Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
we zijn toch on topic? je schiet wel erg in de verdediging.. xd


Ja wat moet ik dan doen :P . Ik voel me aangevallen! Mensen gaan nu denken dat Solutio & The I's er staan omdat ik wat post. Dat wil ik niet, omdat ik niks weet!!!! :P Dus bij deze nogmaals, ik weet niks en ik hoop ook dat ze er staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
roberttt schreef:
we zijn toch on topic? je schiet wel erg in de verdediging.. xd


Ja wat moet ik dan doen :P . Ik voel me aangevallen! Mensen gaan nu denken dat Solutio & The I's er staan omdat ik wat post. Dat wil ik niet, omdat ik niks weet!!!! :P Dus bij deze nogmaals, ik weet niks en ik hoop ook dat ze er staan :)


je moet de modus /ignore aanzetten xd bfront live staat trouwens op reset net als crypsis

denk dus niet dat die hier staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Welke post?

EDIT:

In ieder geval, mensen ik weet niks en daar houden we 't bij. De line-up komt maandag en daar zullen we allemaal (op de artiesten en de organisatie na) op moeten wachten, ik dus ook. En vanaf hier gewoon weer ontopic!

Ik hoop dat Zany er staat, vorige edite en die editie daarvoor heb ik hem gemist. Op Q-base was 't soms nog wel een beetje te vrolijk en The Prophet verziekte zijn set, dus dat mag hij hoop ik op Loudness goed maken :) !


True.

En als Solutio & The I's er niet staan weet je wel wat er jou staat te wachten hè G1LL :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb niet zoveel met Solutio & The I's dus hoop misschien wel als enige dat iemand anders er komt te staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik heb niet zoveel met Solutio & The I's dus hoop misschien wel als enige dat iemand anders er komt te staan xd

hoooop op wasted pinquinz. Zou wel vet ziin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Ik heb niet zoveel met Solutio & The I's dus hoop misschien wel als enige dat iemand anders er komt te staan xd

hoooop op wasted pinquinz. Zou wel vet ziin xd


We delen deze gedachte mits het serieus bedoeld is :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Ik heb niet zoveel met Solutio & The I's dus hoop misschien wel als enige dat iemand anders er komt te staan xd

hoooop op wasted pinquinz. Zou wel vet ziin xd


We delen deze gedachte mits het serieus bedoeld is :worship:

meen het serieus xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
meen het serieus xD


Ik heb geen moment aan je getwijfeld :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
G1LL schreef:
roberttt schreef:
we zijn toch on topic? je schiet wel erg in de verdediging.. xd


Ja wat moet ik dan doen :P . Ik voel me aangevallen! Mensen gaan nu denken dat Solutio & The I's er staan omdat ik wat post. Dat wil ik niet, omdat ik niks weet!!!! :P Dus bij deze nogmaals, ik weet niks en ik hoop ook dat ze er staan :)


je moet de modus /ignore aanzetten xd bfront live staat trouwens op reset net als crypsis

denk dus niet dat die hier staan

B-Front staat als resident voor Loudness, dus die zul je er sowieso wel vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Ik heb niet zoveel met Solutio & The I's dus hoop misschien wel als enige dat iemand anders er komt te staan xd

hoooop op wasted pinquinz. Zou wel vet ziin xd


Ik zou ze laten afsluiten! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Ik heb niet zoveel met Solutio & The I's dus hoop misschien wel als enige dat iemand anders er komt te staan xd

hoooop op wasted pinquinz. Zou wel vet ziin xd


Ik zou ze laten afsluiten! :P

Nee joh als een naar laatste voor de mooie overgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ze die setjes van december vorig jaar deze keer wel uitzenden 2 weken voor Loudness dit jaar. Wil vooral die van AVIO graag terug horen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik hoop dat ze die setjes van december vorig jaar deze keer wel uitzenden 2 weken voor Loudness dit jaar. Wil vooral die van AVIO graag terug horen! :love:

Die hadden ze toch voor de afgelopen mei-editie gedaan? Nu komt er denk ik weer van de mei editie online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
G1LL schreef:
Ik hoop dat ze die setjes van december vorig jaar deze keer wel uitzenden 2 weken voor Loudness dit jaar. Wil vooral die van AVIO graag terug horen! :love:

Die hadden ze toch voor de afgelopen mei-editie gedaan? Nu komt er denk ik weer van de mei editie online.

zouden ze doen maar is nooit gedaan.. zeer spijtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
G1LL schreef:
Ik hoop dat ze die setjes van december vorig jaar deze keer wel uitzenden 2 weken voor Loudness dit jaar. Wil vooral die van AVIO graag terug horen! :love:

Die hadden ze toch voor de afgelopen mei-editie gedaan? Nu komt er denk ik weer van de mei editie online.

Volgens mij zijn er nog geen Loudness setjes uitgezonden hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Daar werd na de Loudness in December wel over gepraat inderdaad, maar ik heb ze ook nog nooit ergens gezien helaas. :(


Ik dacht dat het toen direct na Loudness gedaan werd, toen zou het inderdaad vlak voor de Loudness editie van mei. Nu hoop ik dat 't na een jaar toch gebeurd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze mogen die setjes inderdaad wel eens gaan posten! Denk dat het een hele boel mooie herinneringen gaan op roepen bij mij. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag het toch wel hopen dat ze online komen, aangezien de Remember setjes ook online zijn gezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sowieso dat ik dan Thera's set uit april helemaal dood ga luisteren, wat was dat episch zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 09:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan zou die set van AVIO 1 van de weinige zijn van hun die online staat.
Zou vet zijn als ze dezen vrijgeven, maar ik gok er maar niet op.
Het zou logischer zijn als ze dat bij de vorige loudness deden, niet 2 edities later nog eens, mja het zou mij iig niets kunnen schelen, ze houden je gewoon lekker ... dat is het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo benieuwd naar wat maandag ons gaat brengen!
word nou al een tijdje door wat mensen gezegt dat iig E-Force aanwezig is, I hope so :love:
z'n kans om voor mij eindbaas van het jaar te worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

E-Force zei gisteren dat hij hier draaide dus die kunnen we al opschrijven. Ben benieuwd, hopelijk vannacht line-up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force & Loudness? Heb een stukje van hem op Q-Base gehoord, hij mixt vooral heel snel door en dat is iets wat ik positief opvat. Maar vind de combi E-Force & Loudness nou niet echt geweldig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
E-Force zei gisteren dat hij hier draaide dus die kunnen we al opschrijven. Ben benieuwd, hopelijk vannacht line-up :)

(L) (L)
E-Force :worship: Wat kan ik genieten van zijn platen/sets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Op Q-Base draaide hij echt wel Loudness waardig. Oa Dark Symphony, Outrageous remix, Psycho en nog wat. En hij snapt heus wel dat hij op Loudness staat..
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten