line-up voor een dergelijk feest! Goed ook dat er wat andere namen de ruimte krijgen!
heeeerlijke line-up
zeker aanwezig nu
zeker aanwezig nu
-
A
Activator?????
Hoop op oldskool setje ..wrote:Activator?????
Vette line up zeg, wrs wel weer aanwezig 
-
DHardtraxx Veteran
Inderdaad. Niet zozeer oldskool, maar zou vet zijn als hij wat van die oudere platen zou draaien (Lullaby etc., die tijd)..wrote:Hoop op oldskool setje ..wrote:Activator?????
Vorig jaar op Decibel heeft ie ook de Loudness afgesloten. En daar lees ik ook alleen maar goede verhalen over. Ook de filmpjes op YT zien er gaaf uit, als je ziet wat voor nummers ie draaide.
-
DHardtraxx Veteran
Ik denk dat alle artiesten nu wel goed weten wat het concept inhoud. Eindelijk Zany op Loudness, die gaat dat helemaal waar maken 
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Op zekers aanwezig! wat een line-up 
Ik doe met je meewrote:Ik moet hier sowieso bij zijn.. twijfel twijfel, 2 weekenden feesten achter elkaar.... Ik ga toch
Je haakt toch weer afwrote:Ik doe met je meewrote:Ik moet hier sowieso bij zijn.. twijfel twijfel, 2 weekenden feesten achter elkaar.... Ik ga toch
-
A
Dan vind ik platen als Lullerbij niet op Loudness passenwrote:Inderdaad. Niet zozeer oldskool, maar zou vet zijn als hij wat van die oudere platen zou draaien (Lullaby etc., die tijd)..wrote:Hoop op oldskool setje ..wrote:Activator?????