Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wohh, meer paginas dan qlimax :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fr4ns schreef:
Toch vind ik niet dat dit het goed maakt.
hadden ze dit mankement niet van tevoren kunnen testen?

Geluidsinstallaties worden van te voren altijd getest! Daarnaast kan het mankement tijdens één van de sets optreden. Ze bieden hun oprecht hun excuses aan en beloven de volgende keer met een nieuwe installatie te starten. Dan kom jij vervolgens met ik vind dat dit het niet goed maakt. Natuurlijk is dit jouw mening, maar ze doen er in mijn ogen alles aan om het goed te maken en dan kom jij zo kortzichtig door de bocht xd No offence voor de rest ;)

Trouwens het geluid in zaal 1 was meer dan dik in orde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Foxbuster schreef:
Trouwens het geluid in zaal 1 was meer dan dik in orde :D

Het geluid in zaal 1 was tot en met Adaro om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Foxbuster schreef:
Trouwens het geluid in zaal 1 was meer dan dik in orde :D

Het geluid in zaal 1 was tot en met Adaro om te janken.

Dit is een vind jij, vind ik verhaal! Het volume werd na Adaro idd wel hard omhoog geschroeft gelukkig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond het geluid tijdens zijn laatste tracks veel te schel, achterin was het echt verschrikkelijk en inderdaad op sommige plaatsen veel te zacht. In zaal 2 stond het geluid overigens helemaal niet te zacht, maar was het nog erger afgesteld dus dat is zeker niet altijd een indicatie voor 'goed geluid'.

Daarnaast kan slecht geluid best als een feit gezien worden zodra de tracks gewoon niet tot hun recht komen, of dat je de vocals bijvoorbeeld helemaal niet duidelijk hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had trouwens ook nog 2 keer geluk, eerst toen we net aankwamen zagen we overal politie rijden bij de auto's.. Maar ik moest zo nodig pissen, dus ik snel ergens heen rennnen.. Ben ik klaar loop ik heel kalm aan terug naar de auto toe. Stopt de politiewagen recht voor mijn neus, vroeg die agent: Gulp weer dichtzitten jonge? Ik heel droog, Ja. Toen reden ze door :lol:

Daarna bij de ingang vroegen ze naar mijn ID-kaart, ik zo nee heb ik niet bij me maar ik ben 22.. Ok loop maar door zei de security toen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vond het geluid tijdens zijn laatste tracks veel te schel, achterin was het echt verschrikkelijk en inderdaad op sommige plaatsen veel te zacht. In zaal 2 stond het geluid overigens helemaal niet te zacht, maar was het nog erger afgesteld dus dat is zeker niet altijd een indicatie voor 'goed geluid'.

Daarnaast kan slecht geluid best als een feit gezien worden zodra de tracks gewoon niet tot hun recht komen, of dat je de vocals bijvoorbeeld helemaal niet duidelijk hoort.

Hier moet ik je wel gelijk in geven! Aangezien ik last van mijn oren had met de oordoppen zelfs in! Het volume bij XQ - Italy was vele malen harder en daar had ik nergens last van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dat had ik dus ook, heb ze na een half uur ook gewoon uitgedaan om dat naar mijn gevoel het geluid van alle kanten kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De akoestiek van de maassilo is gewoon supervaag. Op sommige plekken was het geluid waardeloos en ontbrak de bass. Maar vooraan had je loeihard en zuiver geluid. Niks op aan te merken. Had zelfs met mn oordoppen in de volgende dag en piepje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:45 
 

Foto's online, zie ik daar Nando op pagina 1?

http://www.b2s.nl/home/gallery/archives ... ss/2011-12
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Foto's online, zie ik daar Nando op pagina 1?

http://www.b2s.nl/home/gallery/archives ... ss/2011-12

Ja dat zie je, met Iris

Heb verder geen zin om 200 foto's langs te gaan, geef maar een gil als ik ergens op sta :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
De akoestiek van de maassilo is gewoon supervaag. Op sommige plekken was het geluid waardeloos en ontbrak de bass. Maar vooraan had je loeihard en zuiver geluid. Niks op aan te merken. Had zelfs met mn oordoppen in de volgende dag en piepje...

Idd! Linksvooraan staan wij altijd... Dus ik heb het dus over het geluid linksvoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo, Vikkie heeft daar beste doppen op :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kswoosh, Vik, Rawbin, 93Wesley93 en die andere 2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij dennis en Ox_Ite
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Volgens mij dennis en Ox_Ite

Ja. Ik ben de onderste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dat wist ik idd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dennis schreef:
El Mare schreef:
Volgens mij dennis en Ox_Ite

Ja. Ik ben de onderste!

Hmm oke, heb jou ook nog wel ergens zien lopen volgens mij, khad alleen geen zin om iedereen met zo'n shirtje aan te spreken haha :P Maarja dan weet ik dat ook weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
dennis schreef:
El Mare schreef:
Volgens mij dennis en Ox_Ite

Ja. Ik ben de onderste!

Hmm oke, heb jou ook nog wel ergens zien lopen volgens mij, khad alleen geen zin om iedereen met zo'n shirtje aan te spreken haha :P Maarja dan weet ik dat ook weer

Dan was je wel de halve avond bezig! Heb er veel rond zin lopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha jah daarom juist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjaKaPa schreef:
Rawbin schreef:
Die getinte gozer, ook loudness shirt, gemillimeterd haar en echt heel de avond met een big smile zn face gelopen xd :P

En ik was nog wel volledig nuchter :p nja 2 biertjes


Ja die gozer ook me gepraat, was volgens mij 93_wesley_93 als ik me niet vergis :$ Deed me aan Wildstylez denken :lol:

Klopt ja, dat moet ik geweest zijn. ;) Je bent niet de eerste die vind ik daar op lijk hoor. :P Had ik zo een big smile ja? xd Kan eigenlijk wel goed kloppen want tijdens Bob zijn set was ik ook echt ongelooflijk blij, ene nummer na de andere klapte er heerlijk op. :loving: Set van het jaar misschien wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Haha ik hoorde who wants this en moest ff de hardtraxx bende opzoeken om de climax te filmen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:35 
 
Hardtraxxer

Foxbuster schreef:
Fr4ns schreef:
Toch vind ik niet dat dit het goed maakt.
hadden ze dit mankement niet van tevoren kunnen testen?

Geluidsinstallaties worden van te voren altijd getest! Daarnaast kan het mankement tijdens één van de sets optreden. Ze bieden hun oprecht hun excuses aan en beloven de volgende keer met een nieuwe installatie te starten. Dan kom jij vervolgens met ik vind dat dit het niet goed maakt. Natuurlijk is dit jouw mening, maar ze doen er in mijn ogen alles aan om het goed te maken en dan kom jij zo kortzichtig door de bocht xd No offence voor de rest ;)

Trouwens het geluid in zaal 1 was meer dan dik in orde :D


Je hebt natuurlijk gewoon gelijk, afstellen van de installatie neemt veel tijd in beslag en dat betekent ook dat het getest word. hey blijft elektronica en dat kan soms gewoon de geest geven.Mijn opmerking was idd behoorlijk kort door de bocht, ik denk dat ik nog niet uitgeslapen ben xd. en wat b2s betreft , hulde dat deze organisatie wel regelmatig theracords acts boekt. Q-Dance organiseert eigenlijk niets terwijl b2s meer liefhebber-gerichte feesten neerzet. Uiteraard ook erg netjes om nog een mededeling te doen over het geluid via social media.

Zaal 1 was dik in orde! Hierbij neem ik mijn woorden terug :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fr4ns schreef:
Foxbuster schreef:
Fr4ns schreef:
Toch vind ik niet dat dit het goed maakt.
hadden ze dit mankement niet van tevoren kunnen testen?

Geluidsinstallaties worden van te voren altijd getest! Daarnaast kan het mankement tijdens één van de sets optreden. Ze bieden hun oprecht hun excuses aan en beloven de volgende keer met een nieuwe installatie te starten. Dan kom jij vervolgens met ik vind dat dit het niet goed maakt. Natuurlijk is dit jouw mening, maar ze doen er in mijn ogen alles aan om het goed te maken en dan kom jij zo kortzichtig door de bocht xd No offence voor de rest ;)

Trouwens het geluid in zaal 1 was meer dan dik in orde :D


Je hebt natuurlijk gewoon gelijk, afstellen van de installatie neemt veel tijd in beslag en dat betekent ook dat het getest word. hey blijft elektronica en dat kan soms gewoon de geest geven.Mijn opmerking was idd behoorlijk kort door de bocht, ik denk dat ik nog niet uitgeslapen ben xd. en wat b2s betreft , hulde dat deze organisatie wel regelmatig theracords acts boekt. Q-Dance organiseert eigenlijk niets terwijl b2s meer liefhebber-gerichte feesten neerzet. Uiteraard ook erg netjes om nog een mededeling te doen over het geluid via social media.

Zaal 1 was dik in orde! Hierbij neem ik mijn woorden terug :x

Ik hoef geen "je hebt gelijk te horen" :D Ik heb alleen geen ''partyflockmentaliteit'' waar iedereen op elkaar loopt te zeiken! :) Desalniettemin ben ik tevreden met je nietaangevallenreactie :P
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten