Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik denk dat julie beiden Prefix & Density- Breakout bedoelen ;)


Neeuhh, heb ik die moeten missen? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een van de laatste tracks met die 'Rebel Rebel Party Party' vocals, was dat gewoon Neophyte - The New Shit of was het een hardstyle track? Weet het echt niet meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
maar heb dat wel eens vaker met overdreven GHB gebruik meegemaakt.


JuNkIeB xd

Vond het een bazenfeest, de minpunten zijn al veelvuldig voorbij gekomen (slecht geluid zaal2, drukte), maar er was 1 idioot die niet op zijn benen kon staan moddervet was en tegen iedereen aanbeukte en als je nog zo sociaal was dat je hem ging helpen wou die je een klap geven. Wat een sjaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja nee van anderen dus, op Q-Base bijvoorbeeld ook een wijffie die ff de vering van zo'n landingsbaan wilde testen. Of op the Qontinent toen er aan alle kanten belgen en fransozen appelflauwtes krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Timothy heb ik jou trouwens al niet een keer eerder gezien/gesproken? Je kwam me zo bekend voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja idd, zag ook dat je Aart al kende dus misschien op Q-Base of Decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja idd, zag ook dat je Aart al kende dus misschien op Q-Base of Decibel?

Hmm zou kunnen, heb op Decibel wel een tijdje bij ze gestaan volgens mij, op Q-Base maar heel eventjes dacht ik. Noujah ik weet het ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja idd, zag ook dat je Aart al kende dus misschien op Q-Base of Decibel?

Aart is een baas :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie is Aart?

Afbeelding

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Trouwens ook mooi geval: sta je op de trein richting Eindhoven te wachten komt hij gewoon effe niet! NS mensen wisten zelf van niks :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wa sop Rotterdam ook, als je naar Utrecht moest >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik heb echt nog nooit zo'n vreselijk eerste half uur op een feest meegemaakt, krijg altijd een dikke adrenaline stoot als ik naar binnen wandel maar toen ik zaal 2 instapte zakte alle moed me in de schoenen.

Zeer herkenbaar. De eerste twee uur kon ik echt niet bevatten dat ik op dat moment gewoon op Loudness rondliep, nota bene in de Maassilo. Toen B-Front echter begon met draaien leek er opeens een andere wereld te openen, kon ik me eindelijk weer geweldig vermaken zoals het hoort op een feestje als dit. Was echt gewoon hét keerpunt, stond op een perfecte plek met wél fatsoenlijk geluid.

Ben gedurende het feest ook amper teruggekeerd naar de tweede area, heel eventjes tijdens D&R alleen. Achteraf misschien wel jammer omdat ik overal hoor dat er gigantische dikke sets zijn gedraaid. Maar ik koos dit keer maar is voor de groep en het geluid. :)

Maarja, ik ga sowieso eens flinks minderen met de feestjes, laatste tijd is het om de 2 weken wel raak. Ik merk gewoon dat het 'speciale' er af gaat en alles te 'gewoon' aan het worden is. Eens even een verstandige jongen spelen voor de verandering. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja nouja dat zal wel, geloof best dat D&R / CO2 setjes helemaal geweldig was, maar als ik dat onder zulke omstandigheden moet gaan luisteren laat ik het wel lekker. Gaat voor mij voor een groot deel voor de beleving en sfeer op een feest. Zelfs op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Een van de laatste tracks met die 'Rebel Rebel Party Party' vocals, was dat gewoon Neophyte - The New Shit of was het een hardstyle track? Weet het echt niet meer..


Jup, The New Shit :)
Ook gezellig dat ik jou nu ook ontmoet heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die ging er aardig op zaterdag, mag dat wel met die vocals zo. Net als die Let the bodies hit the floor track.

edit: en inderdaad, al kwam jij me ook wel heel bekend voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja idd, zag ook dat je Aart al kende dus misschien op Q-Base of Decibel?

Aart is een baas :cool:


:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Aantal pagina's terug; dat wijffie dat KO de zaal uit getild werd, daar zat inderdaad op dat moment weinig leven in maar als ik het goed heb liep ze 10 minuten daarna gewoon weer door de zaal. Kan ook door m'n eigen vaagheid komen, maar heb dat wel eens vaker met overdreven GHB gebruik meegemaakt.


Zou best eens een vriendin van me zijn geweest, klein meisje? brunette?

Die had weinig gegeten en had een halfe witte speaker naar binnen gewerkt :oh: en tjaa dan gaat het niet goed. Was in ieder geval geen GHB ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
TiMOTHYb schreef:
Aantal pagina's terug; dat wijffie dat KO de zaal uit getild werd, daar zat inderdaad op dat moment weinig leven in maar als ik het goed heb liep ze 10 minuten daarna gewoon weer door de zaal. Kan ook door m'n eigen vaagheid komen, maar heb dat wel eens vaker met overdreven GHB gebruik meegemaakt.


Zou best eens een vriendin van me zijn geweest, klein meisje? brunette?

Die had weinig gegeten en had een halfe witte speaker naar binnen gewerkt :oh: en tjaa dan gaat het niet goed. Was in ieder geval geen GHB ;)


Dat moet je toch wel kunnen hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
TiMOTHYb schreef:
Aantal pagina's terug; dat wijffie dat KO de zaal uit getild werd, daar zat inderdaad op dat moment weinig leven in maar als ik het goed heb liep ze 10 minuten daarna gewoon weer door de zaal. Kan ook door m'n eigen vaagheid komen, maar heb dat wel eens vaker met overdreven GHB gebruik meegemaakt.


Zou best eens een vriendin van me zijn geweest, klein meisje? brunette?

Die had weinig gegeten en had een halfe witte speaker naar binnen gewerkt :oh: en tjaa dan gaat het niet goed. Was in ieder geval geen GHB ;)


Dat moet je toch wel kunnen hebben :lol:


Niet als je een vrouw bent, 50 kilo weegt, geen avondeten op hebt, en niet regelmatig gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Bla bla bla.

Kon jou op het einde niet meer vinden, wilde je nog ff gedag zeggen toen wij naar huis gingen.
Maar was wel weer een leuk avondje toch :D ?
Deze keer hebben we niet zo veel geluld trouwens haha.


Duruz schreef:
Daveytl schreef:
Ik denk dat julie beiden Prefix & Density- Breakout bedoelen ;)


Neeuhh, heb ik die moeten missen? :cry:

Muahahahaha is volgens mij ook nog meerdere keren gedraaid :lol:
Die blies echt alles weg daar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Zou best eens een vriendin van me zijn geweest, klein meisje? brunette?

Ja volgens mij wel, iets van een bruinig jurkje aan ook? Maar dat krijg je toch niet met teveel MDMA? Ik dacht dat je dan echt ontzettend scheve gezichten ging trekken etc, maar out gaan?

In elk geval; alles wel weer goed? Klopt het dat ze na een tijdje gewoon weer door de zaal liep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Was weer een heerlijk feesje heb prima vermaakt!!!!! :bomb: weer lekker los gegaan met pepepe! :yay:

Haha ik denk dat je een foutje maakt :P
Ik stond die nacht namelijk op Reset, niet Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:

Niet als je een vrouw bent, 50 kilo weegt, geen avondeten op hebt, en niet regelmatig gebruikt



Ah oké, ach ze voelde zich vast wel goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
thehardstyleholland schreef:
Was weer een heerlijk feesje heb prima vermaakt!!!!! :bomb: weer lekker los gegaan met pepepe! :yay:

Haha ik denk dat je een foutje maakt :P
Ik stond die nacht namelijk op Reset, niet Loudness.



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Davey, ik vond het wel mooi om jou en Rik ineens kats bezweet te zien in zaal 2 bij JoS.
We waren daar weggegaan vanwege het slechte geluid en het was nog tamelijk rustig, we komen terug en hop jullie zijn helemaal kapot :P WTH haha.
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten