Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:

@ Davey: Wil ik die zien of? :P Ik ben niet zo fotogeniek dus ik kan me niet voorstellen dat ie echt leuk is xd

Je staat er heel wazig op. Maar op zich wel een leuke foto.

Doe maar PM dan haha. Ik was trouwens niet wazig hoor ;)

@ P-Stylez:
Ja ik had hem gezien, geweldig :lol: Jij had die gemaakt toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die tong van die vent ook hahah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil foto's zien! Ik was volgens mij best wel met veel mensen op de foto gegaan. Werd in ieder geval vaak gevraagd om op de foto te gaan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Pommer schreef:

@ Davey: Wil ik die zien of? :P Ik ben niet zo fotogeniek dus ik kan me niet voorstellen dat ie echt leuk is xd

Je staat er heel wazig op. Maar op zich wel een leuke foto.

Doe maar PM dan haha. Ik was trouwens niet wazig hoor ;)

@ P-Stylez:
Ja ik had hem gezien, geweldig :lol: Jij had die gemaakt toch?

Jup :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wilde je er zelf niet op dan? :P Iedereen wilde dat wel daar volgens mij hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou je met hem op de foto willen?
Sommigen doen net alsof die jongen een attractie is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha b2s en q-dance moeten hem als entertainer inschakelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Waarom zou je met hem op de foto willen?
Sommigen doen net alsof die jongen een attractie is >.<


Kansloos indd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Is dat niet zo dan? Damn dan heeft die kerel mij kapot hard geluld op Bass Academy :P Ging m helemaal ondervragen omdat ik het niet geloofde, maar hij is serieus als 2 druppels water Ran-D haha.


Hahaha mij ook op Bass Academy 2. Ik ook iedereen duidelijk maken dat het Ran-D's broer was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 10:31 
 
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Waarom zou je met hem op de foto willen?
Sommigen doen net alsof die jongen een attractie is >.<


Kansloos indd.


Wanneer gaan wij eens op de foto dakpan :$?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Marvin010 schreef:
Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Waarom zou je met hem op de foto willen?
Sommigen doen net alsof die jongen een attractie is >.<


Kansloos indd.


Wanneer gaan wij eens op de foto dakpan :$?


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ja wij moeten ook nog s op de foto Aleks. Na al die feestjes samen wordt dat toch s tijd. Inlijsten en aan de partymuur. Moet je wel die gekke bek trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marvin010 schreef:
Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Waarom zou je met hem op de foto willen?
Sommigen doen net alsof die jongen een attractie is >.<


Kansloos indd.


Wanneer gaan wij eens op de foto dakpan :$?


Randstadrail morgen om kwart voor 8?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Ja wij moeten ook nog s op de foto Aleks. Na al die feestjes samen wordt dat toch s tijd. Inlijsten en aan de partymuur. Moet je wel die gekke bek trekken.

Sowieso in ekte Dakpang stylo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 11:35 
 
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
Kansloos indd.

Marvin010 schreef:
Wanneer gaan wij eens op de foto dakpan :$?

Dakpan schreef:
Randstadrail morgen om kwart voor 8?


Is goed! Zal kijken of ik er dan ben ivm met nieuwe qbuzz dienstregelingen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 12:33 
 
Hardtraxxer

Ik moet wel zeggen dat ik het fouilleren bij binnenkomst belabberd vond.
Beveiliger 1: loop maar noor naar de volgende beveiliger.
Beveiliger 2: ben je al gefouilleerd?
Henk-Jan die achter mij liep: ja ik wel.
Beveiliger 2: oke, loop dan maar door.
En ik dus nog niet, maar als ik waarschijnlijk ja had gezegd had ik ook zo door kunnen lopen...
Verder werd er niet gekeken wat ik in mijn handen had, waar ik al het spul uit mijn zakken had...
Vind ik toch een vrij kwalijke zaak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
idd :P en dan ook nog zo lekker op het einde haha xd


Ja maar op 1 of andere rare manier leef ik altijd pas op bij de laatste set xD
Op Defqon stampte ik met jeff vrolijk door op het fietspad. Free Festival stampte ik vrolijk door op naar de kluisjes en de bus. Bass Academy Lesson 3 stond ik nog vrolijk door te huppelen. En zaterdag ook weer. Echt heel apart.. Alleen qbase was ik helemaal verlept, maar eenmaal in de bus zat ik ook nog lekker heen en weer te wiebelen :p

KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hoe heb je daar last van als mensen hun shirt uit trekken? Lekker belangrijk. :P

ik vind dat altijd wel lekker, beetje extra zout binnen krijgen enzo


Jaaa, nando was ook zooooo zout. Echt dirty..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Ik moet wel zeggen dat ik het fouilleren bij binnenkomst belabberd vond.
Beveiliger 1: loop maar noor naar de volgende beveiliger.
Beveiliger 2: ben je al gefouilleerd?
Henk-Jan die achter mij liep: ja ik wel.
Beveiliger 2: oke, loop dan maar door.
En ik dus nog niet, maar als ik waarschijnlijk ja had gezegd had ik ook zo door kunnen lopen...
Verder werd er niet gekeken wat ik in mijn handen had, waar ik al het spul uit mijn zakken had...
Vind ik toch een vrij kwalijke zaak ;)

Ja vond ik ook waardeloos, zeker als je bedenkt dat paar weken er voor dikke steek partij is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel detectie poortjes he. maar bij mij is ook niets gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:04 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Wel detectie poortjes he. maar bij mij is ook niets gecontroleerd.

Detectiepoortjes waar je al je spul mee doorheen neemt en vervolgens niet wordt gekeken wat je in je handen hebt? Ik heb namelijk toen ik door het poortje heen ging alles in mijn handen moeten houden omdat er geen tafeltje of iets was om het op te leggen ;)
Juist.... :huh: heb je dan erg veel aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:13 
 

p-stylez schreef:
Wel detectie poortjes he. maar bij mij is ook niets gecontroleerd.

Die stonden niet eens aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Mocambo schreef:
Ik moet wel zeggen dat ik het fouilleren bij binnenkomst belabberd vond.
Beveiliger 1: loop maar noor naar de volgende beveiliger.
Beveiliger 2: ben je al gefouilleerd?
Henk-Jan die achter mij liep: ja ik wel.
Beveiliger 2: oke, loop dan maar door.
En ik dus nog niet, maar als ik waarschijnlijk ja had gezegd had ik ook zo door kunnen lopen...
Verder werd er niet gekeken wat ik in mijn handen had, waar ik al het spul uit mijn zakken had...
Vind ik toch een vrij kwalijke zaak ;)

Ja vond ik ook waardeloos, zeker als je bedenkt dat paar weken er voor dikke steek partij is geweest.

Dat had dan ook helemaal niks met de Maassilo te maken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Rik schreef:
Mocambo schreef:
Ik moet wel zeggen dat ik het fouilleren bij binnenkomst belabberd vond.
Beveiliger 1: loop maar noor naar de volgende beveiliger.
Beveiliger 2: ben je al gefouilleerd?
Henk-Jan die achter mij liep: ja ik wel.
Beveiliger 2: oke, loop dan maar door.
En ik dus nog niet, maar als ik waarschijnlijk ja had gezegd had ik ook zo door kunnen lopen...
Verder werd er niet gekeken wat ik in mijn handen had, waar ik al het spul uit mijn zakken had...
Vind ik toch een vrij kwalijke zaak ;)

Ja vond ik ook waardeloos, zeker als je bedenkt dat paar weken er voor dikke steek partij is geweest.

Dat had dan ook helemaal niks met de Maassilo te maken -.-

Want, omdat er ander publiek komt?

Denk dat er best veel mensen daar uit de buurt, vaak willekeurig naar een feestje in de Maassilo komen, heb er genoeg gezien die volgens mij geen enkel benul hadden van waar ze waren. En los daarvan, als er enkele weken daarvoor op de zelfde locatie een steekpartij was, moet je gewoon extra voorzichtig zijn.

Vind sowieso de controle (op wapens) op alle feesten te slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie was trouwens die jongen die tijdens B-Front naast mij stond? helemaal achterin de zaal, brilletje op beetje kaal en Loudness Shirt, hahaha die stond gewoon heel chill the kijken en te doen terwijl Rawbin en ik helemaal losgingen :P
Ik had een wit Chasin' shirt aan om het makkelijker te maken... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 14:10 
 
Hardtraxxer

Nou zullen velen met de geringe controle geen problemen hebben gehad :whistle:
Toch vind ik het best wel een slechte zaak.
Kijk als ze niet goed fouilleren, oké, maar dan doen ze het wel...
Nu had het vrij weinig zin omdat de helft toch zo door kon lopen.
En als er een paar weken ervoor een steekpartij is geweest vind ik dat men daar wel degelijk wat beter mee om mag gaan!
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten