Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix schreef:
Style schreef:
Weet iemand hoe de 1 na laatste track heet die B-Front draaide?(die voor virus dus)
Tering wat een vet nummer was dat!

Breakout. :D

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:
Waar de fuck was jij dan heel de avond gek :P Ik heb echt heel de tijd bij je vrienden gestaan, maar geen spoor van Vik te bekennen haha xd


Waar was jij dan? Niet per ongeluk de lift ingestapt en naar Beat Fabrique gegaan ofzo? :P


Zaal 2 links voor ongeveer. Net achter die trap richting de wc's!
Dawasiknie stond inderdaad veel bij ons in de buurt, compleet met kerstmuts/kerstboom op zn hoofd haha :P

Huh hebben jullie elkaar niet gezien? Ik ben jullie vrijwel na elkaar tegen gekomen en ik kende jullie niet eens :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 15:48 
 
Hardtraxxer

Was weer een heerlijk feesje heb prima vermaakt!!!!! :bomb: weer lekker los gegaan met pepepe! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
was dat die track die jij vertelde tegen mij? Waar ik overigens niets van verstond davey?

Dat denk ik ;) Wat een zieke track, misschien wel de vetste van heel Loudness. Of Never Fall Asleep, of Who Wants This, of Distorted Remix, of etc. etc. Zo veel parels gehoord (L)

Overigens heb ik wel héél weinig nieuwe platen gehoord, bij elke plaat kon ik de titel er wel bij bedenken. Denk dat ik 0 tracks heb gehoord waar ik niks van wist :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 15:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
PNXRMX schreef:
Waar was jij dan? Niet per ongeluk de lift ingestapt en naar Beat Fabrique gegaan ofzo? :P

Inderdaad haha. :P
Ik wilde je nog Whatsappen, maar mn whatsapp werkte heel de avond niet.. Denk dat het door het slechte bereik kwam dat ik daar had.. -.-
Had je Melanie nog wel gezien?

Haha ja bizar, ik ben de hele zaal tegen gekomen behalve jullie. En ik ben echt iedere vierkante meter daar afgelopen tijdens mn rondjes...
Melanie heb ik wel gezien idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
De terugreis met Mojo, Rik, Henk-Jan & Mocambo was ook weer te flauw met alle Radical grappen :P


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik me vanavond ook is aan een verslag ga wagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:06 
 
Hardtraxx Newbie

En wrm moeste ze nou precies op die dag met seinstoring komen bij de NS.
Daar ging weer kostbare tijd ;) Veel mensen last van gehad ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Wel enorm triest dat je op het allerlaatst een flesje water koopt voor op de terugweg (ik moest nog rijden) en bij de uitgang de bewaking je flesje uit je handen slaat en op een bult gooit. Bij betaling van 1 euro kon je dan je flesje weer op gaan zoeken. Corrupte bende daar zeg, alle keizers wat triest. :/


Volgende keer jas over je arm gooien en je flesje in je hand eronder, had ik ook gedaan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Klos schreef:
Wel enorm triest dat je op het allerlaatst een flesje water koopt voor op de terugweg (ik moest nog rijden) en bij de uitgang de bewaking je flesje uit je handen slaat en op een bult gooit. Bij betaling van 1 euro kon je dan je flesje weer op gaan zoeken. Corrupte bende daar zeg, alle keizers wat triest. :/


Volgende keer jas over je arm gooien en je flesje in je hand eronder, had ik ook gedaan. ;)

Ja, is achteraf praten natuurlijk :P Ik liep nietsvermoedend met dat ding in m'n hand. Maar we hadden de jas in de auto liggen ;) Volgende keer wat slimmer aanpakken inderdaad .. maar dan nog, triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:14 
 

Klos schreef:
pecola-tje schreef:
Klos schreef:
Wel enorm triest dat je op het allerlaatst een flesje water koopt voor op de terugweg (ik moest nog rijden) en bij de uitgang de bewaking je flesje uit je handen slaat en op een bult gooit. Bij betaling van 1 euro kon je dan je flesje weer op gaan zoeken. Corrupte bende daar zeg, alle keizers wat triest. :/


Volgende keer jas over je arm gooien en je flesje in je hand eronder, had ik ook gedaan. ;)

Ja, is achteraf praten natuurlijk :P Ik liep nietsvermoedend met dat ding in m'n hand. Maar we hadden de jas in de auto liggen ;) Volgende keer wat slimmer aanpakken inderdaad .. maar dan nog, triest

ik had em gewoon in mn jaszak en kon er zo mee doorlopen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
pakte em zelfs nog trots ui mn jaszak toen we 1 sec buiten waren om te laten zien aan iris en nando lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jouster schreef:
En wrm moeste ze nou precies op die dag met seinstoring komen bij de NS.
Daar ging weer kostbare tijd ;) Veel mensen last van gehad ???


Ja, ons groepje. Ik was pas kwart over 10 thuis :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kettingzaag schreef:
Jij bent die gast van Mysteryland? Sorry, maar ik vind je een mongool eerste klas.

Ach kom op zeg, wat een bekrompen mening. Ik vind hem juist een held. Je ziet gewoon dat hij zichzelf optimaal vermaakt en beter dan waarschijnlijk 94% van de andere feestgangers. Daarnaast vermaakt hij andere mensen kennelijk ook nog eens en doet hij geen vlieg kwaad. Dus niks meer dan hulde hiervoor. De mogool eerste klas is juist diegene die zo achterbaks is om dit ongevraagd te filmen en ook nog eens op internet zet. Dat zijn de trieste lui.


Bekrompen reactie? Misschien wat overdreven.. Ik heb hem best veel voorbij zien komen zaterdag, het kwam op mij over alsof hij wilde zeggen '' hee kijk mij hier helemaal waus zijn en kijk de gekke bekken die ik trek eens, cool he''. Hele tijd om zich heen kijken en mensen aan staren. Ik vond het een beetje zielig eerlijk gezegd. Ik ken hem verder niet persoonlijk, maar deze indruk liet hij op mij achter. Laten we er verder maar over ophouden, als jij hem een held vind is het goed toch.

Over dat filmen, tsja.. je weet dat we niet meer in de jaren 30 leven, iedereen heeft een mobiel en daarmee ook direct een camera. Sta je er als een idioot bij dan eindig je gewoon op internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk momentje nog... Iemand pakte m'n In Qontrol shirt vast, ging half op z'n kniëen zitten en begon allemaal R.I.P. te huilen :P :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:40 
 
Hardtraxx Newbie

Haha Geweldig snap um ook wel Inqontrol was ook een heerlijk feest om heen te gaan ;)

@Kettingzaag Maar je hebt wel een leuk feestje gehad toch ?
That's all that matters Hophop en gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jouster schreef:
Maar je hebt wel een leuk feestje gehad toch ?
That's all that matters Hophop en gaan ;)

Daarom. Je komt om los te gaan, voor de muziek, om gek te doen met anderen... Daar is deze muziek voor :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Chukkels schreef:
Kettingzaag schreef:
Jij bent die gast van Mysteryland? Sorry, maar ik vind je een mongool eerste klas.

Ach kom op zeg, wat een bekrompen mening. Ik vind hem juist een held. Je ziet gewoon dat hij zichzelf optimaal vermaakt en beter dan waarschijnlijk 94% van de andere feestgangers. Daarnaast vermaakt hij andere mensen kennelijk ook nog eens en doet hij geen vlieg kwaad. Dus niks meer dan hulde hiervoor. De mogool eerste klas is juist diegene die zo achterbaks is om dit ongevraagd te filmen en ook nog eens op internet zet. Dat zijn de trieste lui.


Bekrompen reactie? Misschien wat overdreven.. Ik heb hem best veel voorbij zien komen zaterdag, het kwam op mij over alsof hij wilde zeggen '' hee kijk mij hier helemaal waus zijn en kijk de gekke bekken die ik trek eens, cool he''. Hele tijd om zich heen kijken en mensen aan staren. Ik vond het een beetje zielig eerlijk gezegd. Ik ken hem verder niet persoonlijk, maar deze indruk liet hij op mij achter. Laten we er verder maar over ophouden, als jij hem een held vind is het goed toch.

Over dat filmen, tsja.. je weet dat we niet meer in de jaren 30 leven, iedereen heeft een mobiel en daarmee ook direct een camera. Sta je er als een idioot bij dan eindig je gewoon op internet.


Ach, ik heb me ook weer volledig voor schut gezet schijnbaar, maar ik heb het gewoon uitermate prima vermaakt zonder (hopelijk) andere mensen te irriteren. Dat het er idioot uitziet, so be it. Je doet niet mee aan een schoonheidswedstrijd. En als je het er irritant uit vind zien, dan kijk je er toch niet naar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jouster schreef:
Haha Geweldig snap um ook wel Inqontrol was ook een heerlijk feest om heen te gaan ;)

@Kettingzaag Maar je hebt wel een leuk feestje gehad toch ?
That's all that matters Hophop en gaan ;)


Wordt tijd dat iemand dit dubbelaccount even claimed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jouster schreef:
Haha Geweldig snap um ook wel Inqontrol was ook een heerlijk feest om heen te gaan ;)

@Kettingzaag Maar je hebt wel een leuk feestje gehad toch ?
That's all that matters Hophop en gaan ;)


Wordt tijd dat iemand dit dubbelaccount even claimed.

Denk dat 't geen dubbelaccount is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jouster schreef:
Haha Geweldig snap um ook wel Inqontrol was ook een heerlijk feest om heen te gaan ;)

@Kettingzaag Maar je hebt wel een leuk feestje gehad toch ?
That's all that matters Hophop en gaan ;)


Jawel ik heb een top feest gehad. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:42 
 

Kettingzaag schreef:
Jij bent die gast van Mysteryland? Sorry, maar ik vind je een mongool eerste klas.


Toch geef ik ketting hierin gelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:05 
 
Hardtraxx Newbie

Kettingzaag schreef:
Jawel ik heb een top feest gehad. :D

:D Gelukkig daar gaat het om ;) xD

Wanneer is Volgende loudness zeker weer in april of niet ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Hehe, heb eindelijk weer internet!
Wat een heerlijk feest was dit! :D
heb me super goed vermaakt, nu last van spierpijn dus dat is (denk ik) wel een goed teken haha :P
ook super leuke mensen weer gezien en ontmoet, vooral pommer en daveytl ( :love: )waren toch ook mijn helden haha!
De locatie blijft ook echt super, dat hele sfeertje wat er hangt, geweldig :D


Haha jij was ook wel mijn heldin hoor :loving: Jij en H-J zijn een leuk stelletje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was echt een vet feest, werd su-per gedraaid. Alleen die zaal 2, wat een bagger-geluid, echt niet normaal :/ Echt zo veel gave nummers gehoord: Redemption, Necropsy, Frighnight, Pattern 2, Bitcrusher remix, Yes We Know, Bombs Away, Revolution, Chemical, Scary Noises, Who Wants This, een hoop nieuw spul......en zal er nog wel een hoop vergeten :drool: Door dat geluid dus ook enige tijd in zaal 1 geweest (B-Front was ik sowieso van plan, wat een set trouwens :drool: :worship: ). Begin van The R3belz gezien, maar toen hij Left With The Wrong er oplegde, ben ik snel naar zaal 2 gesprint :/ Maar wat was het druk zeg, in zaal 1 :x Jammer dat ik op het einde echt he-le-maal op was, maar was er die dag ook al echt vroeg uit.

Kwam ook onverwacht nog een paar gasten uit m'n klas tegen, dus dat was gezellig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb echt nog nooit zo'n vreselijk eerste half uur op een feest meegemaakt, krijg altijd een dikke adrenaline stoot als ik naar binnen wandel maar toen ik zaal 2 instapte zakte alle moed me in de schoenen. Wat een verschrikking.. zijn na een half uur weggegaan om niet meer terug te keren ook. Gelukkig werd het als verwacht wat later op de avond minder druk in 1 en daarmee wat dragelijker.

Aantal pagina's terug; dat wijffie dat KO de zaal uit getild werd, daar zat inderdaad op dat moment weinig leven in maar als ik het goed heb liep ze 10 minuten daarna gewoon weer door de zaal. Kan ook door m'n eigen vaagheid komen, maar heb dat wel eens vaker met overdreven GHB gebruik meegemaakt.
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten