Ik heb met jou gesproken volgens mijwrote:Ja. Ik ben de onderste!wrote:Volgens mij dennis en Ox_Ite
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Geen idee of ik hier iemand van HT een beetje voor gek zet, maar deze fail kwam ik tegen tussen m'n filmpjes
View on YouTube
Verder stond ie heel soepel te stampen de rest vd avond! dus no-offense verder
View on YouTube
Verder stond ie heel soepel te stampen de rest vd avond! dus no-offense verder
Ja klopt maar heel eventjes!wrote:Ik heb met jou gesproken volgens mijwrote:Ja. Ik ben de onderste!wrote:Volgens mij dennis en Ox_Ite
Sta ook nog ff op de aftermovie haha.. 
Filmpjes van moi!
Magic was trouwens wel supervet, je ziet echt iedereen los gaan
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
[youtube] View on YouTube[/youtube]
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
[youtube] View on YouTube[/youtube]
View on YouTube
View on YouTube
Bij magic ging idd de hele zaal zowat los ja
Blijft t goed doen live.
Nou, ik en Rawbin waren volgens mij de enige 2 die aan het filmen waren, zegt genoeg 
Hij zei nog dat wij net dagjesmensen leken, die op Magic aan het filmen waren.
Hij zei nog dat wij net dagjesmensen leken, die op Magic aan het filmen waren.
Dat was sowieso mijn zin van de avond, zodra ik met mn camera stond gelijk aan de dichtsbijzijnde persoon vragne of ik een dagjesmens ben 
Heerlijke filmpjes, stond toen naast jou toen je zat te filmen denk ik op dat podium.wrote:Dat was sowieso mijn zin van de avond, zodra ik met mn camera stond gelijk aan de dichtsbijzijnde persoon vragne of ik een dagjesmens ben
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
Hha Wesley, beetje jammer dat je er niet bij was toen ik met KOen was!
Haha klopt hij had het hele tijd over je aan het begin, wilde ook gaan zoeken enzo maar ik stond wel lekker. Wel grappig trouwens dat je 'm ook kent. Volgende keer beter.wrote:Hha Wesley, beetje jammer dat je er niet bij was toen ik met KOen was!
Haha ja komt goed, heb je in ieder geval eventjes gezien toch!wrote:Haha klopt hij had het hele tijd over je aan het begin, wilde ook gaan zoeken enzo maar ik stond wel lekker. Wel grappig trouwens dat je 'm ook kent. Volgende keer beter.wrote:Hha Wesley, beetje jammer dat je er niet bij was toen ik met KOen was!
Heb op Loudness nog vdk lopen zwetsen tegen iemand daar dat ik hem herkende van mijn opleiding in Breda
Blijkt het gewoon KSwoosh te zijn zie ik nu
-
G
ah dus dat was jijwrote:Heb op Loudness nog vdk lopen zwetsen tegen iemand daar dat ik hem herkende van mijn opleiding in Breda
haha geniaal
Ik spreek je wel even aan als ik je nog es zie op CMDwrote:ah dus dat was jijwrote:Heb op Loudness nog vdk lopen zwetsen tegen iemand daar dat ik hem herkende van mijn opleiding in Breda
haha geniaal
-
G
haha is goed manwrote:Ik spreek je wel even aan als ik je nog es zie op CMDwrote:ah dus dat was jijwrote:Heb op Loudness nog vdk lopen zwetsen tegen iemand daar dat ik hem herkende van mijn opleiding in Breda
haha geniaal
nu ik zo naar die foto kijk kom je me ook wel bekend voor, maar dat kan ook zij n omdat ik de foto gewoon al meerdere keren heb bekeken
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Vond 2.17 bij RR toch lekkerder dan Magic hoor, die klapte er flink op en met een paar HT'ers direct vol gas als opwarming 
ben jij die dude in dat bloesje die ook met vik stond te praten? Er was iemand die helemaal flipte toen ik me voorstelde en volgens mij was jij dat!wrote:blabla
snel de titel veranderen! 2012 moet nog komen
EDIT: al gebeurd
Ik zie het eerder als een preview, trailer of teaser voor de april editie. Dit feest lijkt een eeuwigheid terug. 
Maar vet dat jullie alsnog met een eigen after komen, zal straks es ff kijken
Oké, net gekeken en vind het niet echt een topafter. Beeldkwaliteit is jammerlijk genoeg dramatisch, zelfs in HD. Ik hoop dat jullie de volgende keer toch minder met de movie-effects spelen. Maar toch respect dat jullie alsnog met een eigen after komen, zeer top! Ow ja, en je mag niet roken in de Maassilo

Maar vet dat jullie alsnog met een eigen after komen, zal straks es ff kijken
Oké, net gekeken en vind het niet echt een topafter. Beeldkwaliteit is jammerlijk genoeg dramatisch, zelfs in HD. Ik hoop dat jullie de volgende keer toch minder met de movie-effects spelen. Maar toch respect dat jullie alsnog met een eigen after komen, zeer top! Ow ja, en je mag niet roken in de Maassilo
Hey mijn 2e verschijning in een aftermovie
Samen met nog wat andere hardtrekkers
Leuk dat jullie zelf met een aftermovie komen idd.
haha ja. nevermind ik stond toen zwaar te spacenwrote:ben jij die dude in dat bloesje die ook met vik stond te praten? Er was iemand die helemaal flipte toen ik me voorstelde en volgens mij was jij dat!wrote:blabla
toch, aangenaam
Ik kom mezelf tegen op 1:52wrote:View on YouTube