Wie heeft dat gedraaid?wrote:U vraagt, wij draaienwrote:Dat nummer stampuhh was trouwens wel een lekker momentje![]()
View on YouTube
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R3belzzzzz. 2e keer dat die er mee afsluit. Die vent denkt zeker dat mensen het een leuke plaat vinden.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ok, als iemand nog om mijn naam vraagt, je spreekt het uit: Oksaaithwrote:Ja tegen mijn 2x gezegtwrote: en ik sprak wel ff iedereen met een loudness shirt aanff laten wetenn dat ik em gemaakt had en dat et vet was dat ze em aanhadden
alleen halverwege de avond wist ik niet goed meer wie ik wel en niet had gehad
Ox_Ite wel, want die vent heb ik echt 30x om zn naam gevraagd! Maar Ox_tje moest ik ook wel een paar keer vragen!
Even voor de duidelijkheid mochten mensen het moeilijk vinden
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Sorry dubbelpost 
Hoorde het al van broodje Durum ja. Ongelooflijk, waar zitten zijn hersens dan?wrote:R3belzzzzz. 2e keer dat die er mee afsluit. Die vent denkt zeker dat mensen het een leuke plaat vinden.
-
D
In zijn hoofd.wrote:Hoorde het al van broodje Durum ja. Ongelooflijk, waar zitten zijn hersens dan?wrote:R3belzzzzz. 2e keer dat die er mee afsluit. Die vent denkt zeker dat mensen het een leuke plaat vinden.
Ik vond het echt een geniale plaat, had stampuhh nog nooit live gehoord en bedankt fox.
edit: welke versie van stampen is er gedraaid eignelijk?
Die gast draaide in dat halfuurtje dat ik niks te doen had (E-Force in de andere zaal) dingen als Cosmik en Let's Get Ill.wrote:R3belzzzzz. 2e keer dat die er mee afsluit. Die vent denkt zeker dat mensen het een leuke plaat vinden.
Toen maar naar E-Force gegaan maar dat was niet veel beter
The beholder & max enforcer remix volgwns mij. hij draaide hem ook op q-basewrote:Ik vond het echt een geniale plaat, had stampuhh nog nooit live gehoord en bedankt fox.
@pommertje, das is richtig. Stampuhh staat op repeat haha, ben ik nu een dagjesmens? 
Nou iddwrote:wat een schrale aftermovie zeg
dit is al beter dan de hele aftermovie, wat een schrale aftermovie zeg van een super feest...
http://www.twitvid.com/01MTD
http://www.twitvid.com/01MTD
Beetje jammer dat ze alleen beelden van zaal 1 in de Aftermovie hebben verwerkt 
Idd, vind de aftermovie verder wel ok, maar die 2e area had er idd bij gemoeten!wrote:Beetje jammer dat ze alleen beelden van zaal 1 in de Aftermovie hebben verwerkt
Dat was ook gelijk het enige leuke aan de aftermovie, lekker saai voor de rest. Raar dat ze de 2e zaal gewoon heelmaal niet laten zien, had ons wel ff zien willen goan op die aftermovie 
Ik ben nog steeds benieuwd hoe ik erbij stond. Ik dacht dat ik alles van de avond nog weet, maar ik heb een heel groot gat zitten tussen 2 en 4wrote:Dat was ook gelijk het enige leuke aan de aftermovie, lekker saai voor de rest. Raar dat ze de 2e zaal gewoon heelmaal niet laten zien, had ons wel ff zien willen goan op die aftermovie
Haha ik zag je tijdens Chris One nog, ik vroeg volgens mij of je het naar je zin had gehad: Toen zei je iets van: 'Weet ik niet meer, ik denk het wel' ofzowrote:Ik ben nog steeds benieuwd hoe ik erbij stond. Ik dacht dat ik alles van de avond nog weet, maar ik heb een heel groot gat zitten tussen 2 en 4wrote:Dat was ook gelijk het enige leuke aan de aftermovie, lekker saai voor de rest. Raar dat ze de 2e zaal gewoon heelmaal niet laten zien, had ons wel ff zien willen goan op die aftermovie
Je zou jezelf iig ff terug moeten zien met die verlengde peuk
Ik heb daar met volle bewondering naar gekeken 
wrote:Je zou jezelf iig ff terug moeten zien met die verlengde peukIk heb daar met volle bewondering naar gekeken

Ik wist geen eens dat daar een foto van gemaakt is
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
Haha dat zal allemaal best, wat er allemaal op het einde is gebeurd moeten we het maar niet over hebbenwrote:hahah ja ik heb je nog pyromaantje genoemd, weet je dat nog?wrote:Ik ben nog steeds benieuwd hoe ik erbij stond. Ik dacht dat ik alles van de avond nog weet, maar ik heb een heel groot gat zitten tussen 2 en 4wrote:Dat was ook gelijk het enige leuke aan de aftermovie, lekker saai voor de rest. Raar dat ze de 2e zaal gewoon heelmaal niet laten zien, had ons wel ff zien willen goan op die aftermovie
je was in ieder geval je oriëntatie een beetje kwijt volgensmij op het laatstzag je een beetje rond zwalken/dansen/huppelen hah
Heb toch echt beelden van zaal 2 gezien hoor.wrote:Beetje jammer dat ze alleen beelden van zaal 1 in de Aftermovie hebben verwerkt
die geweldige 3 of 4 seconden?wrote:Heb toch echt beelden van zaal 2 gezien hoor.wrote:Beetje jammer dat ze alleen beelden van zaal 1 in de Aftermovie hebben verwerkt
Ja maar dan moet je niet zeggen 'alleen' zaal 1.wrote:die geweldige 3 of 4 seconden?wrote:Heb toch echt beelden van zaal 2 gezien hoor.wrote:Beetje jammer dat ze alleen beelden van zaal 1 in de Aftermovie hebben verwerkt