E-force op Loudness zou zeker lekker zijn! 
Wat heeft die man een gevoel en energie in zijn nummers!
Als opener zou het opzich wel kunnen jah, gevolgd door S & The I'swrote:E-force op Loudness zou zeker lekker zijn!
Als 2e act zou het ook prima kunnen.wrote:Als opener zou het opzich wel kunnen jah, gevolgd door S & The I'swrote:E-force op Loudness zou zeker lekker zijn!
En ik blijf hopen op een Spoontech artiest
Zou heel erg vet zijn!wrote:Misschien mag Vazard wel openen ofzo? Zou het wel echt heel vet vinden, als ie teminste Zimmersion draait dan![]()
Dan zou het iets van dit moeten worden:
Vazard
Solutio & The I's (ivm bekendheid als 2e)
E-Force/Adaro
Alphaverb/AVIO
Zany of Donkey's live & MiM live
Chris One
The Machine
Catatonic Overload
Kblijf hopen
Hebben inmiddels al 2 keer bij Loudness gestaan dus reken er maar niet op.wrote:AVIO? zou 't heeeeeel vet vinden, maar denk 't niet.
Had ik ook al neergezet. Zatox en Tatanka zijn al geweest dus... Zolang ie geen Faster 'N Further draait mag ie komen.wrote:The R3belz??Zou ik ook heel tevreden mee zijn (mits het mixwerk goed is).
Haha idd! Voor de rest wel echt een heldige set op Q-base en Decibel! Titan, Adaro en The Beholder mogen van mij wel komenwrote:Had ik ook al neergezet. Zatox en Tatanka zijn al geweest dus... Zolang ie geen Faster 'N Further draait mag ie komen.wrote:The R3belz??Zou ik ook heel tevreden mee zijn (mits het mixwerk goed is).
1 keer toch?wrote:Hebben inmiddels al 2 keer bij Loudness gestaan dus reken er maar niet op.wrote:AVIO? zou 't heeeeeel vet vinden, maar denk 't niet.
Ik zag dat er op Mysterland mensen rond liepen met een bordje met ''Ik pik dit niet'' eropwrote:Lijkt me vet om dan met z´n allen aan het einde van Dov z´n set naar binnen te hollen. En dan iemand met een bordje; "DE VERLOSSING!" als de volgende act begint.
Volgens mij staat b-front vast op loudness, als ik iets verkeerds seg hoor ik het wel.wrote:1 keer toch?wrote:Hebben inmiddels al 2 keer bij Loudness gestaan dus reken er maar niet op.wrote:AVIO? zou 't heeeeeel vet vinden, maar denk 't niet.
Maar dat zegt niet zo heel veel, B-Front heeft er ook 2 x gestaan toch?
Vazard is te duur denk ik, evenals Delete.wrote:Misschien mag Vazard wel openen ofzo? Zou het wel echt heel vet vinden, als ie teminste
Met de Loudness area op Decibel meegerekend 2 keer. Zelfde geld dan voor Zatox, Crypsis en Digital Punk.wrote:1 keer toch?wrote:Hebben inmiddels al 2 keer bij Loudness gestaan dus reken er maar niet op.wrote:AVIO? zou 't heeeeeel vet vinden, maar denk 't niet.
Maar dat zegt niet zo heel veel, B-Front heeft er ook 2 x gestaan toch?
Bookingsfee zal wel meevallen, en denk dat Vazard of Delete die tickets naar Nederland graag voor eigen rekening neemt als dat een voorwaarde is om op Loudness te draaien.wrote:Vazard is te duur denk ik, evenals Delete.wrote:Misschien mag Vazard wel openen ofzo? Zou het wel echt heel vet vinden, als ie teminste
Dat is zo'n 1000 euro he, veel geld om een avondje te mogen draaien, waar anderen juist betaald krijgen voor wat ze doen. En ik denk dat de fee lager ligt dan die 1000 eurowrote:Bookingsfee zal wel meevallen, en denk dat Vazard of Delete die tickets naar Nederland graag voor eigen rekening neemt als dat een voorwaarde is om op Loudness te draaien.wrote:Vazard is te duur denk ik, evenals Delete.wrote:Misschien mag Vazard wel openen ofzo? Zou het wel echt heel vet vinden, als ie teminste
En dan mooi The Machine die avond laten afsluiten met z'n nieuwe album werkwrote:Hoop op Tartaros(als opener), Radical Redemption, Chris One en Sasha F of The Machine. B-Front 1 na laatste idd met een machtige set ala Dreamfields!
Dat zou bruut zijn zeg, en vazard en/of delete zou ook heldig zijnwrote:En dan mooi The Machine die avond laten afsluiten met z'n nieuwe album werkwrote:Hoop op Tartaros(als opener), Radical Redemption, Chris One en Sasha F of The Machine. B-Front 1 na laatste idd met een machtige set ala Dreamfields!
Dat wel maar ik heb toch liever andere beukwerk laat op de avond, Theracords/Mim of zelfs Spoontech maar dat gebeud toch niet.wrote:Niet te laat op de avond?
Zet Bob maar als 1-na-laatste neer of zo, dan hoor je waarschijnlijk weer tracks als Sleepwalker/ Scary Noises/ Neophobia en zo