Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat die er af en toe een harde plaat doorheen jaagt maar vind z'n eigen tracks alles behalve hard... En laten je eigen tracks nou net de rode draad door je set zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
PierrePruuk schreef:
E-Force zei gisteren dat hij hier draaide dus die kunnen we al opschrijven. Ben benieuwd, hopelijk vannacht line-up :)

(L) (L)
E-Force :worship: Wat kan ik genieten van zijn platen/sets!


jeeeeuj :love:

gaan we weer samen lossss dave haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Leuk dat die er af en toe een harde plaat doorheen jaagt maar vind z'n eigen tracks alles behalve hard... En laten je eigen tracks nou net de rode draad door je set zijn.


Hij heeft aardig wat nieuwe echt harde tracks - trouwens wel zin in deze editie :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degene op de poster:

E-Force
Adaro
Titan
Solutio & The I's
Degos & Re-Done
Alphaverb
Catatonic Overload
Rinus

trolololololol
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Degene op de poster:

E-Force
Adaro
Titan
Solutio & The I's
Degos & Re-Done
Alphaverb
Catatonic Overload
Rinus

trolololololol


de poster waar?

Rinus :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 03:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

eforce op loudness trololol als dat hard is XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 1
Zany
Activator
B-Front
Chris One
The Rebelz
Adaro
MC Nolz

Area 2
Catatonic Overload
Jack of Sound
E-Force
Radical Redemption
Degos & Re-Done
MC Axys
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 07:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

INSTANT GOOO.

Maar is het die lineup van Chukkels of die van patrickjeb? Beide zijn ze goed maar ze verschillen nogal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 09:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat Chukkels het postte heb ik het wel 3 keer gecontroleerd maar de line-up klopt dus helemaal :P

Wat een godsfuckinggruwelijke line-up! Jammer van Activator, dat is gezien zn laatste jaren zwaar gedoemd om te mislukken eigenlijk. Gelukkig hebben we de 2e zaal nog :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 09:48 
 
Hardtraxxer

Ik hoopte nog op The Machine. Maar ik denk dat Radical & Degos&Re-Done dat dan weer goedmaken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Omdat Chukkels het postte heb ik het wel 3 keer gecontroleerd maar de line-up klopt dus helemaal :P

Wat een godsfuckinggruwelijke line-up! Jammer van Activator, dat is gezien zn laatste jaren zwaar gedoemd om te mislukken eigenlijk. Gelukkig hebben we de 2e zaal nog :cool:


Die mag openen met Subground, zijn we gelijk van hem af.

Eindelijk is er geluisterd met de 2e zaal als 'talent' room. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAAAAAA 100% zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 10:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

vette line up ... echt jammer dat ik niet kan en het zooo ver weg is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 10:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele vette line-up!
maar hoe moet ik dat zien, 2 areas in de maassilo..?
is die 2e dan waar je vorige x muntjes kon hale ofzo.. ben der pas 1x geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

INSTA BLINSTA GO!!!!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Hele vette line-up!
maar hoe moet ik dat zien, 2 areas in de maassilo..?
is die 2e dan waar je vorige x muntjes kon hale ofzo.. ben der pas 1x geweest..

Dat kan de 2e area worden idd, het kan echter ook die kelder zijn waar bij HC4L de industrial/terror zaal zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
JAAAAAA 100% zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Daveytl schreef:
JAAAAAA 100% zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dat kan de 2e area worden idd, het kan echter ook die kelder zijn waar bij HC4L de industrial/terror zaal zat.


Ja maar dat zegt me dus niets aangezien ik er alleen met de vorige editie van loudness geweest ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer kunnen er kaarten worden gehaald?
Of is dat nog niet bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
dawasiknie schreef:
Dat kan de 2e area worden idd, het kan echter ook die kelder zijn waar bij HC4L de industrial/terror zaal zat.


Ja maar dat zegt me dus niets aangezien ik er alleen met de vorige editie van loudness geweest ben :P



Deze zaal dus. Echt een vette zaal om een 2e area in te zetten (let maar niet op de irritante strobes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie de moeilijke keuzes nu al voor me :lol:
Bij beide zalen kan ik de hele tijd blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Deze zaal dus. Echt een vette zaal om een 2e area in te zetten (let maar niet op de irritante strobes)


Hmm das wel een erg klein hokkie.. hoop het niet dan, vind het sws best jammer 2 area's.. keuzes moeten weer gemaakt worden inderdaad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat kan ik hier over zeggen, beide zalen zien er retestrak uit qua lineup. Moet hier wel aanwezig zijn :) staan trouwens nog weinig djs geboekt voor de tijd. 6 en 5 djs in 8 uur, veel 90 min setjes dus :) 2e zaal is mss niet heel t feest open natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 12:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een line-up!! :woot: :worship: Jammer dat S&I's er niet staan, maar voor de rest staat iedereen er die ik er graag zou willen zien.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten