Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Line-up wordt op maandag 10 oktober 2011 vrijgegeven.
https://partyflock.nl/party/208386:Loudness.html

Nice :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat word leven naar maandag toe. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
PNXRMX schreef:
Line-up wordt op maandag 10 oktober 2011 vrijgegeven.
https://partyflock.nl/party/208386:Loudness.html

Nice :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Line-up wordt op maandag 10 oktober 2011 vrijgegeven.
https://partyflock.nl/party/208386:Loudness.html

Zaterdag dus in het 25 years of the Prophet boekje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
PNXRMX schreef:
Line-up wordt op maandag 10 oktober 2011 vrijgegeven.
https://partyflock.nl/party/208386:Loudness.html

Zaterdag dus in het 25 years of the Prophet boekje ^^


Waar baseer je dat op? Ze zeggen toch niet voor niks maandag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dan zijn de mensen toch ook pas uitgebrakt en in staat om te lezen na die zaterdag. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chukkels schreef:
PNXRMX schreef:
Line-up wordt op maandag 10 oktober 2011 vrijgegeven.
https://partyflock.nl/party/208386:Loudness.html

Zaterdag dus in het 25 years of the Prophet boekje ^^


Waar baseer je dat op? Ze zeggen toch niet voor niks maandag :P

Primeurtjes staan altijd in boekjes. En dan worden ze de maandag erop officieel bekend gemaakt op internet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooooooi! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Adaro ploxxxxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yess eindelijk de line up in zicht. Hopelijk wordt het wachten beloond. ^^

Hooli schreef:
Adaro ploxxxxx!

Hij is van mij part ook welkom hoor na zijn kunstjes op XXlerator. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:16 
 

Lyst schreef:
Dan zijn de mensen toch ook pas uitgebrakt en in staat om te lezen na die zaterdag. :P


Ik kijk die boekjes in meestal onderweg als ik naar huis ga heb verder dan toch niks te doen.
Dan maar in het boekje kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Lyst schreef:
Dan zijn de mensen toch ook pas uitgebrakt en in staat om te lezen na die zaterdag. :P


Ik kijk die boekjes in meestal onderweg als ik naar huis ga heb verder dan toch niks te doen.
Dan maar in het boekje kijken

*Denkt aan terugreis in de bus van XXlerator* Kan dat boekje nog steeds dromen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:24 
 

93Wesley93 schreef:
wesskeej schreef:
Lyst schreef:
Dan zijn de mensen toch ook pas uitgebrakt en in staat om te lezen na die zaterdag. :P


Ik kijk die boekjes in meestal onderweg als ik naar huis ga heb verder dan toch niks te doen.
Dan maar in het boekje kijken

*Denkt aan terugreis in de bus van XXlerator* Kan dat boekje nog steeds dromen. xd


Pff ja hier ook wel. Toen we naar het station liepen alleen al heb ik dat boekje 6/7 keer gelezen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat maandag de line-up komt :) ! Ik denk dat we wel tevreden kunnen zijn met de Line-up ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solutio & The I's staan er dus sowieso :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Solutio & The I's staan er dus sowieso :P


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool: Hoop verder ook op Adaro, The Beholder, The R3bels en Catatonic Overload :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is iets wat ik denk he, gill is vrienden met hun :P

Hoop het ook heel erg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg ook wat :P Dit baseer ik op 't feit dat die editie van 2010 in December echt TE vet voor woorden was, 1 van mijn beste indoor feestjes ooit :P . Dus met die line-up komt 't wel goed ;) ^^

Solutio & The I's ken ik goed ja, maar de line-up zien we volgende week maandag wel, is voor mij ook nog abra kadabra (zo schrijf je dat toch?) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dus ze staan erxd

nouja ben toch niet aanwezig. maakt niets uit wie er staat, durf er noooit meer heem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ik zeg ook wat :P Dit baseer ik op 't feit dat die editie van 2010 in December echt TE vet voor woorden was, 1 van mijn beste indoor feestjes ooit :P . Dus met die line-up komt 't wel goed ;) ^^

Solutio & The I's ken ik goed ja, maar de line-up zien we volgende week maandag wel, is voor mij ook nog abra kadabra (zo schrijf je dat toch?) :P

Het aantal smileys in je post verraadt je hoor Gilian :D maar is niet erg hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen, ik weet echt niks :P Jullie weten nu toch ook wel dat ik vaak :P en ^^ en :D en ook vaak :drool: :drool: en :love: :love: gebruik? De line-up komt maandag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Mensen, ik weet echt niks :P Jullie weten nu toch ook wel dat ik vaak :P en ^^ en :D en ook vaak :drool: :drool: en :love: :love: gebruik? De line-up komt maandag!

Met de post G1LL, met de post.... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke post?

EDIT:

In ieder geval, mensen ik weet niks en daar houden we 't bij. De line-up komt maandag en daar zullen we allemaal (op de artiesten en de organisatie na) op moeten wachten, ik dus ook. En vanaf hier gewoon weer ontopic!

Ik hoop dat Zany er staat, vorige edite en die editie daarvoor heb ik hem gemist. Op Q-base was 't soms nog wel een beetje te vrolijk en The Prophet verziekte zijn set, dus dat mag hij hoop ik op Loudness goed maken :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

we zijn toch on topic? je schiet wel erg in de verdediging.. xd
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten