Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens over die look a likes. Er kwamen er ook naar mij toe die dachten dat ik eht broertje van B-Front was ofzo, en sommige zelfs dat ik b-front zelf was haha. overigens liep er ook iemand bij die op Chris One leek dus waar robkuh ook heel ergo p lijkt. Vaag verhaal. Zag ook iemand lopen die 2 druppels water Ran-D was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
p-stylez schreef:
Oh was jij dat haha. Ik Gangster en Nazale lagen in een deuk toen Kswoosh je voorstelde aan je, de manier hoe dat ging haha :lol:
Wist niet dat je iemand van hier was haha.

Gaat het nu over mij? :P
Hoe heet dat nummer trouwens, had hem ook de hele tijd in me hoofd toen ik terug liep.

Nee over Mandy en Kswoosh haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja die kerel die zo op Ran-D lijkt zie ik echt heel vaak, zat ook bij hem in de bus naar Q-Base, en bij Bass Academy 2 ook bijv. maar is dat z'n broer nou of niet?

Wel kut dat ik niet bij je stond toen Headshot werd gedraaid p-stylez, dat had ik er graag nog even ingewreven haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen stond je er ook al hoor, maar had niet door dat jij Pommer was op dat moment haha. Tijdens b-front had ik beetje last van me maag, moest echt wat eten. Werd ook aangesproken dat ik niet zo los ging als normaal haha. En nogmaals maakt mij niet uit, eigen fout door zoiets te denken (maar zeg eerlijk, het had gekund haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
p-stylez schreef:
Oh was jij dat haha. Ik Gangster en Nazale lagen in een deuk toen Kswoosh je voorstelde aan je, de manier hoe dat ging haha :lol:
Wist niet dat je iemand van hier was haha.

Gaat het nu over mij? :P
Hoe heet dat nummer trouwens, had hem ook de hele tijd in me hoofd toen ik terug liep.


Volgens mij was dat Tymon - Gucci (I:Gor Remix), but not sure
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Toen stond je er ook al hoor, maar had niet door dat jij Pommer was op dat moment haha. Tijdens b-front had ik beetje last van me maag, moest echt wat eten. Werd ook aangesproken dat ik niet zo los ging als normaal haha. En nogmaals maakt mij niet uit, eigen fout door zoiets te denken (maar zeg eerlijk, het had gekund haha)

Oh oke haha. Nee het was niet zo raar dat je het dacht, maar wel dat je er zo zeker van was xd Maarja we zullen er over ophouden haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ja die kerel die zo op Ran-D lijkt zie ik echt heel vaak, zat ook bij hem in de bus naar Q-Base, en bij Bass Academy 2 ook bijv. maar is dat z'n broer nou of niet?

Ja, gaat echt naar vet veel feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Overigens over die look a likes. Er kwamen er ook naar mij toe die dachten dat ik eht broertje van B-Front was ofzo, en sommige zelfs dat ik b-front zelf was haha. overigens liep er ook iemand bij die op Chris One leek dus waar robkuh ook heel ergo p lijkt. Vaag verhaal. Zag ook iemand lopen die 2 druppels water Ran-D was.

Ik heb iemand voorbij zien waggelen die erg op Chris One leek maar te lam was om antwoord te geven op de vraag of dat hij dat wel vaker hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had iig wel de maker van het hardbass anthem goed :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze gaat alsnog de 100 wel halen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Overigens over die look a likes. Er kwamen er ook naar mij toe die dachten dat ik eht broertje van B-Front was ofzo, en sommige zelfs dat ik b-front zelf was haha. overigens liep er ook iemand bij die op Chris One leek dus waar robkuh ook heel ergo p lijkt. Vaag verhaal. Zag ook iemand lopen die 2 druppels water Ran-D was.

Alphaverb ook nog gezien aan de bar, dé look o like is dat zeg. Maar die kerel zie ik wel vaker, twee druppels water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
p-stylez schreef:
Overigens over die look a likes. Er kwamen er ook naar mij toe die dachten dat ik eht broertje van B-Front was ofzo, en sommige zelfs dat ik b-front zelf was haha. overigens liep er ook iemand bij die op Chris One leek dus waar robkuh ook heel ergo p lijkt. Vaag verhaal. Zag ook iemand lopen die 2 druppels water Ran-D was.

Alphaverb ook nog gezien aan de bar, dé look o like. Maar die kerel zie ik wel vaker, twee druppels water.

Heb ik ook gezien idd, ik wilde hem zelfs nog aanspreken maar toen ik dichterbij kwam zag ik pas dat hij het niet was haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Henk-Jan schreef:
p-stylez schreef:
Oh was jij dat haha. Ik Gangster en Nazale lagen in een deuk toen Kswoosh je voorstelde aan je, de manier hoe dat ging haha :lol:
Wist niet dat je iemand van hier was haha.

Gaat het nu over mij? :P
Hoe heet dat nummer trouwens, had hem ook de hele tijd in me hoofd toen ik terug liep.


Volgens mij was dat Tymon - Gucci (I:Gor Remix), but not sure

Nee dat is hem niet, die draaide CO²
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
p-stylez schreef:
Overigens over die look a likes. Er kwamen er ook naar mij toe die dachten dat ik eht broertje van B-Front was ofzo, en sommige zelfs dat ik b-front zelf was haha. overigens liep er ook iemand bij die op Chris One leek dus waar robkuh ook heel ergo p lijkt. Vaag verhaal. Zag ook iemand lopen die 2 druppels water Ran-D was.

Alphaverb ook nog gezien aan de bar, dé look o like is dat zeg. Maar die kerel zie ik wel vaker, twee druppels water.


Ja haha ran-d heb ik ook gezien. Was ook op Bass Accademy... btje kleine vent toch, met n btje baardhaar?
Chris one look-a-like schrok ik echt van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Crypsis liep er ook nog rond, maar dat was geen look a like :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Nee dat is hem niet, die draaide CO²

Neurie hem ff, dat werkt altijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgens mij is het trouwens iemand van het forum, want hij had ook zo'n loudness shirt aan van deze editie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Nee dat is hem niet, die draaide CO²


Kut, dan ben ik in de war :P ik wist dat ik em had gehoord, maar dat is idd tijdens Co2 geweest. Dan zou ik het niet weten. Wie weet post C1 de TL nog wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Nee dat is hem niet, die draaide CO²

Dat is Endymion & Evil Activities - Vengeance ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering, lijkt wel een chat topic nu, zoveel dat er wordt gepost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Henk-Jan schreef:
Nee dat is hem niet, die draaide CO²

Dat is Endymion & Evil Activities - Vengeance ;)

Thx, episch vet nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik stond alleen in de buurt, zag het alleen gebeuren haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:51 
 

p-stylez schreef:
Overigens over die look a likes. Er kwamen er ook naar mij toe die dachten dat ik eht broertje van B-Front was ofzo, en sommige zelfs dat ik b-front zelf was haha. overigens liep er ook iemand bij die op Chris One leek dus waar robkuh ook heel ergo p lijkt. Vaag verhaal. Zag ook iemand lopen die 2 druppels water Ran-D was.

Ik was er toch echt niet P-steeltje!

Maar goed, Zal Chris One zelf wel geweest zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was tijdens chris one hahahaha :P dr is dus nog iemand die er ook op lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
was tijdens chris one hahahaha :P dr is dus nog iemand die er ook op lijkt.


Ja 100%, deze jongen lijkt er echt heel ziek op vond ik... Kep robkuh nog nooit gezien, maar denk dat je Chris Three mag worden :P
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten