Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Kwam ineens deze sheet voorbij tijdens college "Bedrijfscommunicatie en ICT" en vond het nogal hardstyle gerelateerd. Alsof het een soort van optelsom was met het onderste als uitkomst :D

Afbeelding

Hahaha! Briljante foto xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Pithune schreef:
hopelijk niet weer Zatox want de vorige keer dat hij er stond stelde hij de bass afschuwelijk hard af dat je niet eens meer normaal van 't geluid kon genieten :thumbdown:

Dat is dan misschien zijn opvatting van het woord 'LOUDness'. Z'n tracklist was in ieder geval niet bijpassend.

Mijn gokje:
Zany
Adaro
LIVE: Minus is More
Catatonic Overload
The R3bels
Titan
Chris One
Solutio & The I's

Zou goed kunnen, alleen Chris One heeft er al eens gestaan dus lijkt me niet dat die er komt te staan. Solutio & The I's zou vet zijn, op die plaats kunnen ook Degos & Re-Done of Radical Redemption staan. Minus is More live is een optie, kan ook Crypsis live worden. Misschien ook nog Donkeys of Zany & Beholder als live-act. Denk ook dat we de Psyko Punkz wel kunnen verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 15:13 
 
Artiest

Nando schreef:
Pithune schreef:
hopelijk niet weer Zatox want de vorige keer dat hij er stond stelde hij de bass afschuwelijk hard af dat je niet eens meer normaal van 't geluid kon genieten :thumbdown:

Dat is dan misschien zijn opvatting van het woord 'LOUDness'. Z'n tracklist was in ieder geval niet bijpassend.

die lokatie galmt als de tering, dus extra harde bass is echt niet nodig. had gelijk geen zin meer in t feest bij zijn set.

en PsykoPunkz is alles behalve raw, snap niet waarom mensen hun telkens moeten opnoemen.

welke ik heel graag zou zien, naast de Spoontech artiesten, is Catatonic Overload !
Donkey Rollers zou helemaal formidabel zijn, maar ik denk dat loudness te 'klein' is voor zo'n act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat Donkey Rollers maar gerust weg, doe mij maar een loeiharde set van Zany dan ^^
Heb hier veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Liever de Factory 010, dan de Maassilo met het schelle veel te harde kutgeluid! Afgelopen Loudness was op zich wel te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Denk ook dat we de Psyko Punkz wel kunnen verwachten.


Dan lach ik de ballen uit m'n string.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Tuurlijk, maar door organisaties/veel mensen worden ze toch als raw beschouwd.

En daarom vind ik dat hele raw hardstyle gedoe maar niks, er is geen duidelijke scheidingslijn of zo.. maar goed die discussie is al 5000 keer gevoerd, wil hem niet nog eens aanwakkeren dus hier niet op reageren aub :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
PierrePruuk schreef:
Denk ook dat we de Psyko Punkz wel kunnen verwachten.


Dan lach ik de ballen uit m'n string.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

B2S zet Psyko Punkz echt niet in een Loudness lineup, volgens mij hebben ze wel door dat ze met Tatanka echt een ondergrens hebben geraakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Nando schreef:
Pithune schreef:
hopelijk niet weer Zatox want de vorige keer dat hij er stond stelde hij de bass afschuwelijk hard af dat je niet eens meer normaal van 't geluid kon genieten :thumbdown:

Dat is dan misschien zijn opvatting van het woord 'LOUDness'. Z'n tracklist was in ieder geval niet bijpassend.

Mijn gokje:
Zany
Adaro
LIVE: Minus is More
Catatonic Overload
The R3bels
Titan
Chris One
Solutio & The I's

Zou goed kunnen, alleen Chris One heeft er al eens gestaan dus lijkt me niet dat die er komt te staan. Solutio & The I's zou vet zijn, op die plaats kunnen ook Degos & Re-Done of Radical Redemption staan. Minus is More live is een optie, kan ook Crypsis live worden. Misschien ook nog Donkeys of Zany & Beholder als live-act. Denk ook dat we de Psyko Punkz wel kunnen verwachten.

Chris One stond ook in de Loudness tent op Decibel, dus denk dat de kans dat hij er staat inderdaad best klein is. Alleen de echt rauwe namen raken een beetje op zo, dus toch zie ik wel kans dat ie er staat. B-Front heeft er ook al 2 keer gestaan en Zatox / Crypsis / Avio / Digital Punk ook als je de Loudness tent op Decibel meerekent. Verder komt er denk ik sowieso wel een live-act, maar Donkey Rollers zie ik niet zo snel gebeuren en G4H stonden op Decibel, dus ik gok op MiM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Tatanka toch zo had gedraaid zoals hij bij Bass Academy deed: :drool: :drool: :drool:
Maar helaas was het pure bagger op een paar tracks na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoop trouwens wel op zo min mogelijk / het liefst niks van A², we krijgen de volgende maanden al een echte overkill van dit fijne label en hoop hier juist wat harders/anders aan te treffen. Vond dat Ran-D zich ook niet helemaal in het concept inleefde de afgelopen editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik hoop trouwens wel op zo min mogelijk / het liefst niks van A², we krijgen de volgende maanden al een echte overkill van dit fijne label en hoop hier juist wat harders/anders aan te treffen. Vond dat Ran-D zich ook niet helemaal in het concept inleefde de afgelopen editie.

Toch gok ik wel op Adaro, aangezien A2 gewoon bekend is en Adaro ook steeds bekender wordt. Ran-D lijkt altijd moeite te hebben met zich aan te passen aan het concept.. Op Bass Academy draaide die ook redelijk soft het eerste uur, laatste half uur wat harder (geloof dat ie 1,5 uur draaide toen). Begin die album showcases van ze echt zat te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook, dat begin ik sowieso wel vrij zat te worden. Bouw er gewoon een setje omheen man, dat album kunnen we thuis wel luisteren. Vind het een vrij slecht excuus om geen setje voor te bereiden. Daarnaast krijg ik ook de zenuwen van 6 man op het podium.

Adaro zou nog niet eens zo erg zijn, de man is wel een echte performer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro zou geweldig zijn naar mijn mening.
Die draait tenminste niet bijna alleen maar tracks van A2 (geweldig label hoor, maar de nummers worden zoals iedereen al zegt wel erg vaak gedraaid).

E-Force zou ook tof zijn, melodieus maar ook hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen E-Force aub. Draait wel eens wat lekkere tracks, maar ik hoef geen Breath en Remote Control op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat soort nummers werden vorige editie toch wel echt veel gedraaid, door A2 en Ran-D. Heb ik niks op tegen, maar die hoor je al vaak genoeg, en vind ik niet echt thuis horen op een Loudness. Ran-D vond ik sowieso heel erg tegenvallen. Stond als ik het me goed herinner als een-na-laatst, voor Thera, maar draaide daar echt niet naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Line-up maakt me eigenlijk niet zoveel uit, zolang de artiesten DIE er staan zich maar een beetje aan 't concept houden. Het hoeft van mij niet overdreven hard, zeker in 't begin mag 't best wat opbouwen, maar als je Going Hardstyle Ra-ta-ta ofzo draait ja dan ben ik er snel klaar mee. Ook put your middle fingers up gezeik hoef ik niet te horen. Namen die ik graag zou willen zien zijn natuurlijk Zany en B-Front, maar ook Titan & Chris One :) . Verder ga ik niet teveel gokken, ik zie 't wel zolang ze zich maar wat aan 't Loudness concept houden.. 1 naam wil ik in ieder geval niet en dat is de profeet, als hij er staat dan kom ik niet of ik kom pas als hij geweest is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Geen E-Force aub. Draait wel eens wat lekkere tracks, maar ik hoef geen Breath en Remote Control op Loudness.

Ach, als opening kan dat prima naar mijn mening. Een hele avond vullen met keniterhard kan toch niet.
Beter dat er een goede opbouw in het feest komt, beginnen met harde mainstream, om vervolgens steeds harder gaan. Op het begin is het geluid toch nog niet optimaal qua volume, dus die kicks rammen nog niet geweldig door dan.
Frontliner draaide de 1e Loudness ook vrij melodieus, maar dat vond ik ook 1 van de beste sets van de avond.
Als ze maar niet wéér een openingsact boeken zoals Kodex/ Machine, die veel harder draaien dan de rest. Dat soort gasten gewoon later op de avond laten draaien, dan komt dat helemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
1 naam wil ik in ieder geval niet en dat is de profeet, als hij er staat dan kom ik niet of ik kom pas als hij geweest is..

Haha geniale teksten. :lol: Nou uhmm ik heb in de wandelgangen horen vallen dat De Profeet zich op Loudness heeft kunnen praten, hij mag tevens ook afsluiten. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa die vent kan TE veel, Zany's set verstoren op Q-Base :cry: :cry: , waardeloze producties uitbrengen de laatste tijd en een veel te grote mond hebben. Dat hij (ookal is het alleen om mij te pesten) op Loudness kan staan dat kan hij vast ook wel, maar als dat gebeurd dan gaan er een paar woorden hier vallen die ik met niemand ga delen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als dat gebeurd kom ik gewoon niet uit principe, of als ik kom als hij al geweest is. Wat heb ik een hekel aan die vent gekregen de laatste maanden. Fucking geldwolf.

Oke dat is er ook weer uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe is chill :P. De kans dat dat gebeurt is zo vet klein... Maar stel je voor :cry:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lijkt me vet om dan met z´n allen aan het einde van Dov z´n set naar binnen te hollen. En dan iemand met een bordje; "DE VERLOSSING!" als de volgende act begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:05 
 

TiMOTHYb schreef:
Lijkt me vet om dan met z´n allen aan het einde van Dov z´n set naar binnen te hollen. En dan iemand met een bordje; "DE VERLOSSING!" als de volgende act begint.

-.-
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten