Was echt een vet feest, werd su-per gedraaid. Alleen die zaal 2, wat een bagger-geluid, echt niet normaal

Echt zo veel gave nummers gehoord: Redemption, Necropsy, Frighnight, Pattern 2, Bitcrusher remix, Yes We Know, Bombs Away, Revolution, Chemical, Scary Noises, Who Wants This, een hoop nieuw spul......en zal er nog wel een hoop vergeten

Door dat geluid dus ook enige tijd in zaal 1 geweest (B-Front was ik sowieso van plan, wat een set trouwens

). Begin van The R3belz gezien, maar toen hij Left With The Wrong er oplegde, ben ik snel naar zaal 2 gesprint

Maar wat was het druk zeg, in zaal 1

Jammer dat ik op het einde echt he-le-maal op was, maar was er die dag ook al echt vroeg uit.
Kwam ook onverwacht nog een paar gasten uit m'n klas tegen, dus dat was gezellig
