Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjaKaPa schreef:
Wie was trouwens die jongen die tijdens B-Front naast mij stond? helemaal achterin de zaal, brilletje op beetje kaal en Loudness Shirt, hahaha die stond gewoon heel chill the kijken en te doen terwijl Rawbin en ik helemaal losgingen :P
Ik had een wit Chasin' shirt aan om het makkelijker te maken... :x


Hij was zeker chill, flink tijd van de avond los gegaan met em :p maar ik ben dus ook zn nickname vergeten, wel meer trouwens. Die getinte gozer, ook loudness shirt, gemillimeterd haar en echt heel de avond met een big smile zn face gelopen xd :P

En ik was nog wel volledig nuchter :p nja 2 biertjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
DjaKaPa schreef:
Wie was trouwens die jongen die tijdens B-Front naast mij stond? helemaal achterin de zaal, brilletje op beetje kaal en Loudness Shirt, hahaha die stond gewoon heel chill the kijken en te doen terwijl Rawbin en ik helemaal losgingen :P
Ik had een wit Chasin' shirt aan om het makkelijker te maken... :x


Hij was zeker chill, flink tijd van de avond los gegaan met em :p maar ik ben dus ook zn nickname vergeten, wel meer trouwens. Die getinte gozer, ook loudness shirt, gemillimeterd haar en echt heel de avond met een big smile zn face gelopen xd :P

En ik was nog wel volledig nuchter :p nja 2 biertjes


Ja die gozer ook me gepraat, was volgens mij 93_wesley_93 als ik me niet vergis :$ Deed me aan Wildstylez denken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 14:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat is 93Wesley93 idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mooi! nu de ander nog.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjaKaPa schreef:
mooi! nu de ander nog.. xd

denk dat dat el mare had kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
DjaKaPa schreef:
mooi! nu de ander nog.. xd

denk dat dat el mare had kunnen zijn?


Dat was toch eerst Sander M? :P Die heb ik volgens mij de vorige editie van Loudness nog gemeet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klopt volgens mij wel, ik en Robbin waren volgens mij tijdens Magic aan het filmen, hoezo dagjesmensen :lol:
Ik kon jou anders echt niet meer herinneren van de Loudness in april :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of Adam, maar weet niet of die met een loudness shirt aan liep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adam Molnar bedoel je neem ik aan? Nee die had geen Loudnessshirt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh oké, ook wel een held dat die kom je ook OVERAL tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oh oké, ook wel een held dat die kom je ook OVERAL tegen.


Kvind hem geen held, eerder een plaag... can't extinguish it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, in d trein richting Utrecht was ie idd erg annoying :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Oh oké, ook wel een held dat die kom je ook OVERAL tegen.


Kvind hem geen held, eerder een plaag... can't extinguish it!

Inderdaad wat een vreemde irritante gast :/ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind 't wel meevallen, wel een jolige blik altijd maar heb er eigenlijk nog niet meer dan hallo en doei mee gewisseld. Weiger trouwens ook om op feesten om te schakelen in Engels.

Wat zattie te doen in de trein dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde gvd pitten en hij bleef maar praten en me aan tikken, ik was te moe om eens flink met een arm te zwaaien, anders had ie die wel gevoeld -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja hij is altijd wel flink van de kaart heb ik 't idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:55 
 
Hardtraxxer

zonde van het geluid, voor de rest waren de gedraaide tracks bij zaal 2 wel heerlijk, kwamen helaas totaal niet tot hun recht. Tijdens D&R en Co2 leek het alsof er alleen maar kicks werden gedraait. De high en mid range tonen waren niet echt te horen. En bij RR en JoS was het geluid weer veel te schel.
Al met al wel een leuk feest gehad. Uiteraard nog een aantal HT'ers gesproken ( Rawbin, Nando en Kevin-Raw).

wel een geinige edit van JoS voorbij horen komen, ''Go Pump it up and Make it Loudness!''

volgende keer maar hopen op één stage als zaal 002 afgelopen zaterdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

weet niet of het er al stond maar dit staat op de b2s site

Citaat:
12 12 2011
Technische storing tijdens Loudness
Door een technische storing tijdens Loudness in het geluidsysteem van area 2, was het geluid daar niet meer goed af te stellen en daardoor onder de maat. Het motto bij b2s is niet voor niets geen goed feest, zonder goed geluid! Bij het volgende b2s evenement in de Maassilo zal er een compleet nieuw geluidssysteem ingezet worden waarbij het geluid weer conform b2s maatstaven is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin, slowpoke
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:24 
 

Kevin-Raw schreef:
weet niet of het er al stond maar dit staat op de b2s site

Citaat:
12 12 2011
Technische storing tijdens Loudness
Door een technische storing tijdens Loudness in het geluidsysteem van area 2, was het geluid daar niet meer goed af te stellen en daardoor onder de maat. Het motto bij b2s is niet voor niets geen goed feest, zonder goed geluid! Bij het volgende b2s evenement in de Maassilo zal er een compleet nieuw geluidssysteem ingezet worden waarbij het geluid weer conform b2s maatstaven is.

Klos schreef:
Kevin, slowpoke

ik had het nog niet gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik had het nog niet gezien :P

Jij volgt het hardstyle news ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
KSwoosh schreef:
ik had het nog niet gezien :P

Jij volgt het hardstyle news ook niet :P


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:35 
 
Hardtraxxer

Toch vind ik niet dat dit het goed maakt.
hadden ze dit mankement niet van tevoren kunnen testen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:45 
 

Mr Lellebel schreef:
KSwoosh schreef:
ik had het nog niet gezien :P

Jij volgt het hardstyle news ook niet :P

idd :yes:
dus kan ik het wel waarderen dat kevin dat post :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thanks Kasper! :D

Ik lig al 2 dagen flink te rotten in me nest! haha dus inderdaad een slowpoke! ;)
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten