Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
We zijn ook altijd 1 (L) Kunnen we elkaar ondersteunen in deze moeilijke tijden xd

Doen we, elkaar bijvoeren :P

Zet mij ook maar op de presentielijst ^^

Lowrenz schreef:
KSwoosh schreef:
ooooooh DIAmanic :P ik vond al dat je je eigen username zo raar uitsprak xd [ik dacht dat je Dymonic was :P ]
ach ja, je bleef even gezellig xd


Jha dat is altijd het kutte vind ik, vraag je achter hun nickname op hardtraxx komt daar zo'n onverstaanbare taal uit. ik heb het al opgegeven om 3x te vragen voor te herhalen en heb ik zoiets van jha wat maakt t ook uit :P

Ik stel voor dat iedereen voortaan gewoon een A4-tje meeneemt met z'n naam erop. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Was lachen met een hakkende Rik á la New Kids en Davey en Jurre :P. Sowieso erg gezellige luitjes! :D

Whaha dat was echt prachtig idd, Jurre & en ik stonden alleen maar hem aan te gapen. Geweldige vertoning ook met die glimlach van hem zelf er bij :lol:


Hahaha jah mooi was dat, Rik blijkt stiekem gewoon een ervaren gabber te zijn :lol:

Whahahaha, was het zelf al weer vergeten, wat was dat fucking mooi. :lol:
@Davey, jullie glimlach dan, die was prachtig: lachende verbazing
@Pommer, zat nog in New Kids stijl van vrijdag denk ik. (kut film xd)

Henk-Jan schreef:
en onderweg Rik nog even opgepikt die naar eigen zeggen een bijzonder leuk feestje van z'n schoonfamilie had. De arme jongen had de hele dag gewerkt en geen seconde rust gehad. Hij was net z'n kaartje aan het printen :P.

:lol: dikke warm up party jong :D. Haha slechtste voorbereiding ooit op 'n feest :P

Henk-Jan schreef:
Sowieso is Rik al een Degos & Re-Done groupie dus voor hem kon het al helemaal niet meer stuk geloof ik :P.

xd maar klopt, als we daarna naar huis gingen had ik het ook prima gevonden :P


Prachtig verslag HJ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klein verslagje van mij!
Op het station in Tilburg mooi bij gevoegd van de groep van Vik en Pecola-tje.
Goed en wel binnen. Muntjes gehaald. Viel me gelijk op dat er Jupiler geschonken werd (L)!
We begonnen met RR! Tja het welbekende slecht geluid daar zeg. De tracks kwamen echt totaal niet tot hun recht! Na deze set nog even blijven hangen voor Jack of Sound. Opende wel lekker! Maar door de slecht geluid naar zaal 001 gegaan. Laatste stukje van Activator. Was niet zo boeiend. Tijd voor B-front. Wat een set. Samen met wat Hardtraxxers los staan gaan. Was gezellig! Daarna was het tijd voor The The R3belz. Tja die liet ik een beetje voor bij gaan. Waarna het weer tijd was voor Zany ook een hele dikke set!! Chris One! wat een dikke afsluiter! Hij had er zin in zeg. Draaide door tot het geluid knop werd afgezet! Wat een drama bij de kluisjes zeg! Hadden ze geen € 5,00 briefjes meer! Ik vraag me toch af hoe dat kan!

Plusjes
+ Heel veel hardtraxxer
+ 1.5 muntje voor water en daarbij ook nog een dopje!
+ Geluid zaal 001
+++ Jupiler

Minpuntjes
- Geluid zaal 002
- Geen geld terug hebben van de borg van de kluisjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Wat een drama bij de kluisjes zeg! Hadden ze geen € 5,00 briefjes meer! Ik vraag me toch af hoe dat kan!

- Geen geld terug hebben van de borg van de kluisjes!


Had ik ook, maar toen kwam er meteen een gast aangerend met een dik pak briefjes van 5. Dus heb alsnog mn borg terug gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Och ja, ik heb nog wel een pluspuntje, de doppen verkochten ze gewoon bij de flesjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En mensen die hun shirt uit hadden, moesten hem weer aan doen :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
- Geen geld terug hebben van de borg van de kluisjes!


Dan konden ze ook naar hun sleuteltje fluiten neem ik aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wij hadden ook wat problemen met de kluisjes, de sleutel brak namelijk af xd En we waren niet eens de enige, lekkere kwaliteit dus.

@ Rik, je had het helemaal niet goed gevonden als je na D&R naar huis was gegaan want dan had je niet kunnen hakken tijdens CO2 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dennis schreef:
- Geen geld terug hebben van de borg van de kluisjes!


Dan konden ze ook naar hun sleuteltje fluiten neem ik aan..


Inderdaad, die zou ik ook niet geven dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dennis schreef:
- Geen geld terug hebben van de borg van de kluisjes!


Dan konden ze ook naar hun sleuteltje fluiten neem ik aan..

Ik voor aan Pecola-tje ook nog ingeleverd en buiten kwam ik er achter dat ik nog 1 briefje van 5 had! Dus zo was het ook mooi opgelost!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:33 
 

Daveytl schreef:
En mensen die hun shirt uit hadden, moesten hem weer aan doen :worship: :worship:

Lekker dan! Lik op stuk, mogen ze vaker doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:33 
 

Daveytl schreef:
En mensen die hun shirt uit hadden, moesten hem weer aan doen :worship: :worship:

omdat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Daveytl schreef:
En mensen die hun shirt uit hadden, moesten hem weer aan doen :worship: :worship:

omdat?

Omdat jij er niet was. Dan hadden ze ook niks om hun body aan te vertonen.
Om eventuele tattoos van Ajax/ Feyenoord o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
En mensen die hun shirt uit hadden, moesten hem weer aan doen :worship: :worship:

Nou dan hadden ze dat tegen veel mensen mogen zeggen, weet nog dat wij aan het los gaan waren en dan er ineens zo'n bezwete anabool voor ons kwam staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik kwam ook nog een keer met m'n smoel tegen zo'n vieze bezwete rug aan :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik kwam ook nog een keer met m'n smoel tegen zo'n vieze bezwete rug aan :sick:

Oh dan was jij dat, dacht dat het Davey was haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Pommer schreef:
Ik kwam ook nog een keer met m'n smoel tegen zo'n vieze bezwete rug aan :sick:

Oh dan was jij dat, dacht dat het Davey was haha.

Nou zeg. Pommer en ik lijken niet eens op elkaar.

Ik heb trouwens nog wel een prachtige foto van jou Pommer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Pommer schreef:
Ik kwam ook nog een keer met m'n smoel tegen zo'n vieze bezwete rug aan :sick:

Oh dan was jij dat, dacht dat het Davey was haha.

Toen stond ik niet bij jullie volgens mij, ik liep toen ergens de eerste zaal binnen aan de achterkant.

@ Davey: Wil ik die zien of? :P Ik ben niet zo fotogeniek dus ik kan me niet voorstellen dat ie echt leuk is xd

En we lijken idd niet veel op elkaar, ik ben wel een stuk sexier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe heb je daar last van als mensen hun shirt uit trekken? Lekker belangrijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:
Ja die kerel die zo op Ran-D lijkt zie ik echt heel vaak, zat ook bij hem in de bus naar Q-Base, en bij Bass Academy 2 ook bijv. maar is dat z'n broer nou of niet?

Ja, gaat echt naar vet veel feesten.

Ik stond bij hem bij de kluisjes en hoorde m zeggen dat ie inderdaad iedereen wijsmaakte dat ie Ran-Ds broer was :P. Tenminste, als ik het goed hoorde dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:51 
 

TiMOTHYb schreef:
Hoe heb je daar last van als mensen hun shirt uit trekken? Lekker belangrijk. :P

ik vind dat altijd wel lekker, beetje extra zout binnen krijgen enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vergeten mensen vaak hè, en maar water en raketjes naar binnen werken en dan op de dinsdag gaan zitten zeuren dat ze zo slap e.d. zijn. Neem dan ff een hap zout ook als je thuiskomt man, dat snap je na 3x toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:
Ja die kerel die zo op Ran-D lijkt zie ik echt heel vaak, zat ook bij hem in de bus naar Q-Base, en bij Bass Academy 2 ook bijv. maar is dat z'n broer nou of niet?

Ja, gaat echt naar vet veel feesten.

Ik stond bij hem bij de kluisjes en hoorde m zeggen dat ie inderdaad iedereen wijsmaakte dat ie Ran-Ds broer was :P. Tenminste, als ik het goed hoorde dan

Is dat niet zo dan? Damn dan heeft die kerel mij kapot hard geluld op Bass Academy :P Ging m helemaal ondervragen omdat ik het niet geloofde, maar hij is serieus als 2 druppels water Ran-D haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
p-stylez schreef:
Pommer schreef:
Ik kwam ook nog een keer met m'n smoel tegen zo'n vieze bezwete rug aan :sick:

Oh dan was jij dat, dacht dat het Davey was haha.

Toen stond ik niet bij jullie volgens mij, ik liep toen ergens de eerste zaal binnen aan de achterkant.

@ Davey: Wil ik die zien of? :P Ik ben niet zo fotogeniek dus ik kan me niet voorstellen dat ie echt leuk is xd

En we lijken idd niet veel op elkaar, ik ben wel een stuk sexier.

Had je deze foto trouwens al gezien? http://lockerz.com/s/164248803

haha jullie met tonight buikschuiver
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

@ Davey: Wil ik die zien of? :P Ik ben niet zo fotogeniek dus ik kan me niet voorstellen dat ie echt leuk is xd

Je staat er heel wazig op. Maar op zich wel een leuke foto.
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten