Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Was lachen met een hakkende Rik á la New Kids en Davey en Jurre

. Sowieso erg gezellige luitjes!

Whaha dat was echt prachtig idd, Jurre & en ik stonden alleen maar hem aan te gapen. Geweldige vertoning ook met die glimlach van hem zelf er bij
Hahaha jah mooi was dat, Rik blijkt stiekem gewoon een ervaren gabber te zijn

Whahahaha, was het zelf al weer vergeten, wat was dat fucking mooi.
@Davey, jullie glimlach dan, die was prachtig: lachende verbazing
@Pommer, zat nog in New Kids stijl van vrijdag denk ik. (kut film

)
Henk-Jan schreef:
en onderweg Rik nog even opgepikt die naar eigen zeggen een bijzonder leuk feestje van z'n schoonfamilie had. De arme jongen had de hele dag gewerkt en geen seconde rust gehad. Hij was net z'n kaartje aan het printen

.

dikke warm up party jong

. Haha slechtste voorbereiding ooit op 'n feest

Henk-Jan schreef:
Sowieso is Rik al een Degos & Re-Done groupie dus voor hem kon het al helemaal niet meer stuk geloof ik

.

maar klopt, als we daarna naar huis gingen had ik het ook prima gevonden

Prachtig verslag HJ
