Eerste keer Loudness voor mij. Met een mooi clubje die kant op wezen toeren

onderweg nog in de file gestaan waardoor we net als RADICALLLLL wat later waren dan gepland.
We waren enorm snel binnen en konden meteen de zalen checken. Even wat muntjes halen bij Adaro, wat drinken. Beetje kijken waar wat is en in het begin wilden we wel even kijken hoe Activator zou gaan draaien. Daar werden we al snel zat van en we vertrokken naar de 2e zaal. Daar stond het geluid zo bagger dat ik nog totaal geen zin had om ook maar los te gaan. Ik had ook nog honger

en op dit moment had ik zoiets van: als dit de hele avond zo doorgaat ben ik niet blij om hier te wezen.
Na een paar keer heen en weer te zijn gelopen bleven we uiteindelijk halverwege bij B-Front om lekker te rossen.
Daar een paar Hardtraxxers ontmoet en bekenden weer gesproken
Ik vond het al 10x beter dat het bij B-Front wel lekker ging, want alles wat daarvoor was vond ik nogal waardeloos.
Na B-Front hadden we een momentje van bezinning, omdat we ongeveer een half uurtje moesten wachten op Degos & Re-Done waar we echt enorm zin in hadden.
De hele set van hun was echt geniaal. We hebben hier al-les gegeven wat erin zat en dat was ook erg leuk om te zien

Iedereen lekker uit hun plaat en goan. D&R made my evening! Ik was ook helemaal gesloopt na Outside The Box, maar ze vertikten het om te kappen met hun set, haha.
Na D&R hebben we beetje rond zitten lopen, we kwamen de rest nog tegen op die bankjes in de gang. Daar even poosje gezeten en toen terug naar CO2. Onze oren waren nogal geprikkeld door de set van D&R en omdat het geluid zo kut stond hebben we een poos aan de zijkant CO2 staan aanschouwen. Ik was blij dat ik me doppen in had, maar ik vond het af en toe gewoon niet te doen om midden in de zaal te staan. Erg jammer dat je dan minder kunt genieten.
Ergens tijdens CO2 zijn we maar naar de 1e zaal gelopen, omdat daar het geluid toch veel aangenamer was.
Op het laatst nog met Kevin en Swoosh staan beuken op Chris One en toen kwam ook een gigantisch genietmomentje:
Uit het niets sprak een onbekende vent me aan, met een enorme smile op z'n gezicht: "HEEEE." Dus ik moest al beetje lachen, alleen ik herkende hem niet dus vond het al wat vreemd. Dus ik maar even vragen of alles goed was

Toen bleek dat echt alles goed was, omdat ik zijn held was. Ik was zijn held en hij vond mijn set echt 1 van de beste van de avond, ik had echt goed gedraaid en de platen waren super. Van binnen moest ik al keihard lachen, want ik wist echt niet waar hij het over had. Eerder op de avond hadden Rik en Henk-Jan me al verteld dat ik zogenaamd Adaro was. Toen ging er bij mij een lichtje branden en ik vroeg de beste jongen of hij dacht dat ik Adaro was. Hij realiseerde zich meteen dat ik het dus niet was en moest ook enorm hard lachen! Goh, wat lachen. Ik heb 'm maar bedankt voor z'n complimenten
Ik had hele hoge verwachtingen van Loudness. Die waren meteen als sneeuw voor de zon verdwenen bij binnenkomst in zaal 2. Erg jammer, maar D&R hebben de avond weer naar een hoger niveau getild en mede daardoor vond ik Loudness echt geniaal

Heb super genoten, het was echt heel gezellig, het was ook heel warm maar dat kon me op gegeven moment niet meer schelen.
Wel enorm triest dat je op het allerlaatst een flesje water koopt voor op de terugweg (ik moest nog rijden) en bij de uitgang de bewaking je flesje uit je handen slaat en op een bult gooit. Bij betaling van 1 euro kon je dan je flesje weer op gaan zoeken. Corrupte bende daar zeg, alle keizers wat triest.

De terugreis met Mojo, Rik, Henk-Jan & Mocambo was ook weer te flauw met alle Radical grappen