Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:54 
 

wie had er ene Nikki meegenomen trouwens?
zij was echt geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:01 
 

mr_vertigo schreef:
p-stylez schreef:
was tijdens chris one hahahaha :P dr is dus nog iemand die er ook op lijkt.


Ja 100%, deze jongen lijkt er echt heel ziek op vond ik... Kep robkuh nog nooit gezien, maar denk dat je Chris Three mag worden :P


Dat denk ik dus mooi niet. Aangezien Thera er ras overtuigd van was dat ik wel Chris One was tijdens W!SH outdoor..

voor de rest mag je de mensen laten spreken die me ooit gezien hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
@davey , oja! hahh ja nu weet ik het weer :P
vond het iig super om bij mensen te staan die ook knetter hard los gaan :D !

Vond het ook tof om eindelijk weer eens een meisje te zien die wél los gaat, en niet irritant is :lol:
Na Janine en die superknappe vriendin ( :$ ) van Tartaros & Radical Redemption dus nog een meid die ik wel zie losgaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
en die superknappe vriendin ( :$ )


Was dat dat meidje waar je het over had? :P Was echt het eerste wat je tegen mij zei haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
mandy schreef:
@davey , oja! hahh ja nu weet ik het weer :P
vond het iig super om bij mensen te staan die ook knetter hard los gaan :D !

Vond het ook tof om eindelijk weer eens een meisje te zien die wél los gaat, en niet irritant is :lol:
Na Janine en die superknappe vriendin ( :$ ) van Tartaros & Radical Redemption dus nog een meid die ik wel zie losgaan :thumbsup:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
en die superknappe vriendin ( :$ )

Volgens mij weet ik meteen over wie je het hebt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
mandy schreef:
@davey , oja! hahh ja nu weet ik het weer :P
vond het iig super om bij mensen te staan die ook knetter hard los gaan :D !

Vond het ook tof om eindelijk weer eens een meisje te zien die wél los gaat, en niet irritant is :lol:
Na Janine en die superknappe vriendin ( :$ ) van Tartaros & Radical Redemption dus nog een meid die ik wel zie losgaan :thumbsup:

Noem je Joey nu een meid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
was tijdens chris one hahahaha :P dr is dus nog iemand die er ook op lijkt.

Wat was dat voor een mongool dan, als ie tijdens Chris One gaat vragen of jij Chris One bent :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
p-stylez schreef:
was tijdens chris one hahahaha :P dr is dus nog iemand die er ook op lijkt.

Wat was dat voor een mongool dan, als ie tijdens Chris One gaat vragen of jij Chris One bent :')

Ik vroeg dat niet tijdens Chris one, sommige wel overgens .. ik werd tijdens B-Front ook aangesproken dat ik B-Front was.. wat moeten mensen wel denken? XD die waren echt van de kaart dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Daveytl schreef:
en die superknappe vriendin ( :$ )


Was dat dat meidje waar je het over had? :P Was echt het eerste wat je tegen mij zei haha.


Die hele vriendinnengroep was lekker! En leuk om jou ook eens te meeten Wootum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat was dit een vet feest zeg! Jammer genoeg het laatste uur moeten missen omdat mn vrienden naar huis wilde. Dood zonde voor dat maarja, alsnog een vet feest! Hulde voor B-Front _O_. Hij flikte het gewoon weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Daveytl schreef:
en die superknappe vriendin ( :$ )


Was dat dat meidje waar je het over had? :P Was echt het eerste wat je tegen mij zei haha.

Denk het wel haha. Vriend van me en ik vroegen ons al af hoe vaak die benaderd zal worden door een jongen op een avondje stappen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Daveytl schreef:
en die superknappe vriendin ( :$ )


Was dat dat meidje waar je het over had? :P Was echt het eerste wat je tegen mij zei haha.


Die hele vriendinnengroep was lekker! En leuk om jou ook eens te meeten Wootum :P


Ja, zeker! Weet ik ook weer wie jij bent :) Maar dan weet ik wel wie je bedoelt Davey :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:29 
 
Hardtraxxer

Was een goed feestje weer (vond het iig beter dan de vorige keer :) )

Ben nog wel een paar mensen hier tegengenkomen (G1ll, Kswoosh, ene Bas_91) en voor de rest nog wel wat mensen geloof ik! Heb me overigens ontzettend goed vermaakt, alleen jammer dat we op het laatst een vriend kwijtraakten (ene meneer MovingMadness :+) Maar die stond dan ook wel aardig strak hehe.

Als ik mensen vergeet, even zeggen haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:54 
 

Diamanic schreef:
Was een goed feestje weer (vond het iig beter dan de vorige keer :) )

Ben nog wel een paar mensen hier tegengenkomen (G1ll, Kswoosh, ene Bas_91) en voor de rest nog wel wat mensen geloof ik! Heb me overigens ontzettend goed vermaakt, alleen jammer dat we op het laatst een vriend kwijtraakten (ene meneer MovingMadness :+) Maar die stond dan ook wel aardig strak hehe.

Als ik mensen vergeet, even zeggen haha ^^

ooooooh DIAmanic :P ik vond al dat je je eigen username zo raar uitsprak xd [ik dacht dat je Dymonic was :P ]
ach ja, je bleef even gezellig xd

MovingMadness was idd aan het rondstuiteren en klappertanden als een malle :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Onderweg nog een rondvliegende Chukkels tegengekomen, wat een vertoning; echt prachtig haha. Die man had z'n oriëntatie achter de bar laten liggen geloof ik

Godverdomme! Ben ik eens niet van de kaart, kunnen mensen mij nog niet accepteren als een normaal persoon! Ik ga denk ik maar nooit meer naar feesten... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Citaat:
Onderweg nog een rondvliegende Chukkels tegengekomen, wat een vertoning; echt prachtig haha. Die man had z'n oriëntatie achter de bar laten liggen geloof ik

Godverdomme! Ben ik eens niet van de kaart, kunnen mensen mij nog niet accepteren als een normaal persoon! Ik ga denk ik maar nooit meer naar feesten... :cry:



Doe ik met je mee :D Qountdown laatste party :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Citaat:
Onderweg nog een rondvliegende Chukkels tegengekomen, wat een vertoning; echt prachtig haha. Die man had z'n oriëntatie achter de bar laten liggen geloof ik

Godverdomme! Ben ik eens niet van de kaart, kunnen mensen mij nog niet accepteren als een normaal persoon! Ik ga denk ik maar nooit meer naar feesten... :cry:



Doe ik met je mee :D Qountdown laatste party :bomb:

Prima. Gaan we voortaan wel stilletjes ergens op een afgelegen plek waar nooit iemand komt onszelf volspuiten met heroïne en crystal meth. Kunnen mensen ons ook niet belachelijk maken. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Citaat:
Onderweg nog een rondvliegende Chukkels tegengekomen, wat een vertoning; echt prachtig haha. Die man had z'n oriëntatie achter de bar laten liggen geloof ik

Godverdomme! Ben ik eens niet van de kaart, kunnen mensen mij nog niet accepteren als een normaal persoon! Ik ga denk ik maar nooit meer naar feesten... :cry:



Doe ik met je mee :D Qountdown laatste party :bomb:

Voor mij wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor mij ook :( Hardbass gaat ook al niet door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Voor mij ook :( Hardbass gaat ook al niet door.

Hier waarschijnlijk hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Voor mij ook :( Hardbass gaat ook al niet door.

Hier waarschijnlijk hetzelfde.


We zijn ook altijd 1 (L) Kunnen we elkaar ondersteunen in deze moeilijke tijden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Voor mij ook :( Hardbass gaat ook al niet door.

Hier waarschijnlijk hetzelfde.


We zijn ook altijd 1 (L) Kunnen we elkaar ondersteunen in deze moeilijke tijden xd

Doen we, elkaar bijvoeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:corn: :corn: Doen we :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Doen we, elkaar bijvoeren :P

:lol:


KSwoosh schreef:
ooooooh DIAmanic :P ik vond al dat je je eigen username zo raar uitsprak xd [ik dacht dat je Dymonic was :P ]
ach ja, je bleef even gezellig xd


Jha dat is altijd het kutte vind ik, vraag je achter hun nickname op hardtraxx komt daar zo'n onverstaanbare taal uit. ik heb het al opgegeven om 3x te vragen voor te herhalen en heb ik zoiets van jha wat maakt t ook uit :P
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten