Nando schreef:
Geen E-Force aub. Draait wel eens wat lekkere tracks, maar ik hoef geen Breath en Remote Control op Loudness.
Ach, als opening kan dat prima naar mijn mening. Een hele avond vullen met keniterhard kan toch niet.
Beter dat er een goede opbouw in het feest komt, beginnen met harde mainstream, om vervolgens steeds harder gaan. Op het begin is het geluid toch nog niet optimaal qua volume, dus die kicks rammen nog niet geweldig door dan.
Frontliner draaide de 1e Loudness ook vrij melodieus, maar dat vond ik ook 1 van de beste sets van de avond.
Als ze maar niet wéér een openingsact boeken zoals Kodex/ Machine, die veel harder draaien dan de rest. Dat soort gasten gewoon later op de avond laten draaien, dan komt dat helemaal goed.