Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos & Re-Done en CO2


Nou wordt ik gvd haast gedwongen hier heen te gaan. Waaaaarom zo ver weg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Degos & Re-Done en CO2


Nou wordt ik gvd haast gedwongen hier heen te gaan. Waaaaarom zo ver weg :(

Wij moeten ook 2 uur rijden, maar toch zijn we elke keer weer aanwezig.
Gewoon doen Rik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Degos & Re-Done en CO2


Nou wordt ik gvd haast gedwongen hier heen te gaan. Waaaaarom zo ver weg :(

Misschien wil/kan ik wel rijden oid :P Of misschien moet ik wel ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bazen line up :worship: maar word het feest niet een beetje te groot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 12:53 
 

Heerlijke Line-up vooral zaal 2 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Klos & Davey,

Ik weet niet twijfel twijfel, heb nu een poosje niets, maar als ik hier heen ga heb ik denk ik in die tijd in eens 3 feestjes achter elkaar... Of niet meer naar Fusion of Dance Indoor... Of dit moet niet zo duur worden.

Dus daarom, twijfel twijfel :/

Kepro schreef:
Wat een bazen line up :worship: maar word het feest niet een beetje te groot?

Dat sowieso, in de Factory010 was zo geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw. Sowieso aanwezig. Die 2e zaal is echt baas! CO2, Degos & Re-Done, Radical Redemption, JoS :worship: En in de 1e zaal ook allemaal vet op Activator na, maar denk dat ik daar niet veel te vinden ben op Chris One na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 12:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het zal lastig worden om te kiezen, maar Radical Redemption wil ik sowieso zien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof dat er 2 area's zijn en dus meer DJ's. Aan de andere kant wel kut, want ik weet zeker dat ik dan keuzes moet gaan maken, aangezien er nu zeker weten 2 artiesten tegelijk draaien die ik allebei wil zien. :P

Activator zou nog best leuk kunnen worden als die een set a la Q-Base 2007 neer zet, maar de kans dat dat gebeurd is erg klein
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:03 
 
Hardtraxx Newbie

Wordt veel heen en weer lopen denk ik, maar dat neem ik voor lief. Wat een geweldige line-up, had graag nog een Sasha F of Machine gezien, maar kan niet klagen!

100% aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:09 
 

wootum schreef:
Het zal lastig worden om te kiezen, maar Radical Redemption wil ik sowieso zien :drool:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen woorden voor die line-up, hier MOET ik wat er ook gebeurd gewoon bij zijn :drool: :drool:

Trouwens, wat is de bron voor de line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hele vette line up. Zany op loudness :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:13 
 

G1LL schreef:
Geen woorden voor die line-up, hier MOET ik wat er ook gebeurd gewoon bij zijn :drool: :drool:

Trouwens, wat is de bron voor de line-up?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Geen woorden voor die line-up, hier MOET ik wat er ook gebeurd gewoon bij zijn :drool: :drool:

Trouwens, wat is de bron voor de line-up?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah ok tnx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit had ik niet verwacht zeg. Wat een hulde aan B2S om zo een line up neer te zetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontpost ook effe aangepast :)

Gruwelijk veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke line-up, alleen geen Solutio & The I's maarja je kan niet alles hebben he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:59 
 

wootum schreef:
Afbeelding

ziet er toch goed uit :D

ik zeg dikke HT meeting!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 14:00 
 

Kut loudness, waarom is deze lineup zo goed. Wordt moeilijke keuze tussen dit of reset, reset is wel iets dichterbij.. Moeilijk. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke poster! Komen er weer t-shirts? Mss willen we er weer 1 of 2 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dikke poster! Komen er weer t-shirts? Mss willen we er weer 1 of 2 ^^

Denk dat ik er dan ook eentje haal, vind geel ook wel een vette kleur op dat zwart!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer dat het 3 uren met de auto is(of langer) of de hele dag in de trein :thumbdown: :thumbdown: Ik kan pas 22:00 vanaf huis weg, red ik nooit :cry:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten