Voor mij moet B-Front ook zeker nergens afsluiten hoor, vind hem wel lekker draaien maar afsluitwaardig toch wel wat tegenvallen, terug denkende aan zijn sluit op Q-Base/Euphoria kan een Crypsis, Thera, Catatonic Overload, ... veel mooiere sluits neerzetten. Ondanks het niet zo geweldige mixwerk zette ook Chris One een leuke sluit op de eerste Loudness. Keihard afsluiten en niet te commercieel, dat hoort thuis op Loudness!wrote:Dat wel maar ik heb toch liever andere beukwerk laat op de avond, Theracords/Mim of zelfs Spoontech maar dat gebeud toch niet.wrote:Niet te laat op de avond?
Zet Bob maar als 1-na-laatste neer of zo, dan hoor je waarschijnlijk weer tracks als Sleepwalker/ Scary Noises/ Neophobia en zo
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
ik denk dat je de 2e bedoeldwrote:Ondanks het niet zo geweldige mixwerk zette ook Chris One een leuke sluit op de eerste Loudness.
Keihard en niet te commercieel, dat hoort thuis op Loudness!
Geen E-Force, die kicks zijn schieten nog hoger dan de Eifeltoren in de lucht. Ik weet niet wat voor line up ik wil, ik hoop alleen op een Italiaanse DJ die wat harder draait dan Zatox of Tatanka.
Tuneboy of Hardstyle Masterzwrote:Geen E-Force, die kicks zijn schieten nog hoger dan de Eifeltoren in de lucht. Ik weet niet wat voor line up ik wil, ik hoop alleen op een Italiaanse DJ die wat harder draait dan Zatox of Tatanka.
Lineup over iets meer dan een week
Waarschijnlijk dan 
Meteen maar een ticket kopen als de line-up meezit, de eerste Loudness voor mij in december was vrij snel uitverkocht.
Wasted Penguinz ookwrote:Zatox moet hier sowieso staan
Viel wel mee hoor. Ik haal hem iig meteen als de kaartverkoop begint.wrote:Meteen maar een ticket kopen als de line-up meezit, de eerste Loudness voor mij in december was vrij snel uitverkocht.
How u know?wrote:Lineup over iets meer dan een weekWaarschijnlijk dan
Toch draait hij ook platen als Dead of the Night, Proud to be Loud, Dark Symphony, Psycho e.d.wrote:Geen E-Force, die kicks zijn schieten nog hoger dan de Eifeltoren in de lucht. Ik weet niet wat voor line up ik wil, ik hoop alleen op een Italiaanse DJ die wat harder draait dan Zatox of Tatanka.
Past voor mij prima in het concept Loudness
Vorig jaar stond de lineup in het Q-Dance Pres. Fusion boekje. Dit jaar dus wss in het XQ Italy boekjewrote:Viel wel mee hoor. Ik haal hem iig meteen als de kaartverkoop begint.wrote:Meteen maar een ticket kopen als de line-up meezit, de eerste Loudness voor mij in december was vrij snel uitverkocht.
How u know?wrote:Lineup over iets meer dan een weekWaarschijnlijk dan
Hoe zit het nou met die pre- afterparty bij jou Daniel?
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
Spoontech versus Theracords pl0x
zal hem waarschijnlijk toch niet worden
geen leuk idee voor knockout dan
zal hem waarschijnlijk toch niet worden
geen leuk idee voor knockout dan
Jup, welke held plaats er na XQ als eerste de line up van Loudness? 
Of The R3belz want die kunnen denk ik ook wel lekkere set neerzettenwrote:Tuneboy of Hardstyle Masterzwrote:Geen E-Force, die kicks zijn schieten nog hoger dan de Eifeltoren in de lucht. Ik weet niet wat voor line up ik wil, ik hoop alleen op een Italiaanse DJ die wat harder draait dan Zatox of Tatanka.
wrote:Hoe zit het nou met die pre- afterparty bij jou Daniel?
Er willen wel heeeeel veel mensen komen
Er zijn sowieso al een paar mensen die er sowieso zijn bij mij.
De rest moet ik nog aankijken.
Ik moet niet hebben dat ik teveel mensen uitnodig, dus ik kan niks beloven
wrote:Of The R3belz want die kan denk ik ook wel lekkere set neerzettenwrote:Tuneboy of Hardstyle Masterzwrote:Geen E-Force, die kicks zijn schieten nog hoger dan de Eifeltoren in de lucht. Ik weet niet wat voor line up ik wil, ik hoop alleen op een Italiaanse DJ die wat harder draait dan Zatox of Tatanka.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
en outrageous (phuture noize remix). maar wat davey zegt dus. vind Adaro trouwens ook een geschikte kandidaat voor de komende editie..wrote:Toch draait hij ook platen als Dead of the Night, Proud to be Loud, Dark Symphony, Psycho e.d.wrote:Geen E-Force, die kicks zijn schieten nog hoger dan de Eifeltoren in de lucht. Ik weet niet wat voor line up ik wil, ik hoop alleen op een Italiaanse DJ die wat harder draait dan Zatox of Tatanka.
Past voor mij prima in het concept Loudness
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote: Vind Adaro trouwens ook een geschikte kandidaat voor de komende editie..
Had trouwens wel verwacht dat er meer info bekend werdt gemaakt. Zo ie zo wanneer de voorverkoop begint.
Inderdaad, verwacht toch wel dat een dezer dagen wat meer bekend wordt. Zal toch niet zo zijn dat ze helemaal tot aan Thrillogy wachten met de line-up?? 
Prima hoor het dan nog wel.wrote:wrote:Hoe zit het nou met die pre- afterparty bij jou Daniel?![]()
-
T
Dat betekend dus dat ik niet mag komen?wrote:wrote:Hoe zit het nou met die pre- afterparty bij jou Daniel?![]()
Line-up wordt op maandag 10 oktober 2011 vrijgegeven.
https://partyflock.nl/party/208386:Loudness.html
https://partyflock.nl/party/208386:Loudness.html