Diamanic schreef:
Was een goed feestje weer (vond het iig beter dan de vorige keer

)
Ben nog wel een paar mensen hier tegengenkomen (G1ll, Kswoosh, ene Bas_91) en voor de rest nog wel wat mensen geloof ik! Heb me overigens ontzettend goed vermaakt, alleen jammer dat we op het laatst een vriend kwijtraakten (ene meneer MovingMadness :+) Maar die stond dan ook wel aardig strak hehe.
Als ik mensen vergeet, even zeggen haha

ooooooh DIAmanic

ik vond al dat je je eigen username zo raar uitsprak

[ik dacht dat je Dymonic was

]
ach ja, je bleef even gezellig

MovingMadness was idd aan het rondstuiteren en klappertanden als een malle
