Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Loudness

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Ik heb jou echt amper gezien Ruben? 1 minuut ofzo :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Pommer wrote:Ik heb jou echt amper gezien Ruben? 1 minuut ofzo :P
zaal 2 :P kwam je ineens langslopen ja, verder ben ik van hot naar her gerend met o.a. kswoosh en consorten :P verder wel heel nieuwe mensen ontmoet zeg! even bedenken wie allemaal:

Kswoosh
Rawbin
Ox_ite
Mandy
Henk-Jan
DarkBeatz, verder kan ik me even niet bedenken.. maar volgens mij nog wel meer! :P
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Ruubiie wrote:
Pommer wrote:Ik heb jou echt amper gezien Ruben? 1 minuut ofzo :P
zaal 2 :P kwam je ineens langslopen ja, verder ben ik van hot naar her gerend met o.a. kswoosh en consorten :P verder wel heel nieuwe mensen ontmoet zeg! even bedenken wie allemaal:

Kswoosh
Rawbin
Ox_ite
Mandy
Henk-Jan
DarkBeatz, verder kan ik me even niet bedenken.. maar volgens mij nog wel meer! :P
Hoe DURF je me te vergeten, Ruben?
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
ow mijn god :cry: , maar ik vind eigenlijk dat een wc-meeting niet echt meetelt, en het was even heel vluchtig..
EN jij herkende MIJ NIET eens!!!
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Ruubiie wrote:ow mijn god :cry: , maar ik vind eigenlijk dat een wc-meeting niet echt meetelt, en het was even heel vluchtig..
EN jij herkende MIJ NIET eens!!!
Haha dat was echt het wazigste moment van heel de avond, hahaha! :P
G
Ruubiie wrote:zaal 2 :P kwam je ineens langslopen ja, verder ben ik van hot naar her gerend met o.a. kswoosh en consorten :P
geniaal was toen we eigenlijk met Nando en Iris naar zaal 1 liepen, en zij ineens patsboem verdwenen waren xd wij hun zoeken, maar nergens te bekennen xd
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Foxbuster wrote:
Fr4ns wrote:
Foxbuster wrote: Ik hoef geen "je hebt gelijk te horen" :D Ik heb alleen geen ''partyflockmentaliteit'' waar iedereen op elkaar loopt te zeiken! :) Desalniettemin ben ik tevreden met je nietaangevallenreactie :P
Je aangevallen voelen is ook niet nodig vind ik. Ik was gewoon niet uitgerust en dacht ff niet na xd.
Btw in je onderschrift staat iets met "Flakkee" woon je daar? Ik namelijk wel xd
Huh? Je woont in Stellendam? :D Ben je weleens met eens van onze contikibussen meegereden, die ik regel? ;) En onderschrift is onze youtubeaccount! :)

Hier staan er een paar op ;)
View on YouTube
Kimmiiee ^^
Hardtraxxer
178 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Mike-O wrote: Kimmiiee ^^
Klopt, één van onze diehards :woot:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Kim van der Pers? Dat is de zus van een maatje van me :P Die zei idd dat zij echt naar veel feestjes gaat!
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Pommer wrote:Hoe zijn jullie naar Utrecht gegaan dan? Er waren toch problemen in Rotterdam. Wij gingen via Den Haag naar Utrecht
Die van 8.05 reed gewoon
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Wij hadden de gok maar niet genomen en zijn via Amsterdam Centraal gegaan haha. Uiteindelijk kwam het er waarschijnlijk op neer dat we net zo goed met die van 5 over 8 hadden kunnen gaan.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
mr_vertigo wrote:
Pommer wrote:Hoe zijn jullie naar Utrecht gegaan dan? Er waren toch problemen in Rotterdam. Wij gingen via Den Haag naar Utrecht
Die van 8.05 reed gewoon
Oh fail xd
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Berenburg wrote:Wij hadden de gok maar niet genomen en zijn via Amsterdam Centraal gegaan haha. Uiteindelijk kwam het er waarschijnlijk op neer dat we net zo goed met die van 5 over 8 hadden kunnen gaan.
Alleen zaten we nu lekker in een warme trein :D + Het idee dat je op weg bent is toch altijd wel fijn
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Dat nummer stampuhh was trouwens wel een lekker momentje :P
T
1 posts member since 2011
last seen Jan 2012
Ik had een vraagje, ik hoorde op een gegeven moment een mix langs
komen van een lied van Syste of a down.. was in zaal 1.. geen idee welke dj,
iemand enig idee hoe die plaat heet en welke artiest?
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Rawbin wrote:Kim van der Pers? Dat is de zus van een maatje van me :P Die zei idd dat zij echt naar veel feestjes gaat!
Ik ben haast altijd een paar anderen en haar aanwezig :) It's the partypartylovas!

ps leuk dat Kim naamsbekendheid heeft haha, lol xd
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
tim_diem wrote:Ik had een vraagje, ik hoorde op een gegeven moment een mix langs
Waarom was jij aanwezig? :x
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Rik wrote:
tim_diem wrote:Ik had een vraagje, ik hoorde op een gegeven moment een mix langs
Waarom was jij aanwezig? :x
Meestal om te feesten?
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Berenburg wrote:Wij hadden de gok maar niet genomen en zijn via Amsterdam Centraal gegaan haha. Uiteindelijk kwam het er waarschijnlijk op neer dat we net zo goed met die van 5 over 8 hadden kunnen gaan.
Dus het was uiteindelijk nog later dat je thuis was :P wel super toevallig dat we samen op de bus stonden te wachten, die niet kwam opdagen :x hoe was je familie middag? :P
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Foxbuster wrote:
Rawbin wrote:Kim van der Pers? Dat is de zus van een maatje van me :P Die zei idd dat zij echt naar veel feestjes gaat!
Ik ben haast altijd een paar anderen en haar aanwezig :) It's the partypartylovas!

ps leuk dat Kim naamsbekendheid heeft haha, lol xd
Haha, mijn aller eerste feest heb ik met haar meegemaakt.. :P
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Patjee410 wrote:
Dus het was uiteindelijk nog later dat je thuis was :P wel super toevallig dat we samen op de bus stonden te wachten, die niet kwam opdagen :x hoe was je familie middag? :P
Haha ja was nog later thuis, uurtje of half 12 was ik thuis geloof ik. Wel een geluk dat jullie ook op die bus stonden te wachten, zodat we nog een taxi konden nemen. Anders hadden we misschien wel moeten wachten tot de bus van 7 uur als die wel reed dan..
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
View on YouTube
G
wat een schrale aftermovie zeg
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Kepro wrote:Dat nummer stampuhh was trouwens wel een lekker momentje :P
U vraagt, wij draaien xd

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Haha Mireille & Mandy op 1.19 :D Verder een vrij matige after.