Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Daveytl schreef:
Niet te laat op de avond?
Zet Bob maar als 1-na-laatste neer of zo, dan hoor je waarschijnlijk weer tracks als Sleepwalker/ Scary Noises/ Neophobia en zo :drool:

Dat wel maar ik heb toch liever andere beukwerk laat op de avond, Theracords/Mim of zelfs Spoontech maar dat gebeud toch niet.


Voor mij moet B-Front ook zeker nergens afsluiten hoor, vind hem wel lekker draaien maar afsluitwaardig toch wel wat tegenvallen, terug denkende aan zijn sluit op Q-Base/Euphoria kan een Crypsis, Thera, Catatonic Overload, ... veel mooiere sluits neerzetten. Ondanks het niet zo geweldige mixwerk zette ook Chris One een leuke sluit op de eerste Loudness. Keihard afsluiten en niet te commercieel, dat hoort thuis op Loudness!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 22:33 
 
Artiest

DarkBeatz schreef:
Ondanks het niet zo geweldige mixwerk zette ook Chris One een leuke sluit op de eerste Loudness.

ik denk dat je de 2e bedoeld ;)

Citaat:
Keihard en niet te commercieel, dat hoort thuis op Loudness!

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen E-Force, die kicks zijn schieten nog hoger dan de Eifeltoren in de lucht. Ik weet niet wat voor line up ik wil, ik hoop alleen op een Italiaanse DJ die wat harder draait dan Zatox of Tatanka.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 10:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Geen E-Force, die kicks zijn schieten nog hoger dan de Eifeltoren in de lucht. Ik weet niet wat voor line up ik wil, ik hoop alleen op een Italiaanse DJ die wat harder draait dan Zatox of Tatanka.


Tuneboy of Hardstyle Masterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lineup over iets meer dan een week :yay: Waarschijnlijk dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meteen maar een ticket kopen als de line-up meezit, de eerste Loudness voor mij in december was vrij snel uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zatox moet hier sowieso staan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zatox moet hier sowieso staan :woot:

Wasted Penguinz ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Meteen maar een ticket kopen als de line-up meezit, de eerste Loudness voor mij in december was vrij snel uitverkocht.

Viel wel mee hoor. Ik haal hem iig meteen als de kaartverkoop begint.

PNXRMX schreef:
Lineup over iets meer dan een week :yay: Waarschijnlijk dan :)

How u know?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Geen E-Force, die kicks zijn schieten nog hoger dan de Eifeltoren in de lucht. Ik weet niet wat voor line up ik wil, ik hoop alleen op een Italiaanse DJ die wat harder draait dan Zatox of Tatanka.

Toch draait hij ook platen als Dead of the Night, Proud to be Loud, Dark Symphony, Psycho e.d.
Past voor mij prima in het concept Loudness :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
El Mare schreef:
Meteen maar een ticket kopen als de line-up meezit, de eerste Loudness voor mij in december was vrij snel uitverkocht.

Viel wel mee hoor. Ik haal hem iig meteen als de kaartverkoop begint.

PNXRMX schreef:
Lineup over iets meer dan een week :yay: Waarschijnlijk dan :)

How u know?


Vorig jaar stond de lineup in het Q-Dance Pres. Fusion boekje. Dit jaar dus wss in het XQ Italy boekje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe zit het nou met die pre- afterparty bij jou Daniel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 15:19 
 
Hardtraxxer

Spoontech versus Theracords pl0x

zal hem waarschijnlijk toch niet worden :(
geen leuk idee voor knockout dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 14:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jup, welke held plaats er na XQ als eerste de line up van Loudness? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Kepro schreef:
Geen E-Force, die kicks zijn schieten nog hoger dan de Eifeltoren in de lucht. Ik weet niet wat voor line up ik wil, ik hoop alleen op een Italiaanse DJ die wat harder draait dan Zatox of Tatanka.


Tuneboy of Hardstyle Masterz

Of The R3belz want die kunnen denk ik ook wel lekkere set neerzetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Hoe zit het nou met die pre- afterparty bij jou Daniel?

xd
Er willen wel heeeeel veel mensen komen xd

Er zijn sowieso al een paar mensen die er sowieso zijn bij mij.
De rest moet ik nog aankijken.
Ik moet niet hebben dat ik teveel mensen uitnodig, dus ik kan niks beloven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
D-Nemacyst schreef:
Kepro schreef:
Geen E-Force, die kicks zijn schieten nog hoger dan de Eifeltoren in de lucht. Ik weet niet wat voor line up ik wil, ik hoop alleen op een Italiaanse DJ die wat harder draait dan Zatox of Tatanka.


Tuneboy of Hardstyle Masterz

Of The R3belz want die kan denk ik ook wel lekkere set neerzetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Kepro schreef:
Geen E-Force, die kicks zijn schieten nog hoger dan de Eifeltoren in de lucht. Ik weet niet wat voor line up ik wil, ik hoop alleen op een Italiaanse DJ die wat harder draait dan Zatox of Tatanka.

Toch draait hij ook platen als Dead of the Night, Proud to be Loud, Dark Symphony, Psycho e.d.
Past voor mij prima in het concept Loudness :D


en outrageous (phuture noize remix). maar wat davey zegt dus. vind Adaro trouwens ook een geschikte kandidaat voor de komende editie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:58 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
Vind Adaro trouwens ook een geschikte kandidaat voor de komende editie..


:yes: Als het net zo'n setje word als op xx raw mag die hier zeker komen van mij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had trouwens wel verwacht dat er meer info bekend werdt gemaakt. Zo ie zo wanneer de voorverkoop begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Inderdaad, verwacht toch wel dat een dezer dagen wat meer bekend wordt. Zal toch niet zo zijn dat ze helemaal tot aan Thrillogy wachten met de line-up?? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
mikeee schreef:
Hoe zit het nou met die pre- afterparty bij jou Daniel?

xd
Er willen wel heeeeel veel mensen komen xd

Er zijn sowieso al een paar mensen die er sowieso zijn bij mij.
De rest moet ik nog aankijken.
Ik moet niet hebben dat ik teveel mensen uitnodig, dus ik kan niks beloven xd

Prima hoor het dan nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar blijft die line-up dan? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 16:12 
 

Olijfboompje schreef:
mikeee schreef:
Hoe zit het nou met die pre- afterparty bij jou Daniel?

xd
Er willen wel heeeeel veel mensen komen xd

Er zijn sowieso al een paar mensen die er sowieso zijn bij mij.
De rest moet ik nog aankijken.
Ik moet niet hebben dat ik teveel mensen uitnodig, dus ik kan niks beloven xd


Dat betekend dus dat ik niet mag komen? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up wordt op maandag 10 oktober 2011 vrijgegeven.
https://partyflock.nl/party/208386:Loudness.html
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten