Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
thehardstyleholland schreef:
Was weer een heerlijk feesje heb prima vermaakt!!!!! :bomb: weer lekker los gegaan met pepepe! :yay:

Haha ik denk dat je een foutje maakt :P
Ik stond die nacht namelijk op Reset, niet Loudness.

Hij bedoelt waarschijnlijk pecola-tje, die fout maakte ik namelijk ook in eerste instantie.

Maar ik was wél de eerste die Rawbin herkende :cool: :cool: (laatste zin staat natuurlijk los van de quote).

Klos schreef:
Davey, ik vond het wel mooi om jou en Rik ineens kats bezweet te zien in zaal 2 bij JoS.
We waren daar weggegaan vanwege het slechte geluid en het was nog tamelijk rustig, we komen terug en hop jullie zijn helemaal kapot WTH haha.

Waarschijnlijk een gevalletje 'Scary Noises'. Raak je bezweet van :P

Dit keer heb ik jou trouwens geen 1 keer aan je haren zien zitten, terwijl je bij Qbase non-stop bezig was met je haren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:54 

Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
wootum schreef:
Bla bla bla.

Kon jou op het einde niet meer vinden, wilde je nog ff gedag zeggen toen wij naar huis gingen.
Maar was wel weer een leuk avondje toch :D ?
Deze keer hebben we niet zo veel geluld trouwens haha.:

Haha, ja zoals ik al zei kwam ik een aantal van mn klas tegen, daar nog een tijdje bij gestaan, maar die groep was ik helemaal aan het eind ook al weer kwijt :P En zat ik inderdaad vanmiddag ook aan te denken, achja halen we wel een keer in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:54 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Klos schreef:
Davey, ik vond het wel mooi om jou en Rik ineens kats bezweet te zien in zaal 2 bij JoS.
We waren daar weggegaan vanwege het slechte geluid en het was nog tamelijk rustig, we komen terug en hop jullie zijn helemaal kapot WTH haha.

Waarschijnlijk een gevalletje 'Scary Noises'. Raak je bezweet van :P

Dit keer heb ik jou trouwens geen 1 keer aan je haren zien zitten, terwijl je bij Qbase non-stop bezig was met je haren :lol:

Ja, dat gevalletje was het ook :P Haha, Q-Base was ook gevalletje vdk ;) en zaterdag niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
ook super leuke mensen weer gezien en ontmoet, vooral pommer en daveytl ( :love: )waren toch ook mijn helden haha!

We hadden wel een prachtig genant moment bij het voorstellen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:57 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
pepepe schreef:
Was weer een heerlijk feesje heb prima vermaakt!!!!! :bomb: weer lekker los gegaan met pepepe! :yay:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hahahhahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:58 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
pepepe schreef:

Hij bedoelt waarschijnlijk pecola-tje, die fout maakte ik namelijk ook in eerste instantie.

Maar ik was wél de eerste die Rawbin herkende :cool: :cool: (laatste zin staat natuurlijk los van de quote).

de wie? :huh:
ik heb geen thehardstyleholland gesproken haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Haha ja idd held. Echt heel de avond ging het zo:
Hoi, ik ben Rawbin.
Wie?
Rawbin!
Ken ik volgens mij niet/Wie?/Zegt me niks?
Die ene met die konijnen avatar
OWWWWWWWW, Ja dan weet ik het wel

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:07 

Daveytl schreef:
mandy schreef:
ook super leuke mensen weer gezien en ontmoet, vooral pommer en daveytl ( :love: )waren toch ook mijn helden haha!

Oja jij kwam ook nog voorbij stuiteren toen ik even bij Daveytl stond volgends mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

Dan ga ik me ook maar is wagen aan een verslag na een lange, lange dag stage vol spierpijn. Gelukkig zit ik op kantoor :D. Nu het nieuwe Toneshifterz album luisteren en even een stukje typen. Is m'n eerste feestverslag voor zover ik weet dus ik ga er ook is even wat tijd in steken :cool:

Vantevoren keek ik eigenlijk al weken uit naar dit feest, het concept is super en de vorige editie in april was ook episch. Aan de hand van de line up ging ik er eigenlijk al vanuit dat het deze keer helemaal overtroffen ging worden. Toen de timetable afgelopen woensdag uitkwam vond ik het aan de ene kant wel jammer dat ik Zany in z'n geheel moest gaan overslaan. Daar tegenover stond dan wel 3 uur achter elkaar snoeien met Degos & Re-Done en Catatonic Overload achter elkaar. Dit moest echt helemaal goed gaan komen.

Na een episch gezellige vrijdagavond (hele bioscoop op de kop gezet bij New Kids Nitro JONGE. Toevallig ging Rik ook nog heen op hetzelfde tijdstip :cool: ). Daarna nog een paar biertjes gedronken en toen was het om een uur of half 1 schluss om de volgende dag weer om 7 uur te werken :( Had nog zo vrij gevraagd maar dat mocht helaas niet baten. Gelukkig mocht ik wel om 1 uur weg zodat ik toch nog even die paar uurtjes slaap kon pakken. Lekker gedoucht en toen in me nestje gekropen.

Met moeite om half 6 er weer uit en toen de vetpan is aangeslingerd :D. Heerlijk om een kilo patat weg te werken als je net wakker bent. 2 Frikandellen mayo erachteraan en nog ff achter de PC opwarmen. Tering nu kreeg ik er pas echt zin in. Om half 7 in de Suzuki Alto naar Mandy getoerd en daar nog even een biertje gedronken. Half acht hadden we afgesproken bij haar huis om met 2 auto's richting rotjeknor te vertrekken. Klokslag half acht stond Sainen er, man van de klok hoor :cool: Nog even wachten op Mau (Klos) en de gang om vervolgens te vertrekken! Met negen man sterk naar het westen: Ik, Mandy, vriendin van Mandy, Julius, vriendin van Julius, Mojo-jojo, Mocambo en Stefan (heeft geen HT volgens mij) en onderweg Rik nog even opgepikt die naar eigen zeggen een bijzonder leuk feestje van z'n schoonfamilie had. De arme jongen had de hele dag gewerkt en geen seconde rust gehad. Hij was net z'n kaartje aan het printen :P. Maarja genoeg geluld, op naar R'dam!

Heenreis verliep voorspoedig tot we Amersfoort net voorbij waren (geloof ik?). Toen kwamen we in de (quote ik Radical Redemption op Twitter even): 'Massive Traffic Jam'. Die traffic jam viel nog enigszins mee, we hebben geloof ik ongeveer een half uurtje in de file gestaan op de heenweg. En maar lachen omdat Radical ook te laat kwam, we vonden het allemaal wel een beetje een slechte zaak dat hij ook zo laat was vertrokken. Voor hem is het natuurlijk een grote boeking, kan je op z'n minst op tijd heengaan. Hij stond als eerst dus desnoods ga je 's middags heen en pak je 's avonds lekker een restaurantje. Ondertussen genoten we van Klos' remix van Done, beatbox stijl. En maar grappen en grollen over Radical Redemption.

Zoals de GVR al had voorspeld kwamen we uit op ongeveer 3 uur rijden, en zoals ik al had voorspeld stonden we om klokslag 11 uur bij de Maassilo. Gauw naar binnen, want het was behoorlijk koud buiten in mijn gekrompen Loudness-april shirtje. Bij binnenkomst werd ik even snel gefouilleerd, maar zag ook dat sommigen zo mochten doorlopen. Niet echt een goede zaak vind ik als je bedenkt dat een paar weken geleden hier een steekpartij heeft plaatsgevonden. Binnen kwamen we Julius en de rest weer tegen! Zij moesten wel hun ID kaart laten zien hoorde ik achteraf.

Bij binnenkomst even het standaard verhaaltje afgewerkt: pissen/munten halen/even de toko verkennen. Werd al gelijk duidelijk dat wat in april de chill-area was nu was omgebouwd tot tweede zaal. Eerst naar de grote zaal waar Adaro draaide. Kreeg het niet bewust mee want was vooral nog even bezig met de omgeving verkennen. Hoorde geloof ik wel Kings of The Underground als afsluiter? Zou best kunnen allemaal. Bijzonder weinig van meegekregen eigenlijk.

Toen even blijven staan bij Activator, even kijken wat hij ging doen en omdat hij ontzettend vette platen op z'n naam heeft staan kon hij er best nog wel is wat moois van maken. Het begin was wel vet met een aantal platen die ik zelf niet kende maar ze zijn hier geloof ik al wel genoemd. Vette shit wel, ook nog even een bekende (zit niet op HT) opgezocht en even gesproken! Was erg gezellig. Op een gegeven moment gooide hij Another Level erop en toen zette hij die lijn ook wel een beetje door. Dan wordt je er gauw flauw van en dus zijn we naar Jack Of Sound (zaal 2) gegaan. Radical Redemption hebben we dus in z'n geheel gemist. Iets wat ik best jammer vond, omdat ik wel nieuwsgierig ben naar die nieuwe nummers van z'n album op een groot systeem. Aan het commentaar van Nando te lezen was dat toch niet echt indrukwekkend en kan me er wel iets bij voorstellen. Vind eigenlijk al dat de bass in zijn kicks op het randje zijn, laat staan op dat systeem in zaaltje 2.

Was een mooi zaaltje, opzet was leuk en niet te druk. Laat ik maar bij het slechtste punt van de hele avond beginnen, hebben we dat weer gehad. Dat was met stipt op 1 het idioot slechte geluid in zaal 2. Stonden eerst linksachterin de hoek, en daar voelde je echt he-le-maal niks. Iets verder naar het midden gelopen waar het geluid wel iets beter was maar nog steeds slecht. Volgens mij hoopte ik net als de rest van de zaal dat dit later nog beter zou worden. Maar goed, genoeg over het geluid. Jack Of Sound zette een lekkere set neer! Had hem vorige week ook nog gehoord in Takens waar die ook best vet draaide! Alleen deze keer was het toch wel beter qua platenkeuze. Heb al gelezen dat ik Fusion Of Sound gemist heb, toch jammer want vind dat echt een geniale plaat. Voor de rest draaide die echt lekker, was fijn inkomen zo. Even wennen aan het geluid, maarja daar was toch niets meer aan te doen dus dan kan je je beter maar een beetje aanpassen. Dat heb ik dus ook maar gedaan :cool: . Tijdens deze set nog een aantal bekenden gespot, o.a. Dakpan, Davey, Danny en Pommer, en met hun nog een heleboel meer. Kan me herinneren dat een hele boel mensen zich aan me hebben voorgesteld maar sorry jongens, ik heb jullie vaak niet verstaan en maar als een debiel ja-geknikt. Sfeertje zat er lekker in en het was zeker gezellig. Geloof dat hier DOTN ook nog is langsgekomen en Davey weer als een malle tekeer ging. Moet toch altijd denken aan die discussie met die flesjes voor de subwoofer, sorry man :P. De outro van You're Next is toch altijd weer genieten. Kaylee's Nightmare blijft ook gewoon leuk. Ben niet zo bijzonder sterk in het platen terughalen dus dat laat ik ook maar een beetje achterwege. We zijn tot het einde bij Jack Of Sound gebleven, om toen iets over 1.00 te vertrekken naar de grote zaal.

Wat een switch qua geluidssysteem was dat, geluid was echt veel beter vergeleken met het geluid in zaal 1. B-Front was alweer een half uur bezig en hij ging flink tekeer. Toch jammer dat je dan weer aan andere factoren moet inleveren. In de grote zaal was de sfeer een stuk minder en het was veel drukker.
Maar jezus, wat zette Bob toch een sterke set neer :worship: ook hier moet ik zeggen dat ik me niet heel veel van de platen herinner. Grootste verrassing voor mij was Necropsy. Had eind november eigenlijk al gehoopt dat Titan hem zou draaien in Zak bij de FOS tour, maar dit deed hij toen niet. Totaal onverwachts gooide B-Front hem erop. Wat een ge-ni-ale plaat is dit. Die break, die sfeer, die kicks, alles wat ik in hardstyle zoek zit hierin. Toen ik erop werd aangemerkt dat een nieuwe Prefix & Density plaat werd gedraaid (had hem niet eerder gehoord moet ik toegeven) vond ik B-Front al helemaal een held. Wat ging dat ook lekker. Virus blijft ook gewoon super vet. Hoogtepunt van deze set was absoluut Scary Noises, wat een gekkenhuis linksvooraan haha. Prachtig gewoon, was episch druk maar daarna opeens alle ruimte. Iedereen helemaal uit de plaat. Kan me herinneren dat ik Dawasiknie nog rond zag springen als een idioot en zelfs bij Dakpan gingen de voetjes toch nog even van de vloer :cool: . Heerlijke set.

Het was inmiddels alweer half drie en omdat ik net als Rik in de planning had om vanaf half 3 tot half 6 in de kleine zaal te vertoeven werd het sprinten naar Degos & Re-Done. Achteraf zouden hun de set van de avond neerzetten :D! Wat een gigantisch vet begin zeg, tering. De plaat die ik op FB al had aangevraagd bij CO² kwam onverwachts hier langs: DROP THE BEATS OUT! Zo jammer dat het geluid zo slecht was :(. Was er inmiddels toch wel enigszins aan gewend en daarom toch lekker knallen! Wat een begin zeg! Bombs Away, Mash-Up, Octavius Augustus etc etc. Dit was echt genieten geblazen en samen met het groepje Klos, Rik en Mojo, mocambo stond er geloof ik ook nog bij, ben ik episch hard losgegaan. Sowieso is Rik al een Degos & Re-Done groupie dus voor hem kon het al helemaal niet meer stuk geloof ik :P. Verderop in de set was het ook gewoon echt geniaal. Yes We Know is ook zo super vet, net zoals Bite My Shit. Wat hebben deze jongens toch een vette rits platen op hun naam staan en ze gaan maar door. Ben benieuwd wanneer hun eerste mindere release komt, mocht die ooit nog komen. Na deze set was ik totaal gesloopt en ondanks dat ik de 3 uur vol wou maken schreeuwden m'n benen het uit van woede. Het verstand kon niet achterblijven en het werd tijd om even te gaan zitten. Was van plan om een kwartiertje te zitten maar dit werd al gauw een halfuurtje-drie kwartier. Was ook erg gezellig in die gangen, zoveel bekenden. Tijdens dit setje ook ontzettend gelachen met Mandy :P (Dark Symphony) haha. Of was dat tijdens JoS? >.<

Na die drie kwartier lullen en chillen was het dus tijd voor Catatonic Overload. Had een dik halfuur gemist dus gelijk even bij Rik peilen welke platen ik had gemist. Nightmare, Who Wants This en RTFI zijn me als enige bijgebleven, wel balen want wou RTFI toch wel graag live horen. Kwam binnen bij de Disturbia remix die het wel goed doet, alleen vind het origineel beter :cool: ben ik nu een meeloper? Nee grapje :P. Justice For All deed het ook goed! Lekker meeblèren die vocals. Hoogtepunt: Environment (Delete remix). Delete kicks zijn zo heerlijk live, echt geweldig. Op XXL Raw ook al maximaal genoten van Formula, deze kwamen wel wat minder over maar desondanks blijven het gewoon heerlijke platen. Fix Your Speakerz remix vind ik zelf wel wat minder, maar alsnog heerlijk. Goddamn deed het ook zoals altijd erg goed. Chemical vond ik een beetje het tempo eruit halen, want daarna kwam dikke terror :P. Was het industrial? Ik heb geen flauw idee, was in ieder geval geen mainstream. Nog even Rik getrolled door te zeggen dat Done ingemixt werd, hij was er speciaal voor blijven staan geloof ik. Was lachen met een hakkende Rik á la New Kids en Davey en Jurre :P. Sowieso erg gezellige luitjes! :D

Nouja, zaaltje 2 dicht dus op naar zaaltje 1 met een geweldige binnenkomer: Never Fall Asleep. Davey werd ouderwets helemaal gestoord en was wel lekker rammen ondanks het gebrek aan ruimte. Hoorden dat Chris One niet bijzonder goed had gedraaid, dus blij dat we zijn blijven staan bij CO². Ikzelf vond vanaf dat punt Chris One wel erg vet, Loud Tool is ook zo tyfusvet :D. Awesome Frequency hebben we dan even gemist, maarja hindert niet. Sfeer was wel een beetje tam had ik het idee. Dus maar een stukkie naar voren lopen naar Nando/Iris, David en Rawbin enzo! Onderweg nog een rondvliegende Chukkels tegengekomen, wat een vertoning; echt prachtig haha. Die man had z'n oriëntatie achter de bar laten liggen geloof ik :P geniaal. Toen het wat rustiger werd vond ik het prachtig! Heerlijk de ruimte om samen met Nando de laatste energie nog even bij de tweede climax van Killshot eruit te gooien :cool: . Ik vond de hardcore op het laatst ook geniaal, verstand op 0 en alle energie eruit maaien :P kreeg daarna wel flinke kramp in me poten (logisch), dus daarna werd het gewoon onmogelijk om nog een stap te verzetten. Uit wanhoop maar wat met me armen staan maaien, haha. Nouja, laatste hardcore plaatjes afgelopen, applausje en Loudness dec 2011 was alweer voorbij! Samen met Rik en Mandy naar de uitgang, kwamen nog een paar geniale zinnetjes uit Mandy's mondje, die ook een veel te foute bril op had :lol: . Hoe ze daar aan kwam is me nog steeds een raadsel. Hebben in ieder geval genoeg gelachen.
Klos, Mocambo en Mojo stonden nog te wachten bij de uitgang, en toen maar richting de auto gelopen! Op naar het pittoreske Slagharen.

Terugweg was episch grappig met de Radical Redemption imitaties :P
Enfin, ga geen plus en minpunten opnoemen omdat ik denk dat m'n verhaal zo wel lang genoeg is!
Geluid was erg jammer maar de gezelligheid heeft m'n avond gemaakt! Schitterend feestje gehad! :D Bedankt allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

Oh oke. Ik weet nog wel dat ik jou ff tegenkwam, en toen dacht ik in eerste instantie dat je pepepe was.
Maar toen herkende ik jou weer van Qbase, dus was het voor mij duidelijk dat je pecola-tje was.

Dan vraag ik me toch echt af met wie thehardstyleholland heeft staan stampen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:12 

Hardtraxx Veteran

H-J, ik heb nog een meesterlijk filmpje van jou dat je helemaal los gaat op hardcore :lol: en ook idd met dat met je armen alleen nog maar maaien :P zal em strakkies uploaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

Link in PB alstublieft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:17 

Donateur

Henk-Jan schreef:
Samen met Rik en Mandy naar de uitgang, kwamen nog een paar geniale zinnetjes uit Mandy's mondje, die ook een veel te foute bril op had :lol: . Hoe ze daar aan kwam is me nog steeds een raadsel. Hebben in ieder geval genoeg gelachen.

In het wit zeker? Die stond lekker gas te geven tijdens C1 zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Was lachen met een hakkende Rik á la New Kids en Davey en Jurre :P. Sowieso erg gezellige luitjes! :D

Whaha dat was echt prachtig idd, Jurre & en ik stonden alleen maar hem aan te gapen. Geweldige vertoning ook met die glimlach van hem zelf er bij :lol:

Henk-Jan schreef:
Nouja, zaaltje 2 dicht dus op naar zaaltje 1 met een geweldige binnenkomer: Never Fall Asleep. Davey werd ouderwets helemaal gestoord en was wel lekker rammen ondanks het gebrek aan ruimte. Geluid was erg jammer maar de gezelligheid heeft m'n avond gemaakt! Schitterend feestje gehad! :D Bedankt allemaal!

Oooh wat was dat heerlijk toen we Never Fall Asleep hoorden :loving: Gelijk springend de zaal in.
En jij (jullie) ook bedankt voor de gezelligheid. Heb het uiterst naar mijn zin gehad met de Hardtraxxers en mijn vrienden. Overal een beetje bij gestaan. De eerste onaardige Hardtraxxer moet ik volgens mij nog ontmoeten.

P-Stylez trollen tijdens Headshot was ook heerlijk :lol: 'Dit is toch het Hardbass-anthem, of niet Patrick?'

Mooi verslagje trouwens Henk-Jan. Blijft leuk om verslagen te lezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:20 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Was lachen met een hakkende Rik á la New Kids en Davey en Jurre :P. Sowieso erg gezellige luitjes! :D

Whaha dat was echt prachtig idd, Jurre & en ik stonden alleen maar hem aan te gapen. Geweldige vertoning ook met die glimlach van hem zelf er bij :lol:

Henk-Jan schreef:
Nouja, zaaltje 2 dicht dus op naar zaaltje 1 met een geweldige binnenkomer: Never Fall Asleep. Davey werd ouderwets helemaal gestoord en was wel lekker rammen ondanks het gebrek aan ruimte. Geluid was erg jammer maar de gezelligheid heeft m'n avond gemaakt! Schitterend feestje gehad! :D Bedankt allemaal!

Oooh wat was dat heerlijk toen we Never Fall Asleep hoorden :loving: Gelijk springend de zaal in.
En jij (jullie) ook bedankt voor de gezelligheid. Heb het uiterst naar mijn zin gehad met de Hardtraxxers en mijn vrienden. Overal een beetje bij gestaan. De eerste onaardige Hardtraxxer moet ik volgens mij nog ontmoeten.

P-Stylez trollen tijdens Headshot was ook heerlijk :lol: 'Dit is toch het Hardbass-anthem, of niet Patrick?'

Ik doe zo mijn best om onaardig te zijn, maar het werkt dus niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Link in PB alstublieft :P

Heb em al :P maar er is geen schadelijk beeldmateriaal gevonden, dus als je het niet erg vind post ik hem gewoon, kunnen de anderen ook mee genieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:23 

Hardtraxx Veteran

Wil hem eerst zelf zien :P
Daveytl schreef:

Thx!
TiMOTHYb schreef:
In het wit zeker? Die stond lekker gas te geven tijdens C1 zeg.

Ja die ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:27 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:

Henk-Jan schreef:

Hahaha ik vond het wel mooi hoor ;) Me eigen schuld haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Het werkt precies andersom :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

H-J uit z'n bol :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Olijfboompje schreef:

Het werkt precies andersom :(

Heel vervelend :(

Misschien zit het ook gewoon niet in mij Satan's zoon proberen te zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

Oh was jij dat haha. Ik Gangster en Nazale lagen in een deuk toen Kswoosh je voorstelde aan je, de manier hoe dat ging haha :lol:
Wist niet dat je iemand van hier was haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:31 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Oh was jij dat haha. Ik Gangster en Nazale lagen in een deuk toen Kswoosh je voorstelde aan je, de manier hoe dat ging haha :lol:
Wist niet dat je iemand van hier was haha.

Gaat het nu over mij? :P
Hoe heet dat nummer trouwens, had hem ook de hele tijd in me hoofd toen ik terug liep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:32 

Bierkoning

Leuk verslag Henk-Jan, jullie ook bedankt voor de gezelligheid! :)

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:

Hahaha jah mooi was dat, Rik blijkt stiekem gewoon een ervaren gabber te zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Daveytl schreef:
mandy schreef:

wat was dat ookalweer? hah :P sorry mijn geheugen is heel slecht
trouwens heb je je 10 cent nog? heb het met liefde afgestaan hahah :D

Tijdens het voorstellen wilde ik mijn naam in je oor schreeuwen (was nodig aangezien het geluid zo hard stond :P ) maar toen kuste jij me al op de wang. En toen hadden we beiden in de gaten dat we elkaar niet echt begrepen zeg maar.

Tuurlijk heb ik die 10 cent nog, ligt op mijn bureau :cool:
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten