Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 107  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-force op Loudness zou zeker lekker zijn! :D

Wat heeft die man een gevoel en energie in zijn nummers!
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
E-force op Loudness zou zeker lekker zijn! :D

Wat heeft die man een gevoel en energie in zijn nummers!


Als opener zou het opzich wel kunnen jah, gevolgd door S & The I's

En ik blijf hopen op een Spoontech artiest
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
E-force op Loudness zou zeker lekker zijn! :D

Wat heeft die man een gevoel en energie in zijn nummers!


Als opener zou het opzich wel kunnen jah, gevolgd door S & The I's

En ik blijf hopen op een Spoontech artiest

Als 2e act zou het ook prima kunnen.
1e of 2e act.

Spoontech zie ik niet gebeuren, al zou het wel vet zijn!
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Misschien mag Vazard wel openen ofzo? Zou het wel echt heel vet vinden, als ie teminste Zimmersion draait dan :D

Dan zou het iets van dit moeten worden:

Vazard
Solutio & The I's (ivm bekendheid als 2e)
E-Force/Adaro
Alphaverb/AVIO
Zany of Donkey's live & MiM live
Chris One
The Machine
Catatonic Overload

Kblijf hopen :D
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Misschien mag Vazard wel openen ofzo? Zou het wel echt heel vet vinden, als ie teminste Zimmersion draait dan :D

Dan zou het iets van dit moeten worden:

Vazard
Solutio & The I's (ivm bekendheid als 2e)
E-Force/Adaro
Alphaverb/AVIO
Zany of Donkey's live & MiM live
Chris One
The Machine
Catatonic Overload

Kblijf hopen :D

Zou heel erg vet zijn! :D
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AVIO? zou 't heeeeeel vet vinden, maar denk 't niet.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
AVIO? zou 't heeeeeel vet vinden, maar denk 't niet.

Hebben inmiddels al 2 keer bij Loudness gestaan dus reken er maar niet op.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The R3belz?? :) Zou ik ook heel tevreden mee zijn (mits het mixwerk goed is).
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
The R3belz?? :) Zou ik ook heel tevreden mee zijn (mits het mixwerk goed is).

Had ik ook al neergezet. Zatox en Tatanka zijn al geweest dus... Zolang ie geen Faster 'N Further draait mag ie komen.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
wootum schreef:
The R3belz?? :) Zou ik ook heel tevreden mee zijn (mits het mixwerk goed is).

Had ik ook al neergezet. Zatox en Tatanka zijn al geweest dus... Zolang ie geen Faster 'N Further draait mag ie komen.

Haha idd! Voor de rest wel echt een heldige set op Q-base en Decibel! Titan, Adaro en The Beholder mogen van mij wel komen :)
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
TiMOTHYb schreef:
AVIO? zou 't heeeeeel vet vinden, maar denk 't niet.

Hebben inmiddels al 2 keer bij Loudness gestaan dus reken er maar niet op.


1 keer toch?

Maar dat zegt niet zo heel veel, B-Front heeft er ook 2 x gestaan toch?
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lijkt me vet om dan met z´n allen aan het einde van Dov z´n set naar binnen te hollen. En dan iemand met een bordje; "DE VERLOSSING!" als de volgende act begint.


Ik zag dat er op Mysterland mensen rond liepen met een bordje met ''Ik pik dit niet'' erop xd .
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nando schreef:
TiMOTHYb schreef:
AVIO? zou 't heeeeeel vet vinden, maar denk 't niet.

Hebben inmiddels al 2 keer bij Loudness gestaan dus reken er maar niet op.


1 keer toch?

Maar dat zegt niet zo heel veel, B-Front heeft er ook 2 x gestaan toch?

Volgens mij staat b-front vast op loudness, als ik iets verkeerds seg hoor ik het wel.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B2S heeft zelf inderdaad al paar keer naar buiten gebracht dat het een soort resident is, maar ik twijfel eigenlijk of hij er nu weer bij is. Mag wel van mij, maar niet te laat op de avond dan. :D
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet te laat op de avond?
Zet Bob maar als 1-na-laatste neer of zo, dan hoor je waarschijnlijk weer tracks als Sleepwalker/ Scary Noises/ Neophobia en zo :drool:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:49 
 
Hardtraxx Newbie

Hoop op Tartaros(als opener), Radical Redemption, Chris One en Sasha F of The Machine. B-Front 1 na laatste idd met een machtige set ala Dreamfields!
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 09:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Misschien mag Vazard wel openen ofzo? Zou het wel echt heel vet vinden, als ie teminste

Vazard is te duur denk ik, evenals Delete. ;)
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nando schreef:
TiMOTHYb schreef:
AVIO? zou 't heeeeeel vet vinden, maar denk 't niet.

Hebben inmiddels al 2 keer bij Loudness gestaan dus reken er maar niet op.


1 keer toch?

Maar dat zegt niet zo heel veel, B-Front heeft er ook 2 x gestaan toch?

Met de Loudness area op Decibel meegerekend 2 keer. Zelfde geld dan voor Zatox, Crypsis en Digital Punk.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Pommer schreef:
Misschien mag Vazard wel openen ofzo? Zou het wel echt heel vet vinden, als ie teminste

Vazard is te duur denk ik, evenals Delete. ;)


Bookingsfee zal wel meevallen, en denk dat Vazard of Delete die tickets naar Nederland graag voor eigen rekening neemt als dat een voorwaarde is om op Loudness te draaien. :P
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stop maar want gebeurt toch niet
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Lyst schreef:
Pommer schreef:
Misschien mag Vazard wel openen ofzo? Zou het wel echt heel vet vinden, als ie teminste

Vazard is te duur denk ik, evenals Delete. ;)


Bookingsfee zal wel meevallen, en denk dat Vazard of Delete die tickets naar Nederland graag voor eigen rekening neemt als dat een voorwaarde is om op Loudness te draaien. :P

Dat is zo'n 1000 euro he, veel geld om een avondje te mogen draaien, waar anderen juist betaald krijgen voor wat ze doen. En ik denk dat de fee lager ligt dan die 1000 euro :P
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:14 
 

Pr0sp3ct schreef:
Hoop op Tartaros(als opener), Radical Redemption, Chris One en Sasha F of The Machine. B-Front 1 na laatste idd met een machtige set ala Dreamfields!


En dan mooi The Machine die avond laten afsluiten met z'n nieuwe album werk :corn:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Pr0sp3ct schreef:
Hoop op Tartaros(als opener), Radical Redemption, Chris One en Sasha F of The Machine. B-Front 1 na laatste idd met een machtige set ala Dreamfields!


En dan mooi The Machine die avond laten afsluiten met z'n nieuwe album werk :corn:

Dat zou bruut zijn zeg, en vazard en/of delete zou ook heldig zijn :woot:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Niet te laat op de avond?
Zet Bob maar als 1-na-laatste neer of zo, dan hoor je waarschijnlijk weer tracks als Sleepwalker/ Scary Noises/ Neophobia en zo :drool:

Dat wel maar ik heb toch liever andere beukwerk laat op de avond, Theracords/Mim of zelfs Spoontech maar dat gebeud toch niet.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:52 
 
Artiest

E-Force is wat mij betreft geen slechte zet... als die draait in de trant van Brutality :thumbsup: geweldige plaat en onbetwijfeld niet misplaatst onder de naam raw
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten