TiMOTHYb schreef:
Ik heb echt nog nooit zo'n vreselijk eerste half uur op een feest meegemaakt, krijg altijd een dikke adrenaline stoot als ik naar binnen wandel maar toen ik zaal 2 instapte zakte alle moed me in de schoenen.
Zeer herkenbaar. De eerste twee uur kon ik echt niet bevatten dat ik op dat moment gewoon op Loudness rondliep, nota bene in de Maassilo. Toen B-Front echter begon met draaien leek er opeens een andere wereld te openen, kon ik me eindelijk weer geweldig vermaken zoals het hoort op een feestje als dit. Was echt gewoon hét keerpunt, stond op een perfecte plek met wél fatsoenlijk geluid.
Ben gedurende het feest ook amper teruggekeerd naar de tweede area, heel eventjes tijdens D&R alleen. Achteraf misschien wel jammer omdat ik overal hoor dat er gigantische dikke sets zijn gedraaid. Maar ik koos dit keer maar is voor de groep en het geluid.

Maarja, ik ga sowieso eens flinks minderen met de feestjes, laatste tijd is het om de 2 weken wel raak. Ik merk gewoon dat het 'speciale' er af gaat en alles te 'gewoon' aan het worden is. Eens even een verstandige jongen spelen voor de verandering.